פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,654 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 169 מתוך 326
מושלםםםםםם!!!!!


שימי המשששךך.. דחוווףף.. 😊
שימי המשךך בובעעע...
את כנראה לא מבינה כמה אני מכורה לסיפור שלך.. אבל כדי שתביני אני יספר לךךךךך
מחר יש לי בגרות בלשוןןןןןן..... ואני לא לומדת כי כל 5 דקות אני נכנסת לבדוק אם יש המשך
ויום ראשון יש לי מתכונת בהיסטוריה ושישי שבת אני לא כאןןןןן
ככה שיש לי את היום ללמוד גם להיסטוריה וגם ללשון ואני כאן מחפשת המשכיםםםםםם
אז.. חחח כדאי שאני ימצא המשך כמה שיותר מהר וילך ללמודדדדדדדד
יאללללללללללללה המשךךךךךךךךךךך
אוהבתתתתתת ממממללללללאאאאאאאאאאא

mas2la
וואייי לא הייתי פה יומים כל כך התגעגעתי לסיפור המהמם שלךךךךךךךך

יאללה מאמוש תביאי לנו אותה בהמשך מהמם! 😛
נווווווווווווווו
המשךךך
-לינורוש-
המשךך דחוף מדהים
וואי תודה על התגובותתתת...ואני מצטערת שזה קצת באיחור.. אז הינה קבלו פרק ארוך... תהנווווו... מואה..=]]

איתי-טוב אני מבין שיש לנו זמן ואנחנו לא ממהרים לשום מקום..
אני-אממ טוב יאללה באמת הגזמנו.. 5 וחצי יהיה מחר.. יאללה.... וכולם יצאו אחרי ואחרי טושי תחנה..
עלינו על אוטובוס שהוריד אותנו בדיוק במרכז לייד הבאולינג...
נכנסנו.. שילמנו.. והתחלנו להתפרעעעעעעע... או יותר נכון... לשחק.........

כל זוג היה על מסלול אחר... ורק נירוש היה לבד.. חיחי אבל לא היה לו משעמם... חבורת בנות דאגו לארח לו לחברה... והרבההה בנות... הילד עשה עלייהן פוזות.. ו-וואלה הלך לו ממש טוב..=]
הייתי מרוצה.. הילד סוף כל סוף ישכח אותי.. וימצא לו מישהי אחרת... אני מקווה שזה יהיה להרבה זמן..
אבל מצב שני לא יודעת.. הייתי מבואסת.. כי שוב.. הקינאה התחילה לצוץ..גרר אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי... אני מתחרפנתתת...
אבל איתי.. איתי כאן ואני אוהבת אותו ורק אותו.. אבל מה לכל הרוחות יש לי מניר?! אוווף..
טוב פאר לוש מתוקה להפסיק לחשוב עליו.. רדי ממנו.. יש לך ת'מלאך שלך ליידך מה את צריכה גם את ניר?!

ניסיתי להוציא ת'מחשבות שלי עליו מהראש שלי.. ובאמת זה קצת עזר... בערך..
איתי-הלו.. כדור הארץ למלכה שלי.. את מוכנה להתחיל לשחק? תורך.. איתי העיר אותי מהמחשבות..
אני-אממ כן כן אני מוכנה לשחק.. אבל אני לא טובה אז לא לצחוק עליי..
איתי-לא נורא.. יאללה תתחילי לשחק...
אני-או..קיי... לזרקתי את הכדור.. שהיה ממש כבד.. אין לי מושג איך אבל הכדור הגיע למסלול של נדב ודפנה.. ששיחקו ליידינו...
איתי-חחחחחח איזו מוכשרתתתת...
אני-אופסיייי... 😕
נדב-כאילו מה לא מספיק לך המסלול שלך את משתלטת גם על שלנו?!
אני-מצטערת... אני לא כל כך טובה בזה.. אז תן ללמוד בשקט..
נדב-יאאא רק אסון את מביאה לעולם...
אני-ואתה ממש מביא רק ניסים ונפלאות מה אני אגיד לך...
דפי+איתי-דיייייי..
אני-מה?! כבר אסור לריב איתו?
איתי-חחח אבל אתם סתם רבים.. חלאס..
דפי-נדב.. רד ממנה.. גם אתה לא הכי טוב..
נדב-את אמורה להיות לטובתי..
דפי-נכון אבל הפעם זה לא מוצדק.. אז שב בשקט..
נדב-טובבב... יופי פאר לוש עכשיו בגללך חברה שלי כועסת עליי..
אני-סליחה זה אתה התחלת....
איתי-נו אולי דיי? קרציות.. דפי תשתיקי אותו..
דפי-חחח כן שניה.. והדביקה לו נשיקה... והוא היה ממש ממש רוצהה...
אני-חחח באמצע העולם.. טוב יאללה מאמי תורך..
איתי-אוקיי... תסתכלי תפנימי ואז תשחקי... חיחי=]
אני-אין בעיההההה...חחח

איתי אחז בכדור במקצועניות.. שזה ממש הצחיק אותי..
אני-חחח סחטן..
איתי-פאר לי את מוציאה אותי מריכוז..
אני-אוי סליחה באמת.. וסתמתי.. כאילו ניסיתי.. ואז הוא זרק ת'כדור.. הכדור התגלגל..
והפיל את כל הכדורים..
איתי-נו אייך?
אני-פששש יש עתיד מאמי..
איתי-חחח כן כן... וככה המשכנו לשחק.. ו-וואלה הפנמתי והתחלתי לקלוט איך משחקים והלך לי דיי טוב...
הייתי ממש מרוצה.. ואיתי עוד יותר...=]

היה כבר 8 בערב.. כן כן שעתיים אנחנו משחקים.. כאילו בערך.. באמצע ישבנו לבנו והתחלנו לדבר ולהריץ צחוקים..
וניר?! ניר כבר הוסיף עוד שני מספרי טלפון של בנות לאוסף... איי שיהיה בריא...

