יואוווווווו כמה קצר זה היה..
יאללה מחכים להמשך ארוך ארוךךךךךךךך 😛
QUOTE (mikosh @ 19/06/2005) מושיייייייייייייייי חחחחח 😁
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםםםםם
והיום באמת אבל באמת שריגשת אותי חח =]]] (כשיספרת לי תהמשך)
יאללה הסיפור הזה עוד רק בהתחלה חח סתםם יאללה יש עוד המוןןן תתחילי להזרים המשכים!!!!!!!
אוהבת המוןןןןן
העעע רגעע יאאאא ליטלושקה מחר תעודות....נקווה שנצליח כמו הצפיתניקיות חח 😕
אז עכשיו.....(חח)
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מיקוש..... 😍 😍
חחחח מושייי....מיקוש שיחקת אותה...!!!
ליטלוש מאמי..המשךךךךךךך!!!!
אוהבתת...(וגם אותך מיקוש חיחי) מוואהה ענקית...שלי! 😛
הינה ההמשך שמגיע לכן... ותודו שלא היה יבוש... תודווווו...חחחח נשמות שלי..
תודה על התגובות.. ותהנווווו...=]]]
אני-אימהות מדהימות אתן מתכוונות להמשיך לדבר כאן?
אמא-חחח כפרה עליך.. יאללה באמת הגזמנו..
הדר-כלה מדהימה שלי.. יאללה תתחנו כברררר..
אמא-יש עוד זמןןןן..
אני-חח כן באמת.... טוב יאללה זזנו?
הדר+אמא+ליגל-כןןןן...
התחלנו לטייל בקניון.. לחפש דברים שמצאו חן בעיניינו... ואז הגענו לחנויות שאנחנו בהחלט אוהבים לקנות בהן......................
נכנסנו תחילה ללי קופר... התחלנו למדוד.. הדר ואמא מדדו מכנסי ג'ינס וחולצות ואני מזזתי חצאיות מיני.. ממש מדהימות..
אחרי 20 דקות של מדידות.. אמא קנתה ג'ינס וחולצה לניר.. הדר קנתה לה ג'ינס וחולצה ואני חצאית מיני...
שילמנו ויצאנו מין החנות... הלכנו לTNT לחפש חולצות...
מצאתי גופיה ממש יפה... וסטרפלס מדהים... בשביל הגי'נס 3/4 שמדדתי... ואותו גם קנינו..
אמא קנתה רק 3 חולצות יפות כאלה ויצאנו...
ליגל-יאאא כמה בגדים..
אמא-חחח ממש לא הרבה..
ליגל-כן...
אני-אז לאן עכשיו?
הדר-בואו שניה לקסטרו.. יש שם מכנס שאני חייבת למדוד..
אמא-אהה מה שראינו?
הדר-כן...=]
אמא-אחלה.. בואו.. ונכנסנו לקסטרו.. באמת הדר מדדה את המכנס שממש החמיא לה..
ואמא מדדה שימלה לבנה.. ממש יפה.. אבל היא לא לחקה אותה בסוף.. לא אהבה.. 😉 הדר שילמה ויצאנו..
אמא-יאללה נעליים.. הרבה זמן לא קניתי..
הדר-חחח רק עכשיו קנית..
אמא-איזה אני בכלל לא נועלת אותן..
אני-למה?
אמא-לא יודעת.. לא בא לי עלייהן..
הדר-תהיי בריאה..
אמא-אמן.. יאללה בואו.. ונכנסנו לALDO==>חנות נעליים ממש יקרה.. 😯
אמא מדדה סנדל עדין בצבע לבן.. ונעלי ערב בצבע שחור.. מדהימות...
הדר מדדה כפכף מעץ.. קייצי ויפה...
אני-יאא הגזמתן..
אמא-את לא חושבת למדוד?
אני-לא יודעת.. לא חשבתי על זה..
אמא-אז יאללה למדוד.. מה את רוצה?
אני-נו לא יודעת..
