ווואייי ליטלושש הבאת אותה בשיחוקק יאאלה משעמם שהכל מושלם כבר תעשי קצתת בלאגןןן
והכי חשוב
ת=מ=ש=י=כ=י
ליטלוש..
למי..? למי יש ת'סיפור הכי יפה בעולם..?
תוך דקה..יש לך 8 תגובות..
אז יאלה..תתחילי להזרים המשכים..
כי הסיפור שלך- הוא הסיפור הכי יפה באתר..והכי יפה בעולם..!!
אוהבת,
גלוש=]
מסכימה עם התגובה מעליי
רק בשביל הסיפור שלך אני נכנסת..
יאללה תביאי לנו אותה בהמשך..
יאא לא הייתי פהה יום וחצי..חחחח..
והיתגעגעתי לסיפור שלךךך!!
מושלםםם..!!
אני רוצה המשךךך.....!!!!
סתיוו'ששששששש 😊
נווווו אני עדיין מחכה להמשךךך
איזה יופיייייייייייייייייייייייייי (:
תמשיכייי
נוו ליטל מה נסגררר????
לא מגיע לנו המשךך???
עוד פעם החלטת לנטוש אותנוו??
אוףף 😠
אופהההההההה...
חשבתי שאני אכנס ויהיה המשך...
חח...מבאס...
טוב ליטל כולם דורשים המשך...אז..
ה-מ-ש-ך !!!
נשיקות...
נדיוששששששששששששששששששששש..!! 😊
אופפפ איזה יבוש..
המשךך=]
אופהההההההההההההה אין עדיין המשךך
באסההההההההההההה
אני רוצה המשךךךךךךךךךךך
איפה ההמשךךךךךךךך ?? כולםם מחכיםםם ....
זה לא בסדרררר .. אנחנו במתחחחח !!!
ויאללה צודקותת משעממם קצת שהכל מושלםם ..
אבל עדיין הסיפור מהמםםםם ...
שירקה (פירקקק) לסבית חמודה שליי מתה עליךךך
ליטלו'ש,
וואי מלא זמן לא נכנסתי,לא הצלחתי להתחבר לאתר =\
וישר נכנסתי וחיכו לי מלא המשכים =]
ואני רוצה עכשיו עוד אחד,
תמשיכי,
אוהבת,חן.