יאאאאאאאאאאאאאאאאא
המשך דחוףףףףףףףףףףף
אופהההההההההההההה אני רוצה המשךךךךךךך
מהמםם כמו תמידדדדדדד
תמשיכי בובה
מוואה ענקיתתתת 😛
התחלת עוד פעם אם היבושים????
יאללה שימי המשך!!!
לאה 😛
יאאאאא אם איתי הזה היתמכר לסגריות אני לא יודעת מה אני עושה איזה מטומטם
תמשיכי דחוףףף ומהררררר
ליטליייייייייי =]
יפתיייייי!!
לא הייתי פה שנים.. חחחח
מוווווווווווווווששששששששששששלםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!
אין מיליםםםםםםםםםםםםםםםם 😁
תמשיכיכיכיכייככייככיי בזריזווווווווווות!! 😁
המממממממשששששששךךךךךךךךךךךךךךךך 😊
-קורינו'ש-
QUOTE (יפה-2אה2ה @ 19/06/2005) התחלת עוד פעם אם היבושים????
יאללה שימי המשך!!!
😠
ליטלוש..נו מאמי..מה יהיה..?
המשך=]
גלוש=]
הינה הינה עכשיו אני כותבת המשך...
פשוט ישנתי עד עכשיו... חיחי.. אני ישנונית..
אז סבלנותתתתת...
מואה.. לילושש...=]
הינה ההמשך שמגיע לכן... מקווה שיצא ארוך... 😉 אז תודה על התגובות... תהנווווו... מואה...=]
והפלא שלי צלצל...===>טושיייי אהובי..
אני-הלו?
איתי-מאמייייייי..
אני-מה קורה?
איתי-את לא יודעת מה קרה..
אני-מה קרה?!
איתי-.............
איתי-אני כן בקניון....חחח
אני-יא דפוק חשבתי קרה משהו חשוב..
איתי-מה זה לא חשוב?
אני-חושב מאוד.. אבל כבר ידעתי מזה.. חיחי
איתי-אההה באסה.. רציתי להפתיע..
אני-חח בקטנה מאמי.. נו יאללה איפה אתם?
איתי-אממ הרגע נכנסנו.. אנחנו מחכים לכם..
אני-אוקיי.. אמא משלמת שניה ואנחנו כבר באים...
איתי-אין בעיה מאמי... בה ביי..
אני-צ'או צ'או...=].. וניתקתי..
אמא סיימה לשלם למלצר... ויצאנו מהמסעדה... היא חיבקה אותי חיבוק חזק.. וככה המשכנו ללכת לכיוון הכניסה של הקניון...
שהגענו פגשנו את כולםםם.. הדר,מור,טושי שלי,ניר,ליגל ואורן...
אמא-מה קורה? אמרה לכולם..
הדר-איפה הייתן? שאלה ונתנה לאמא נשיקה..
אמא-סתם דיברנו בבית קפה...
בנתיים...
איתי-מה היא דיברה איתך בסוף?
אני-אממ כן..
איתי-נו ו...?
אני-אממ הכל בסדר... היא השלימה עם הקטע..
איתי-פווו מזל... הייתי בטוח היא תכעס..
אני-בהתחלה היא כעסה אבל עבר לה שהסברתי לה מה באמת קורה..
איתי-מה באמת קורה?
אני-שאני אוהבת אותך ואתה אותי.. ואין מצב שניפרד..
איתי-נכון...=] היה מאושר והביא לי נשיקה...
נתתי נשיקה גם למור ולאורן מדהימים... המסכנים משתעממים ומקשיבים לשיחת בנות של אמא והדר..
ניר-נו מה נסגר?
אמא-אתה ממהר לאנשהו?
ניר-דההה..
אמא-לאן בדיוק?
ניר-לקנות בגדים נו..
אמא-אה.. חח..
הדר-אני מציעה שאתה אורן איתי וניר תלכו ביחד לקנות מה שאתם רוצים.. ואני סמדר פאר לוש וליגל לך ביחד..
מור-אני מסכיםםםם...=]
ניר-ישש גם אני.. עוד חשבתי שניתקע איתם.. אמר למור בשקט..
אני-שמעתי את זה..
ניר-נו ו...? חחח
אני-יאאא נודניק..
אורן-נו יאללה להתפזר... סחב אחריו את הבנים.. ואיתי הגניב לי מהר שיקה והלך אחריהם..