ליגל-קחי את אלה.. השקופות.. והצביעה על כפכף שקוף.. עם עקב גבוה.. ניראות עדינות מאוד..
אני-זה לא גבוה מידיי?
הדר-לההה הן מהממות.. את חייבת לפחות למדוד..
אני-או...קיי... מדדתי.. והרדשתי שעוד שניה אני נופלת.. אבל אז התחלתי להתרגל.. הנעל ממש התאימה לי... אז קנינו... הכלללל.. ויצאנו..
בדיוק שיצאנו פגשנו ת'בנים יוצאים בדיזל... עם פולללל שקיות.. וניגשנו אלייהם..
אני-אווו מה קניתם?
איתי-חחח וואי איזה צחוקים.. הם מדדו ג'ינסים של בנות..
אני-חחח הם מתחברים לצד הנשי שלהם...
ניר-חחח זה סתם היה בשביל הצחוקים...חחחח ואיתי ואורן ניקרעו מצחוק..
איתי-מפגרים... יאללה מה קנית יפיופה?
אני-אממ חצאית מיני..
איתי-אני אוהבת שאת עם מיני.. לחש לי..
אני-חח חרמן..
איתי-נו ומה עוד?
אני-גופיה וסטרפלס מהמם... ו...גי'נס 3/4
איתי-פששש יפה לך.. ומה יש כאן? הצביע על השקית האחרונה..
אני-אהה וואלה נעליים..
איתי-יפה לך..
אני-אז מה אתה קנית?
איתי-גי'נס של קרוקר.. ושתי חולצות.. ונעלי פומה..
אני-איזה צפויייי..
איתי-חחח כפרה עלייך...
ואז ככה עברו השבועיים של חופש בפסח.. בבילואים בים.. בבריכה.. בקניון.. בקולנוע... עם החבר'ה..
היום מולדת של איתי הגיע.. בן 16 המושלם שלי.. קניתי לו שעון.. ממש יפה.. שהוא בחר..חיחי
ובילינו ערב רומנטי ביותר... מלא אהבה... וכמובן שקודם חגגנו עם המשפחה שלו... היה מצחיק.. כרגיל..
היום הזה גם עבר... עוד חודש בערך אני ואיתי 5 חודשים ביחד.. ועוד חודש החופש הגדוללל.. כן כן הזמן עובר מהר...
זה היה יום.. יום מאושר.. שבו ישנתי אצל איתי... זה היה יום שלישי.. יש לנו היום מיבחן בהסטוריה.. בעע
אבל חרשנו הרבה...
טוש העיר אותי במסג' עדין ומענג שרוצה להשאיר אותך במיטה.. אבל היינו חייבים לקום..
התארגנו.. התלבשנו.. אכלנו.. ויצאנו לבית ספר...
איתי נכנס לכיתה שלו..[אנחנו בכיתות ניפרדות..=[] ואני נכנסתי לכיתה.. כרגיל כולם עם הספרים על הבוקר.. בוחנים אחד את השני... ושוב משננים ת'חומר.. שירזוש ישבה במקום שלה.. ליידי..
אני-מאמושש.. בוקר טוב..
שירז-בוקר טוב?! בוקר מגעילללל... יש מבחן.. בעע
אני-אני יודעת.. אבל את טובה בהסטוריה.. בתוך תוציאי מעל 90...
שירז-אני לא בטוחה.. אתמול מור כל הזמן שיגע אותי... אבל אני חולה עלייך...=]
אני-אוישש מאוהבת אחת.. יאללה תוזיזי ת'רגליים שלך.. והתישבתי ליידה..
שירז-אההה תקשיבי.. יום חמישי.. יש מסיבהההה.. את באה נכון?
אני-לכבוד מה המסיבה?
שירז-אממ יום העצמאות... דהההה
אני-וואי איך שכחתי...
שירז-טיפשה..
אני-יא.. רק אל תגידי לי שהולכים לרוק העצמאות...
