פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,646 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 173 מתוך 326
כנ"ל.... 😠
איזה ייבוש הבאתת בנוו 😢
כולנווו מחכוותתתתת
נו באמתתת
תמשיכי כבררר!!!!
-לינורוש-
הינה הינה תרגעווווווו...
עכשיו אני כותבת המשך... חיחי
אז סבלנות זה יקח הרבה זמן.. כי אני הולכת להשקיע.. חיחי
אז צ'או צ'או בנתיים.. מואההההההה..
לילוששש..=]
מה זההה?..

אין המשךךך??....

יאללה מחכה מחכה..
אני מחכה כבר 3 דפים אני רוצה יותר מהמשך 1
ה-ל-ל-ו-י-ה !!

יש סימן חיים...חח..
ואיי איזה סיפרו מדהים, התמכרתי...
קראתי עכשיו הכל מההחלה עד הסוף סיפור פשוט מושלםם!!!
יאללה המשך דחוף ...
יאאאאאא מצטערת על היבוששש... ממש ממש מצטערת... אז הינה המשך ארוך במיוחד במיוחד..
תהנוווווווו...

אני-טוב אז מתוקים שלי אני עפתי לישון.. ואיתיוש חולה עלייך..
איתי-ואני עלייך.. הדבקתי לו נשיקה ארוכה ולנירוש גם.. אבל בלחי ועליתי למעלה..
הורדתי את בגדי החלפתי לפיג'מה ונכנסתי למיטה החמימה שלי...
ונירדמתי... אבל משהו העיר אותי באמצע הלילה.............


פתאום נהיה לי קר... הסתובבתי וראיתי את איתי עומד לייד החלון בחדר...
איתי-מה קר לך?
אני-כן...
איתי-אהה טוב סליחה מאמי אני כבר סוגר ת'חלון..
אני-מה השעה?
איתי-אממ כבר 1 וחצי..
אני-מה?! מה עשיתם עד עכשיו?...
איתי-אממ סתם היינו למטה.. עם כמה חבר'ה שלו.. טוב מאמוש תחזרי לישון.. אני לא רוצה להפריע לך..
אני-טוש אתה לא רוצה לישון?
איתי-אממ כן אני עייף.. אני מחליף בגדים ובא לישון לידך..
אני-אוו איזה כייף לי... חייכתי חיוך קטן מתוך העייפות...
איתי-חחח ממש.. הוא הוריד את בגדיו ונישאר עם בוקסר...
אני-יאללה כנס.. ונכנס.. נישכבתי על הצד.. עם הפנים אליו וכך גם הוא עשה..
איתי-נו את לא רוצה לישון?
אני-אממ אין מצב שאני נרדמת עכשיו..
איתי-מצטער..
אני-לא נורא.. בקטנה.. ונתתי לו נשיקות קטנות על הפה.. ואז גלשנו לנשיקה צרפתית.. ואחרי שתי שניות התנתקתי..
אני-אייייכס.. מזה?
איתי-מה קרה?
אני-מזה הטעם שיש לך בפה?
איתי-שום טעם...
אני-איתי... אל תשקר.. מזה? עישנת?...
איתי-לא איזה.. הם עישנו בקטנה.. אולי נדבק לי הריח..
אני-וואלה? בפה? מה התנשקת עם אחד מהם?
איתי-נו חלאס לדבר שטויות..
אני-אז לפכות תודה שלקחת סיגריה..
איתי-נו כן לקחתי סיגריה... זה היה סתם.. ניסיון..
אני-יופי.. עוד חסר לי שתתמכר לזה..
איתי-איזה להתמכר? זה דוחה.. זו פעם ראשונה ואחרונה..
אני-כן אני ממש בטוחה בזה... עשיתי ברצוף חמוץ והסתובבתי לצד השני..
איתי-נו מה את כועסת עכשיו?! והתקרב אלי וחיבק אותי מאחורה..
אני-לא כועסת.. וניערתי אותו ממני..
איתי-פאר לי.. דיי אל תהיי כזאת נו.. זו סתם סיגריה אחד קטנה.. אפילו לא עשנתי אותה עד הסוף.
אני-איתי זה לא מקובל עליי... זה נזק לכל החיים..
איתי-אבל אני אומר לך שזו פעם אחרונה..
אני-נגיד...והיה שקט של שתי שניות.. מי הציע לך ת'סיגריה?
איתי-סתם איזה ערס מעפן שבא דקה לניר...
אני-לא ידעתי שיש לו חבר'ה כאלה..
איתי-כן גם אני לא... אבל זה לא היה משהו רציני.. סתם באו לשתי דקות וזהו..
אני-ותוך שתי דקות הבנאדם מציע לך סיגריה?
איתי-נו כן.. כי הוא הוציא לעצמו..
אני-אז יכולת להגיד לא..
איתי-אבל רציתי לנסות..
אני-טוב אז רצית לנסות... ואמרתי לעצמי בשקט==>תשובה מטומטמת...
איתי-אני יודע.. אבל אני אומר לך ת'אמת.. הוא כניראה שמע.. נו יאללה פאר לוש נישבע זו פעם אחרונה..
אני-טוב.. פעם אחרונה..
איתי-אז את סולחת?
אני-כן...
איתי-אז אני יכול לקבל נשיקה?
אני-ניראה לך?! לך תצחצח שיניים ואז נדבר..
איתי-חחח טוב... הוא גם הלך ציחצח שיניים ואחרי 5 דקות הוא חזר למיטה..
אני-יופי.. תודה באמת..
איתי-אז עכשיו אני יכול לקבל נשיקה?
אני-אממ ניבדוק שניה... והתנשקנו נשיקה קצרה והתנתקתי ממנו..
איתי-מה לא טוב?
אני-לא... עזוב.. לך לישון..
איתי-את לא רצינית... אמר בדאגה..
אני-חחח מה אתה לחוץ.. צחקתי... והדבקתי לו נשיקה ארוכה ארוכה...
הוא נישכב מעליי.. כל כך נהנתי להרגיש ת'גוף שלו עוטף אותי.. עוטף בחום שלא ניגמר.. ובאהבה אין סופית..
כל כך התגעגעתי לזהההה... איי אני כל כך אוהבת אותווו.. ואם בגלל סיגריה הוא יתמכר לי אני יהרוג אותו ואז אתאבד.. חיחי הגזמתי...
היד שלו גלשה לעבר ביטני.. וליטף אותה בעדינות.. זה העביר בי צמרמורת.. וצחקתי מעט... והוא התנתק..
איתי-מה מצחיק?
אני-חח סתם.. הייתה לי צמרמירית[=צמרמורת קטנה]..
איתי-חחח צמרמירית... אייי מצחיקונת שלי.. את מטריפה אותי..
אני-אני יודעת.. זה בכוונה..
איתי-אני יודע... ושוב התנשקנו... הוא החל לנשק לי ת'צוואר ולהוריד את חולצתי...ואז הוא עצר..
איתי-מצטער.. שכחתי..
אני-חחח זה בסדר.. סיימתי כבר..
איתי-אוו איזה יופייי.. נהיה מאושר...
אני-חח מאושר שלי... ונתתי לו נשיקה.. ועוד אחת ועוד אחת.. ואז ככה נישארנו ערומים.. ושכבנו שוב.. בהמון אהבה....