ואמא והדר המשיכו לדבר עדיין.. ניראה לי על בניית ציפוריניים.. גאד עיניינים לנשים..
אני-ליגלוששש... מה קורה אחותי המושלמת?
ליגל-חחח פאר לוש הרבה זמן לא דיברנו..
אני-נכון... את יודעת הייתי עסוקה קצת עם חברים שלי..
ליגל-חח כן אני יודעת.. ובגלל זה גם לא הייתה מסיבת פיג'מות..
אני-וואיייייי איך שכחתי מזההה..
ליגל-לא נוראאא... בשוף הלכתי לישון אצל שיר.. לא היה משעמם..
אני-אחלה.. אני שמחה.. איך אני יכולה לפצות אותך?
ליגל-אממ לא יודעת..
אני-אני יודעת.. היום אני אשן איתך..
ליגל-ומה עם איתי?
אני-אממ נעיף אותו הביתה.. חחחח
ליגל-לאא הוא חמוד.. תביאי אותו גם..
אני-חחח באמת?
ליגל-חח כן.. הוא חתיך..
אני-אוו רק שלא תתאהבתי לי בו..
ליגל-לאא.. בחיים לא.. הוא גדול מידיי..
אני-אוייש הוא גדול מידיי.. שכחתי.. ונתתי לה נשיקה דביקה על הלחי..
ליגל-הרגת אותי..
אני-מצטערת מאמי הייתי חייבת.. את פשוט בובה..
ליגל-חחח תודה..
אני-נו את מה קנית?
ליגל-אהה קניתי בגדים יפיםםםם...
אני-אני רוצה לראות..
ליגל-יאללה בואי.. והתישבנו על הספסל שבאמצע הקניון.. היא פתחה את השקית והוציאה בגד אחר בגד..
ליגל-הינה זאת החצאית מיני.. נכון שהיא מגניבה?
אני-דייי איזו יפההה... ועם איזו חולצה את לובשת את זה?
ליגל-הינה תיראי.. והוציאה סטרפלס קטן וחמוד בצבע אדום עם קשקוש עדין בתכלת...
אני-יאאא איזה חמודי זההה... פיצפוני..
ליגל-חחח נכון..
אני-יש עוד?
ליגל-דההה... והדבקתי לה עוד נשיקה.. היא הוציאה ג'ינס יפה כזה עם מעט קרעים.. ממש מיוחד..
אני-וואי זה ממש יפה...
ליגל-כןןן.. ותיראי ת'חולצה והוציאה חולצת קשירה בצבע לבן.. עם ציור של פרפר קטנטן בצבע ורוד.. משהו עדין ומדהים..
אני-יאא אני גם רוצההה...
ליגל-חחח חכי עוד מעט לך ליקנות.. אבל בקצב הזה אנחנו נתחיל לקנות עוד שנה..
אני-כן יש מצב.. חחח טוב אז מאמוש שלי תתחדשי.. בגדים מעלפיםםם...
ליגל-תודה... 😁
אני-אני יכולה לקבל נשיקה?
ליגל-ברוררר... ונתנה לי נשיקה מתוקה וחיבוקי קטן...
אני-אימהות מדהימות אתן מתכוונות להמשיך לדבר כאן?
אמא-חחח כפרה עליך.. יאללה באמת הגזמנו..
הדר-כלה מדהימה שלי.. יאללה תתחנו כברררר..
אמא-יש עוד זמןןןן..
אני-חח כן באמת.... טוב יאללה זזנו?
הדר+אמא+ליגל-כןןןן...
התחלנו לטייל בקניון.. לחפש דברים שמצאו חן בעיניינו... ואז הגענו לחנויות שאנחנו בהחלט אוהבים לקנות בהן..............................................................
טוב זהו בנות מושלמות שלי... לבנתיים..=] אז תגיבו והמוןןןןןן.. כמו שאתן יודעות..
אוהבת אותכןןןןן... מואההההההההה... לילושש...=]]]
שואוווווווווווווווווווווווווווווו איזהההה נחמדד...
לילושש מאמי שליי זה כבר משעמם שהכל מושלם תקלקלי משווו חחעעחחעעע רציני..
ותמשיכיי הכיי חשובב..
נגיב נגיב..
אבל זה היה קצר מידי...=[[
המשךךך..!!
מהמם..נו כרגיל..אני רגילה..
המשךך=]