שירז-חחח תהיי רגועה.. נוסעים לTLV
אני-פווו אני רגועה עכשיו... אני צריכה לדבר עם איתי..
שירז-חח הוא בטוח יסכים..
אני-כן הא.. מי יוצא איתנו?
שירז-אממ אני ומור את ואיתי ניר והילה[בתהליכי חברות חיחי] בר ומתן..
אני-אווו הולך להיות כייף...=]
שירז-כן.. מאוד..
אני-אחלה...
~~~~~~~~~
צלצול
~~~~~~~~~
טליה[המורה] נכנסה לכיתה...
טליה-בוקר טוב.... למדתם למיבחן?
כולם-לההה/ברור/כן...
יוני=>יושב מאחורינו-אולי תדחי ת'מיבחן?! [כן כן בכל כיתה יש ת'דפוק הזה שבטוח שאם הוא יבקש לדחות ת'מבחן אז ידחו אותו..]
אני-למה ניראה לך?
יוני-כי אני לא אוהב מבחנים..
אני-באמא שלך?!
טליה-אולי שקט? זה הזמן שלכם לא שלי...
אני-נו באמת יוני.. סתום...
שירז-חחחח סרוטה.. לחשה לי..
אני-אני יודעת..
טליה-טוב אתם יכולים לשבת.. היא הגישה לנו את במבחנים...
יוני-זה לא פייר שהתור הזה מקבל קודם...
אני-דיי חלאססס צא מזה... אפשר לחשוב שת'מאה שלך לא תקבל..
יוני-יאללה יא לחוצה..
אני-חח אני לחוצה? דפוק..
יוני-טיפשה..
שירז-טוב סתום כבר יא חנג'..
יוני-יופי עוד אחת..
שירז-חשבתי עוד שתיים.. יאללה שב בשקט..
טליה-צמד היפיופות מימין.. אולי שקט?
אני+שירז-זה יוני... כל הזמן מציק..
יוני-יו מה עשיתי?! ואנחנו רק נקרעות מצחוק...
קיבלנו את המבחנים.. והתחלנו לעשות אותו.. פה ושם אני ושירז העתקנו.. אבל בקטנה..
אני-נו יוני.. מה לא למדת?...צעקתי.. ואני מתה לצחוק.. וכך גם שירז..
יוני-יו מה עשיתי?!
אני-ממש שום דבר.. כבר יש לי נקע בכתף מהיד שלך.. יא נעץ..
יוני-יאא לכי תזדייני..
אני-בכייף..
טליה-טוב יוני עוד פעם אתה מדבר אני לוקחת לך את המבחן..
יוני-אבל זה לא אנייייי.. אמר מיואש..
טליה-אני לא רוצה לשמוע אותך..
והמשכנו במבחן... אחרי חצי שעה אני ושירז סיימנו ביחד.. כמה צפוי.. חחח והגשנו..
שירז-את לא נורמלית.. היו יכולים להכשיל אותו..
אני-אויש חפיף בכל מיקרה זה לא היה משפיע לו על הממוצע.. הגאון הזה.. כלב..
שירז-אייי משוגעת שלי... לפעמים את כזאת רעה..
אני-מה רק לפעמים?
שירז-כן.. לפעמים..
אני-חחח חולה עלייך..
יוני-נו שקט.. אני מנסה להתרכז..
אני-אם תפסיק לדבר איתנו ולשאול שאלות תאמין לי יהיה לך יותר קל להתרכז..
יוני-תמותי כלבה..
אני-לך יא אוגר... בלי קשר..
שירז-מה הקשר?
אני-חחח לא יודעת...
~~~~~~~
צלצול
~~~~~~~
טליה-כל התלמידים להגיש ת'מבחנים...
יוני-אבל..
טליה-אני לא רוצה לשמוע..
אני-שמעת? תגיש וזהו... בפעם הבא תלמד כמו שצריך במקום לשבת על המחשב כל היום..
יוני-סתמי כבררררררר...
אני-לא-בא-לי... מה תעשה?
יוני-אני.. אני..
שירז-גמגם ברור מאמי..
יוני-אוףףף תמותו.. ויצא מהכיתה..
אני-חחח אשכה אנחנו רעות..
שירז-איי תיראי איך את מדרדרת אותי...
אני-כן כן אני יודעת...
וככה עבר לו היום... שעור צרפתית,צרפתית,אנגלית,תנ"ך,והסטוריה..שוב...
אני איתי ניר מור ושירז הלכנו הביתה.. ביחד... שירז מור ואיתי התפצלו ואני וניר המשכנו הביתה..
אני-אתה בא ביום חמישי לTLV?
ניר-כן ברור..
אני-אחלה.. הולך להיות שווה..
ניר-כן.. אבל לפי מה שהבנתי ממור איתי לא רוצה ללכת..
אני-חחח ברור.. אין מצב הוא לא בא..
ניר-טוב שיהיה.. ונכנסנו הביתה... התישבנו אכלנו.. סבענו ראיתי טלויזיה.. ואחרי שעה וחצי עליתי לחדר.. התישבתי על המחשב... נכנסתי לאייסי וקראתי ת'אווי של איתי...
~~~~~~~
אולי... אין לי מצב רוח.. אז אל תשגעו..
פאר לי אישתי.. אוהב אותך הכי בעולם..
אני ואת זה לנצח..
~~~~~~
'כפרה עלייו.. מתה עלייו' חשבתי.. וניזכרתי במסיבה.. והתקשרתי אליו...
אני-טושייייייייי..
איתי-אה.. מה קורה?
אני-בסדר.. מה איתך?
איתי-בסדר..
אני-בטוח?
איתי-כן כן..
אני-אתה בא אליי?
איתי-אממ לא יודע.. אולי יותר מאוחר..
אני-אה אוקיי.. אז דבר איתי.. ביי נשמתי..
איתי-ביי אישתי.. וניתקתי..
בחיים איתי לא ענה לי תשובה כמו לא יודע או אולי יותר מאוחר.. מה עובר עליו? הוא תמיד היה מגיע אליי תוך 5 דקות... בעעע משהו פה מוזר... אבל ממש מוזר...
ירדתי למטה.. הייתי צריכה להרגע.. אז מזגתי לי קולה.. התישבתי מול הטלויזיה הכבויה..
ופשוט בהיתי בה.. עד שפעמון הדלת צילצל................................................................
אני מקווה שזה יצא מספיק ארוך בשבילכם... מחר יהיה המשך ממש יפה וארוך.. לכבוד תחילת החופש הגדול.... איזה שווה..
טוב את תגיבו הרבההההההההההה..... אוהבת אותכם הכי הרבה... מואה...
לילושששש..=]]]
יווואוו איזה מושלםםם זה אחד הפרקים הכי יפים פההההה...😛
המשכולההההההההההההההההההההההההה..😛
וואייי מחר היום האחרוןןןן=>בהצלחה לכולם בתעודות..בעע...חיחיח
אוהבתת מרינושש..
יאאאא איזה נדיררררר
המשךךך
לאה 😛
ליטלושש...סיפור מושי מושלם...!!! חיחי..=]]
המשך בדחיפותתת...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת מלאאא....מוואהה שלי!
איזה פרק ארוך ויפפפפפפפפפפפה
מהמממממממממממממם
המשך יפה שילי מואאאאאאאאאאה
ה=מ=ש=ך
זהו אני עולה לכיתה ט'!!!!!
סיימתי למוד !!!!
לאה 😛
טוב אז ככה...!!!!
זה מ-ו-ש-ל-םםםםםםםםםםםםםםםםםם~~!!!!!
ו...פול זמן לא קראתי את הסיפוררר...השלמתי לפחות 4 המשכים...
וזההה כזה יפההה......את רושמת כאילו זה ממש אמיתייייי...
ואני רוצה המשךךך...חיחיחי אני רגילהה כבר שאני מסיימת המשך אני עוברת לבא..חחח..
קיצרר לא בא לי לחכות הרבה...