נירדמנו מחובקים.. זה היה לילה ממש לא צפוי.. אבל מאוד מהנה.. זה בטוח..
בבוקר-צהריים קמנו מצלצול הפלא של איתי... הוא גישש במיטה ומצא אותו מתחת לכרית.. וענה..

איתי-הלו?!
..........................
איתי-אהה בוקר טוב.. מה קורה?
..........................
איתי-כן איתי הכל מעולה...
.........................
איתי-אהה סבבה.. אין בעיה... אני עוד חצי שעה בבית.. ביי
........................
איתי-אוקיי.. צ'אוווו.... וניתק...

איתי-חח את ערה?
אני-כן..
איתי-זה הטלפון.. מצטער.
אני-בקטנה... מי זה היה?
איתי-הדר..
אני-אה.. ואתה הולך?
איתי-כן.. ועשה פרצוף עצובי..
אני-אויששש אני אתגעגע..
איתי-גם אני.. אבל ניפגש בערב..
אני-ברור.. אז תדבר איתי..
איתי-להה.. ביי אהובתי.. תמשיכי לישון.. ונתן לי נשיקה ארוכה בפה.. שהעלתה לי חיוך על הפנים..
אני-ביי בעלי המושלם.. הוא חייך.. ונכנס לשירותים... ואני המשכתי לישון....

אחרי בערך חצי שעה.. נישמעו דפיקות בדלת.. והדלת ניפתחה... מישהו התישב על מיטתי והחל ללטף את ראשי..
...-פאר לי.. מאמי קומי... התגלגלתי מצד לצד.. לא היה לי כוח לקום..
...-נווו כבר 2 וחצי בצהריים.. שמעתי את זה וניפתחו עייני במהירות..
אני-מהההההה?! וגיליתי את אמא יושבת ומביטה בי...
אמא-כן כן.. למה ישנת עד עכשיו? מתי הלכת לישון?
אני-לא יודעת.. מאוחר..
אמא-למה? הרי חזרתם מוקדם מהבאולינג... שיט מה אני אספר לה עכשיו ששכבתי עם איתי? נו מה הקטע?
אני-כן אני יודעת.. פשוט לא יכולתי להרדם.. היה רעש..
אמא-אהה אוקיי.. איתי הלך לפני שעה את יודעת?
אני-אממ כן..
אמא-טוב יאללה קומי.. תתארגני.. תתיפייפי כתמיד ותרדי למטה..
אני-אוקיי... והיא יצאה...

