אוקיי.. שמחה שהשלמתן...
מקווה שיעבור עלייכן לילה סוער ומושלם..
מיקוש תזהרי.. שלי ממש מסוכנת בלילה...
אבל לדעתי את תהני מיזה... חחחח
חולה עלייכן.. יאללה לכו לישון... ותספרו לי איך היה..חיחי=]]
חלומות נעימימים.. מואהההההה..
לילוששששש....
לא נכוןןןןןןן!!!!!!1.... 😢
אני לא מסוכנתת..!!! אני ממש חמודה!!
וחוץ מיזה אני שומרת אמונים לתמרושקה ולאביבוש...אז בלי שטויותת!
ומיקוש שומרת אמונים לגיאושש....!!
חח הקיצר...הבנת אותנו...אני מקווה כן!?
יאללה לילה טובבב... חלומות מתוקיםם..=]]]
אוהבות...שלי ומיקה!
כן כן אני בטוחה בהכללללללל..
שאני אבין?! את מפקפקת בהבנה שלי?!
יא חצופההההההה.....
יאללה עשו טובה.. אתן מדברות שטויות.. לכו לישוןןןןןןן..
צ'או צ'או... חיחי
ושוב.. מואהההההה.....
לילושש..
מיקוש מקדישה גם לך שיר..: מקווה שתביני.. 😊
In the arms of the Angels, fly away from here
From this dark, cold hotel room, and the endlessness that you fear
You are pulled from the wreckage of your silent reverie
You're in the arms of an Angel; may you find some comfort here
בהמון אהבהההההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שלולית הרגת אותיייי..
אני בטוחה שאין לה מושג למה שלחת את זה.. אבל לא נורא...
נגיד שזה ממנה..
אז פוקה אני מודה לך שהקדשת לי ת'שיר המושלם הזה...
גם אני אוהבת אותךךךךךךךךךךך.. מואההההה...
לילה טובבבבבבבבבבבבבבבב!!!!! קרציות..
יפהה..1!
אני רוצה המשךךךךךך!!!
סתיוו'ששששששש
יאללה תמשיכי חחח
מכורה אני לסיפרוך =]
בונאה הסיפםור הכי ארוך פה והכי יפה חח =]
משש לא מעפןן קיצורר יצא יפהה יפהה!!
תמשיכיי
שנינושש
איזה יופפפפפפפי.. חחחח
המשך מאמושש
חמדמדונתתתת
שימי המשךךךך
אוהבת
מישלוש
מקסים !!...
תמשיכי ד-ח-ו-פ-י !!!
אוהפת....
נדיוששששששששששששששששששששששש...!! 😊
כמה זמן לא הגבתי!!!!!!!!!!!1
סיפור מהמם יפתי חחחח
שימי המשךךך
לאה 😛
שימי המשך מאמושש 😎
הסיפורר פשוט מהמםם!!!
לאב יוו 😍
שירושששששש 😁