אזז בבקשהההההההההה המשכו'ששששששששששש
סתיוו'ששששששששששששששש 😊
הינה יש לכם המשך.. למרות שאין הרבה תגובות... חיחי.. אז תהנווווו מואהההההה....
בחיים איתי לא ענה לי תשובה כמו לא יודע או אולי יותר מאוחר.. מה עובר עליו? הוא תמיד היה מגיע אליי תוך 5 דקות... בעעע משהו פה מוזר... אבל ממש מוזר...
ירדתי למטה.. הייתי צריכה להרגע.. אז מזגתי לי קולה.. התישבתי מול הטלויזיה הכבויה..
ופשוט בהיתי בה.. עד שפעמון הדלת צילצל................
הנחתי את הכוס בעדינות על השולחן וניגשתי לדלת.. פתחתי וממולי עמד גדי...אבא..
אבא-שלום לך ילדה שלי.. ונכנס..
אני-מה קורה?
אבא-בסדר.. ונשק למיצחי..
אני-מה את העושה פה כל כך מוקדם?
אבא-אממ סתם העובדים שלי יצאו לטיול היום אז יצאתי מוקדם..
אני-אהה אוקי.. סבבה..
אבא-איפה אמא?
אני-ניראה לי בבריכה עם הדר וליגל.. אני לא בטוחה..
אבא-אהה אוקיי... ועלה לחדר שלהם..
וחזרתי לשבת בסלון מול הטלויזיה... לגמתי בזהירות מהכוס קולה שלי.. מנסה להבין מה ניסגר עם איתי..
החלטתי.. החלטתי ללכת לאיתי.. לברר מה קורה... שמתי נעליים ויצאתי לבריכה.. וכן אמא והדר השתזפו..
אמא-אוו באת להשתזף איתנו?
אני-אממ לא.. הדר תגידי מור בבית?
הדר-כן.. וגם איתי..
אני-כן אבל אני צריכה את מור.. חח
הדר-אז כן הוא בבית.. ניראה לי עם שירז..
אני-אוקיי..
אמא-ותגידי להם לבוא.. הרבה זמן לא ראיתי את שירז..
אני-חח אין בעיה אמא.. צ'אוווו... ויצאתי מהחצר והתחלתי ללכת לבית של איתי.. אחרי דקה הגעתי..
דפקתי בדלת ואורן פתח לי ת'דלת..
אורן-שלום יפיופה.. אח שלי למעלה.. ונתן לי נשיקה בלחי..
אני-אממ גם מור?
אורן-כן.. בחדר שלו עם שירז.. אז תדפקי קודם.
אני-חח תודה שהזהרת..
אורן-להגיד לאיתי שאת פה?
אני-אממ בנתיים לא.. תודה.. ועליתי לחדר של מור... דפקתי בדלת ושירז פתחה לי..
שירז-אה מאמי מה את עושה פה?
אני-אממ סתם באתי לברר משהו עם מור...
מור-אני כאן.. ויצא מהמקלחת עטוף במגבת..
אני-טוב תתלבש קודם..
מור-חחח טוב... וחזר עם בגדים למקלחת והתלבש ושוב יצא..
אני-יופי.. ככה יותר טוב..
מור-יאללה דברי והתישב ליידי על המיטה..
אני-תקשיב.. אתה יודע במיקרה אם קרה לאיתי משהו?
מור-אמ... לא שידוע לי... למה?
אני-כי הוא מתנהג מוזר..
מור-כן בדיוק אני ושירז דיברו על זה.. הוא באמת שקט במיוחד..
אני-גאד אני לא יודעת מה לעשות..
מור-דברי איתו.. תשאלי אותו מה ניסגר..
אני-הוא בחדר שלו נכון?
מור-אממ כן..
אני-אהה אוקי.. טוב תודה מאמי..
מור-בכייף גיסתי.. נתתי לו ולשירז נשיקה ויצאתי.. עליתי עוד 5 מדרגות ועליתי לחדר של איתי..
בעבר לדלת שמעתי ת'שירי דיכאון שבדרך כלל איתי שומע...
ודפקתי בדלת.. ואף אחד לא ענה.. הוא בטח לא שומע.. אז פתחתי ת'דלת ונכנסתי...
קלטתי את איתי שוכב על המיטה.. עם עיניים עצומות ושר בקול.. חייכתי לעצמי.. אני אוהבת שהוא שר..
התקרבתי בשקט לעבר המיטה ונשקתי לו בזהירות... והוא פתח את עייניו..
איתי-מה את עושה פה?
אני-סתם.. באתי לבקר ת'אהוב שלי..
איתי-אה.. נחמד.. היה אדיש..
אני-אווקי אני מבינה שאני צריכה לשנות גישה..
איתי-אה?
אני-מה ניסגר? הכל בסדר?
איתי-אממ.. כן למה?
אני-כי אתה מתנהג מוזר. ולא רק אני חושבת ככה..
איתי-זה לא מעניין אותי מה אחרים חושבים..התפרץ
אני-גם לא מעניין אותך מה אני חושבת?
איתי-מענין.. אבל זה סתם בראש שלך.. הכל בסדר איתי..
אני-אוקי.. העדפתי לשתוק.. לא רציתי לריב איתו.. הייתה שתיקה..
איתי-אז?
אני-אז מה?
איתי-למה באת?
אני-לשאול אותך אם אתה רוצה לבוא למסיבה ביום חמישי.. אבל עזוב ירד לי כל החשק.. רציתי לבכות..
איתי-אה.. אוקי.. המשיך עם האדישות שלו..
אני-טוב אני הולכת לחדר של מור..
איתי-אוקיי.. ויצאתי מהר.. רצתי לחדר של מור.. דפקתי ומור פתח לי ת'דלת.. וישר חיבקתי אותו..
מור-מאמי מה קרה? שאל בדאגה מחזיר לי חיבוק.. ונכסנו פנימה.. ואני עדיין מחבקת אותו.. והדמעות ירדו..
אני-משהו לא בסדר.. מור.. אני מפחדת..
מור-ממה מאמי?! והוזיז את פני.. מנגב את דמעותיי..
אני-אני אומרת לך.. משהו לא טוב קורה.. אנחנו ניפרד..
מור-מה? איך הגעת לזה?
אני-הוא אדיש.. הוא שר שירי דיכאון.. עובר עליו משהו והוא לא משתף אותי... הוא לא מתיחס אלי..
מור-הבנתי.. והתישבו על המיטה..
אני-מור מה אני אעשה? אני אמות אם אני אאבד אותו..
מור-דיי לדבר שטויות.. לא יקרה כלום.. אולי זה סתם משבר.. אולי הוא סתם בדיכאון.. עזבי אותו זה יעבור..
אני-מור.. אתה חייב לדבר איתו.. בבקשה..
מור-אין בעיה נשמה.. אני יכול לנסות...
אני-וואי תודה הצלת אותי.. באמת תודה..
מור-בכייף מאמי שלי.. רק אל תבכי ותהיי רגועה.. הכל יהיה בסדר.. ונשק לי למצח... ואז הבחנתי ששריז לא כאן..
אני-איפה אישתך?
מור-היא הלכה הביתה... היא נוסעת עם אמא שלה ואחותה לדודים שלה.. באסה..
אני-חחח כפרה עלייכם..
מור-איי את כזאת ילדה נשמה... אוהבת את כולם..
אני-חח כזאת אני.. אמרתי בסנוביות..
מור-חח חולה עלייך.. טוב יאללה דאגנית.. לכי לך הביתה ואני אדבר עם איתי.. רק בבקשה תפסיקי לדאוג..
אני-חח מבטיחה לנסות..
מור-אחלה... אולי אני אבוא יותר מאוחר לניר אז נדבר..
אני-אוקי... תודה.. נתתי לו נשיקה וחיבוק ויצאתי.. ירדתי למטה אמרתי להתראון לאורן ויצאתי מהבית..
הגעתי הביתה.. והלכתי לבריכה.. התישבתי לייד הדר...
אני-הדר.. מה קורה עם איתי?
הדר-מה קורה איתו?
אני-לא יודעת.. הוא מוזר... הוא מתרחק ממני..
אמא-מאמי.. אולי תדברו?
אני-ניסיתי לדבר איתו אבל אין.. מדברת לקיר.. הוא אדיש רצח..
הדר-וואי.. אין לי מושג.. אני אנסה לדבר איתו..
אמא-לא..את לא צריכה להתערב.. זה עיניין שלהם..
הדר-טוב.. אוקיי.. אבל אני בטוחה שזה סתם... ואז נשמע צלצול הטלפון של הבית..
אמא-יאא מיזה עכשיו?
אני-אני אענה..
אמא-תודה מלאך..
אני-בכייף...=] נכנסתי לביתן שלייד הבריכה.. שבו יש גם טלפון ועניתי..
אני-הלו?
מור-פאר לי.. מה קורה?
אני-בסדר.. מה כבר דיברתם?
מור-אממ בערך.. תקשיבי שכחת ת'פלא שלך פה..
אני-וואלהההה.. וואי זה בגלל שהראש שלי מורכז במשהו אחר..
מור-לא נורא מאמי.. תקשיבי אני ואיתי נבוא יותר מאוחר עם הפלא שלך... ובנתיים אני אברר פרטים..
אני-אהה אוקיי.. תודה.. ביייי
מור-בייי מאמי... וניתקתי...
אמא-מי זה היה?
אני-מור..
הדר-מה הוא רצה?
אני-סתם הייתי אצלו ושכחתי שם ת'פלא שלי..
הדר-אההה.. הם באים עוד מעט?
אני-כן...
אמא-יופי..
עליתי לחדר שמתי בגד ים וירדתי שוב למטה.. קפצתי לבריכה.. הייתי צריכה ת'רענון הזה...
שיחקתי עם ליגלוש במים קצת.. היא הצחיקה אותי.. וזה העלה לי קצת ת'מצב רוח... 😉
ואז קלטתי את איתי ומור מתקרבים... מור ישר קפץ לבריכה ואיתי התיישב לייד אמא שלו... בשקט..
הדר-מה שלומך ילד שלי?.. הקשבתי..
איתי-בסדר...
הדר-נו אולי תדברו?
איתי-אני לא יכול..
הדר-אבל למה?
איתי-זה קשה לי גם ככה.. אני לא יכול לעכל את זה..
הדר-אני יודעת שזה קשה.. אבל אני בטוחה שהכל יסתדר.. רוני[הבעל של הדר] מנסה לעשות הכל...
איתי-אין מה לעשות.. זה בטוח.. סגור... אני אומר לך.
הדר-דיי מאמי.. הכל יהיה בסדר.. וחיבקה אותו אליה.. ונשקה לו.. הם ניראו עצובים.. שבורים.. הוא עמד לבכות.. ראיתי..
איתי-איפה ניר?
אמא-בבית..
איתי-אהה אוקיי... וקם.. כניראה נכנס הביתה.. לניר..
'מה לו ולניר? הם הרי כמעט שלא מדברים.. וואי משהו פה דפוק.. ומזו השיחה הזאת.. מה קשה בדיוק? ומה רוני מנסה לעשות? דייי אני מתחרפנת כאן....' חשבתי..
אני-מור.. קראתי לו בזמן שהוא משחק עם ליגל.
מור-כן מאמוש..
אני-ניסית לגלות משהו?
מור-אה.. א..לא.. לא גליתי כלום..
אני-אהה אוקי... יצאתי מין הבריכה.. ראיתי שאף אחדלא יעזור לי.. התנגבתי ונכנסתי הביתה..
וראיתי.................................................................................
יאללה בננות שלי... תגיבו והמוןןןןןןןןןן... אוהבת.. מואה לילוששש...=]]