קמתי התקלחתי.. צחצחתי שיניים וכו'... יצאתי התלבשתי==>חצאית מיני ג'ינס וגופיה ורודה...
לא התאפרתי.. סידרתי ת'שיער... וירדתי למטה..

אני-בוקר טוב... קראתי לעבר אמא,ליגל,ניר וגילה..
כולם-בוקר טוב...=]
אני-אמא הולכים לאנשהו?
אמא-אממ כן נלך עם ליגל וניר לקניון לקנות בגדים...
אני-אההה אוקיי..
אמא-את רעבה?
אני-אממ לא כל כך..
אמא-אוקיי אז נוכל כבר בקניון..
אני-אין בעיה.. הבאתי לכל אחד נשיקה התישבתי שתיתי שוקו.. ויצאנו..
הגענו לקניון..

ניר-טוב לאן?
אמא-אממ ניר.. לך עם ליגל להוניגמן קידס שתבחר לה בגדים..
אני-ומה איתי?
אמא-את נישארת איתי.. יש לנו שיחה לנהל..
אני-או...קיי ...חששתי...
ניר-אבל מה עכשיו? אווףף.. היא סתם תשגע אותי..
אמא-אל תדאג ליגלוש יודעת כבר מה היא רוצה.. נכון ליגל?
ליגל-כןןן...=]
ניר-טובבב... היא הביאה לו כסף והם הלכו..

התקדמנו לעבר אפרופו[מסעדה למי שלא יודע] והתישבנו.. הגיע מלצר הגיד לנו תפריט והלך..
אמא-טוב מה את רוצה לאכול?
אני-אממ.. עייני עוד קצת בתפריט ובחרתי.. קורסון עם נס קפה..
אמא-אוקיי.. אני אותו דבר.. וקראנו למלצר... אמרנו לו את בחירתנו והוא הלך..

אמא-טוב..פאר לי... זה בקשר למה שקרה עם קרן ורן..
אני-אוקיי.. מה את רוצה לדעת?
אמא-תקשיבי.. את יודעת שילדות בגיל הזה לא צריכות לעשות כאלה דברים..
אני-נכון.. אבל זה שונה..
אמא-מה שונה בזה?
אני-הם אוהבים... מאוד.. אהבה עצומה.. אחרת קרן לא הייתה עושה את זה.. תאמיני לי..
אמא-אוקיי.. הם אוהבים והכל.. ואם מחר מחרותיים הם ניפרדים?
אני-אין מצבבב...
אמא-יש מצב.. פאר לי.. זה משהו שאפשר לתת ולאבד רק פעם אחת בחיים.. וזה דבר מאוד חשוב...
כי זה משהו אישי ששייך רק לה... ואם הם ניפרדים היא תתבאס מזה שהיא נתנה ת'תדבר הכי חשוב שלה למישהו שעזב אותה..
אני-אוףף זה לא נכון..
אמא-זה כן נכון... היא ילדה.. מה היא יודעת מהחיים שלה? אין לה מושג אפילו מה ההשלחות של זה..
אני-אוישש.. רן מספיק בוגר וגדול והוא מסביר לה בדיוק מזה והוא דואג לה מאוד... ותאמיני לי הוא כל כך אוהב אותה שבחיים הוא לא יעזוב אותה..[התעצבנתי]
אמא-את לא יודעת כלום..
אני-אני כן... את בעצמך ראית שרן היה מוכן לקחת אחריות על המעשים ועל התינוק..
אמא-את לא מבינה.. זו ממש התאבדות.. לא יהיו להם חיים..
אני-אז בגלל זה הם לא עושים את זה בלי להזהר.. כי הם ממש לא רוצים להרוס לעצמם ת'חיים.. ותאמיני לי אחרי שהם יתחתנו יהיו להם ילדים..
אמא-אם הם יתחתנו את מתכוונת..

המלצר הפריע באמצע.. והגיש לנו ת'דברים.. והלך....