אז ב8 כמו שכתבתי.. הזמנו לנו שתיה.. וטוסטים.. והתחלנו לזלול לנו בכייף... לא היה משהו מיוחד..
אז חזרנו לשחק עוד חצי שעה.. וככה הסתיים לו היום כייף.. כי ב9 וחצי צריכים לבוא לאסוף ת'מדהימים שלי..
אופייי התבאסנו מעט...
אז חזרנו הביתה.. כולם ביחד.. והם התחילו לארוז.. הם התקשרו לרות[המנהלת למי ששכח] והם הודיעו לה
שאפשר לבוא ולקחת אותם.. חמד להם...
ובאמת אחרי חצי שעה באו לאסוף אותם... ממש הייתי בבאסה.. כאילו כולם.. אבל אני הכי...חיחי

קרן-פאר לוששש מדהימהה... תודה שאירחת אותנו.. היה ממש כיף..
אני-אני שמחה נישמתי.. יו איך בא לי לשתשארו..
קרן-גם לי בא מאמי.. יאא אני יתגעגע..
אני-אל תדאגו אני יבוא לבקר.. מבטיחה..
קרן-אבל עם איתיוש..
אני+איתי-ברורר... והיא הביאה לי ולו חיבוק גדול גדול..

אני-דפוווווווש... מיי סיסטר... אני יתגעגע
דפי-גם אניייי היא הביאה לי חיבוקי...
אני-אני אתקשר אליך ואל קרן כל יום... אבל גם אתן תתקשרו..
דפי-ברוררר... ותבואי הרבה..
אני-דההה.. ברור..
דפי-חחח חולה עלייך.. הדביקה לי נשיקה גדולה על הלחי...

אני-איי גיסים מושלמים שלי.. מה אני אעשה בלעדייכם? אין אני אמות..
רן-לא לא רק אל תמותי..
אני-חח רני שלי.. חולה עלייך.
רן-ואני עלייך ילדונת..
אני-נדבוש אתה עדיין כועס?
נדב-חס וחלילה.. עליך אי אפשר לכעוס באמת...
אני-חחח נשמה שלייי... והבאתי לשנייהם חיבוק ענק+נשיקה..
נדב-תשמרי על איתי.. לא לנטוש אותו..
אני-בחיים לא... ואתם תדאגו ליפיופות שלי.. ברור?
רן+נדב-דהההה..
אני-חחח סנוביייים... והבאתי להם עוד חיבוק...

איתי-טוב רגישים שלי.. אתם צריכים לזוז..
קרן-אהה ככה אתה מגרש אותנו? בלי חיבוק ונשיקה?
איתי-לאאא מה פתאום?! והביא לכל אחד חיבוק ונשיקההההה..

הם ניפרדו גם ממור שירז וניר.. ואמרו להם שהם מאוד נהנו...
שמחתי.. שמחתי שהם כולם הסתדרו והנהנו ביחד.. כל האנשים הכי חשובים לי בחיים מסתדרים ביחד.. וזה הכי מושלם בעייני.. בזכותם אני מאושרתתתת...

אז הם הלכו להם.. הפשושים שלי הלכו.. איי כמה שאני אתגעגע..
איתי-יאללה מאמי צאי מהדיכאון..
אני-חחח עזוב אותי.. אני כבר התרגלתי אליהם ופתאום שוב אנחנו נפרדים..
איתי-דיי נשמה לא נורא.. אתם עוד תפגשו.. והמון..
אני-כן.. טוב יאללה אתה בא לישון? אני ממש עייפה..
איתי-אבל מוקדם..
ניר-אם אתה רוצה אתה יכול להיות איתי לראות סרטים בDVD
איתי-אחלה בכייף..
אני-טוב אז מתוקים שלי אני עפתי לישון.. ואיתיוש חולה עלייך..
איתי-ואני עלייך.. הדבקתי לו נשיקה ארוכה ונירוש גם.. אבל בלחי ועליתי למעלה..
הורדתי את בגדי החלפתי לפיג'מה ונכנסתי למיטה החמימה שלי...
ונירדמתי... אבל משהו העיר אותי באמצע הלילה...................................................

יאללה מדהימות שלי מקווה שאהבתן.. ולהגיבבבבבב והרבה..=]
אוהבתתתתתתת המון המון... מואה.. לילוששש..=]]
איזה יפההההההההההה
תמשיכי
חיחיחי נראה לי אמא שלה באה להעיר אותה בשביל לדבכר איתה
חחח
המשךך
-לינורוש-
וואי וואי... ניר ואיתי נשארו לבד.. זה לא ממש בריא!

המשך!!!!!!!!!!!
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףף
זה יותר מדיי קצר בשביליי..
אני רוצה עוד היום לפני הפיפי והשינה המשכון!!

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם!

המשךךךךךךךךךך 😊
בטח איתיוש התגנב לה למיטה..חיחיחיח...
פרק מדהיםםם יאללה תמשיכי עוד על זה שלא קיבלנו המשך כל היוםםם..!!!!
המשךךךךךךךךך
תמשיכי מאמי
המשךך=]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך