QUOTE (גלוש_המושלמת @ 19/06/2005) מהמם..נו כרגיל..אני רגילה..
המשךך=]
כנל
עוד פעם המשך אחד למאה שנה?!
נוווו יאללה........
שימי המשךךךךךךך מהרררר
יאאא מה זה היה הקצרצרון הזה? אה????
טוב נו לפחות המשכת...
תקראי ת'סיפור שלי...מציאותה של ג'יין
לאה 😛
בטח דיזל!!
חח
כל יום הם קונים בגדיםםםםםם
גמני רוצהה
חח
ומה עוד אני רוצה? ה-מ-ש-ך
חח אז יאללה שימי לנו עוד אחד מהמם כמו זה
מוואה ענקיתתת 😛
מ=ד=ה=י=ם !!
תמשיכי...
אוהפת..
נדיושששששש...!! 😊
מהמממממממממממםםם לא יכולה לחכות להמשךך :]]
בדוק לי קופר או TNT
המשךךךךך =]]
המשך כאילווו
לא בכאילוו אפילוו
באמת!!!!!!!!
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושיייייייייייייייי חחחחח 😁
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
והיום באמת אבל באמת שריגשת אותי חח =]]] (כשיספרת לי תהמשך)
יאללה הסיפור הזה עוד רק בהתחלה חח סתםם יאללה יש עוד המוןןן תתחילי להזרים המשכים!!!!!!!
אוהבת המוןןןןן
העעע רגעע יאאאא ליטלושקה מחר תעודות....נקווה שנצליח כמו הצפיתניקיות חח 😕
אז עכשיו.....(חח)
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מיקוש..... 😍 😍
אני מבינה שכמה בנות פרשו מלהגיב בגלל היבושים...:/ אני יכולה להבין... בקטנה...
טוב אז עכשיו אני כותבת המשך...
ומיקוש אני באמת אנסה להזרים המשכים.. אחרת הסיפור לא יזוז..
וגם לך בהצלחה עם התעודה... את צריכה את זה.. חחחח מואההההה..
טוב אז סבלנותתתתת... מואהההההה.. אוהבת...
לילוששש..=]
יאללה המשךךךךךךךךךך
לאה 😁