אני-הם יתחתנו.. כי אחרת היא לא הייתה עושה את זה.. המשכתי בשיחה...
אמא-מה? למה את כל כך בטוחה?
אני-כי אני יודעת גם ממני ומאיתי.. האהבה שלנו כל כך גדולה שאנחנו נתחתן את תראי..
אמא-אז זאת אומרת שאתם שוכבים... 'שיטטט היא עלתה עליי.. אין לי כוח לזה...'
אני-אממ...מה הקשר?
אמא-יאללה מה את חושבת שאני מפגרת? אני יודעת שאתם שוכבים...
אני-אז כן אנחנו שוכבים.. מה רע בזה?
אמא-יאאא מה את לא מבינה?
אני-אני מבינה הכל.. תאמיני לי..
אמא-אוווף... אני פשוט לא רוצה שסתם תסבלי.. תסבלי אם איתי יעזוב.. ואם תכנסי להריון.. אני לא רוצה את זה.
אני-אבל זה לא יקרה.. אז אין לך מה לדאוג..

היה שקט... שכל כך רציתי שהוא יגמר.. הכל קרה כל כך מהר.. שכאב לי הראש.. המחשבות שלי התבלבלו..
למה היא עשתה את כל זה? היא יכלה לשאול אותי מההתחלה אם אנחנו שוכבים וזהו... אווף..

אמא-טוב.. השתכנעתי..אמרה פתאום.. אני מבינה שאת ממש מבינה בזה.. ואת מבינה מה את עושה.. אז
אני סומכת עלייך...
אני-תודה.. נרגעתי מעט..
אמא-אוווף.. ילדה שלי.. לא ציפיתי לכל זה..
אני-אני יודעת..
אמא-ולמה לא סיפרת לי קודם..
אני-לא יודעת.. לא יצא.. מצטערת..
אמא-יאא אני כל כך אוהבת אותך שקשה לי לכעוס עלייך..
אני-חחח.. גם אני אוהבת אותך.. ואת איתי..
אמא-איי איתי.. מה הוא עשה לך.. את ממש מאוהבת..
אני-חח כן מאוד..
אמא-והוא ממש מאוהב... רואים עליו...
אני-כן.. איי אני רוצה שהוא יהיה פה..
אמא-חח אז זהו שעוד מעט הוא פה..
אני-באמת?!
אמא-כן.. קבעתי עם הדר פה.. כי גם הם רוצים לקנות בגדים לחג...
אני-יאאא איזה כייף..
אמא-חח כן... וואי וואי יש לי שיחה ארוכה עם איתי..
אני-מה? למה?
אמא-אני מתכוונת להזהיר אותו שאם הוא עוזב אותך כדאי לו לברוח...חח
אני-חחחח אמא... אל תדאגי... הוא יהיה בעלי.. מבטיחה לך..
אמא-חחח אני מקווה.. הוא ילד טוב.. רק חבל שמיהרתם קצת..
אני-נו אמאאא... דיי..
אמא-טוב טוב.. רק תבטיחי לי דבר אחד...
אני-כן..
אמא-שתשמרי על עצמך.. ושתמיד תזהרו.. ואם מאחר לך המחזור או משהו ישר תעדכני אותי..
והכי חשוב.. שאם הוא רוצה בכוח ואת לא רוצה לא להישבר.. תבואי ותדברי איתי..
אני-אויייי את מגזימה.. זה חיים לא יקרה..
אמא-תבטיחי..
אני-טובבבב... מבטיחה...=]
אמא-איי עכשיו אני רגועה...
אני-יופיי...=]]] היא הביאה לי נשיקה שהשאירה לי סימן של אודם..
אמא-חכי אני מנגבת את זה.. וניגבה את זה עד שירד...חחח

והפלא שלי צלצל...===>טושיייי אהובי..

אני-הלו?
איתי-מאמייייייי..
אני-מה קורה?
איתי-את לא יודעת מה קרה..
אני-מה קרה?!
איתי-.................................................................................................


וואו יצא ממש ארוך... מקווה שזה פיצוי שמספק אותכם.. אחרת אתן ממש מגזימות...
אז תגיבו והמוןןןןןןןןןן.... אוהבת אותכםםםםםםם... מואהההההה..
לילושש...=]]
לולולוולולולולולולו --> הדבר הזה של המרוקאים..חחחח..
חיחי..המשכתת..!!
מושלם
המשך=]

גלוש=]]]
המשךךך =]]


בתאלוששששש
יאוווווווווווווווו זה פשוט מושלם!!!
אחחחחחחחחחח
חחח יאללה אני מחכה לעוד המשך בערב... 😛
זה מ-ו-ש-ל-ם !!!

אני רוצה המשך ד-ח-ו-פ-י !!!

לוב יו...
נדיוששששששששששששששששששששששששששששששששש...!!! 😊
מדהייייייייייייייים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
איזה מושלםם..

אבל איזה לחוצה סמדר.. חח..

המשךך מאמוששש..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך