באמת מה קורה עם ההמשך?!
חשבתי שיהיה כבר 😢
שימיי מהרר>>מתה עלייךך, שירושש
מותק אני חושבת שאת צריכה לשים המשך
בעצם לא חושבת אלא מציבה עובדות..!! חחח
יאללה מאמוש המשךךך
שבת שלום מואאאאאאאאאה
אני עצופייי !!
למה אין המשך ???...=[
מחכה להמשך ארוכי (לפיצוי..חעחע..)...
נדיושששששששששששששששששששששששששששששש...!!
וואי מה אם המשך????
לאה
נ.ב
תגיבו בסיפור שלי...מציאותה של ג'יין
😛
מה ליטל?!
מה נסגר איתך תגידי?!
אוףף אני שונאת שאת עושה לנו את זה..!!!
שימי כבר המשךךך..!! 😠 😠 😠
המשכים מדהימיםםםםם
אבל מה העיר אותה???
טוב מצטערת על היבוש...
פשוט לא הייתי בבית אתמול וגם היום..
אז המשך יהיה לכם מחר כי עכשיו 2 בלילה.. ואני ממש עייפה..
אז שוב.. מצטערתתתתתתת....
אוהבת אותכם... חולה עלייכם.. הכי בעולםםםםםםםם
מואההההה... לילוששששש....=]]
אוף איך אני לא רגילה לייבוש באשכול הזה !!!
יאלה היום המשך !!!
דוגרי..מה זה היבוש הזה..
יאאלהה המשך=]
איפה ההמשךךךך ?! לא יפה הייבוש הזה... 😕
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
אני מאוד מאוד כועסת רק שתדעי לך!!