וואיי איזהה פרקקקק יפהההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני רוצהה המשךךךךך!!!!!!!!!!!!!
דחוףףףףף!!!!!!!!!
סתיוו'שששששש 😉
יואוווווו זה כזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שימי המשךך כפרה
מוואה ע=נ=ק=י=תתתתתתתתת 😛
לחחח מעניין מה זה הרעשים האלה...חחח
המשךך...יצא לך מקסיםם
-לינורוש-
חחחחחח יאפהההההה שלי תודה שעניתתת לייייייייי ותודה על ההמשךךךךךך רוצה עודד חחח
ואממ בקשררר למה שענית לייייייייייייי אני מקווה מאוד שהשם של הסיפור לא רלוונטי כי איתי ופאר לו'ש חייביםם אבל ח=י=י=ב=י=ם להישאר י=ח=ד יש מבין? תינקס נשמתי ידעתי שתביניייייייייייייייייייייייייייייייייי חחח חולה עלייךךךךךךךךך עשי מה בראש שלך רק שלא תהיה עם ניר למה זה יפגע באיתי מאודדדדדדדדדד ואני יבכהההה ואם אני יבכה זה לא יהיה טווווווווובבבב חחחחחחחחח אל תייחסי כבר אמרתי לך שהשמש משפיעה? חחח טוב=))
ביו'ש נשמתייי ואני רוצה ה=מ=ש=ךךךךךךךך יש לי דרישות מה לעשות את אשמה שאת כישרונית חחח מואאאאאאאאאאה לאבבב יוווווווווווווווווווווו
דנדוש
בואנהה אין לי איך לתאר את הסיפורר שלךך במילים!!
הוא פשוטט סוחףףף אותי ואני רק נהנת ונהנת לקרוא אותו!!
תאמת זה אחד הסיפורים הראשונים שאני קוראת ישר שאני נכנסת לאתר..!!!
יש לך סיפור מ=ו=ש=ל=ם!!
המשךך ותדחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אם הייתה מילא בעיברית שהייתה יכול לתאר את הסיפור שלך היא כבר מזמן הייתה נכתבת...
אז בינתיים המילה הכי קרובה שמצאתי היא מושלם!!!!!!!!
שימי המשך חמודההה
מסכימה מאה אחוזז עם זאתי שמעלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תביאי לנו משו בקומביניישןןןןןןןןן שחקי אותה עם איזה המשכון ארוכון חחחחחחחחח
מטורפת עלייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דנדוששששששש
מקסיםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יה את יודעת גם סבא וסבתא שלי גרים בנתניה וסבא שלי גם חולהה עכשיו (סרטן אבל לא חשוב...) איזה מגניב כאילו חח שזה גם בסיפור..עזבו התפגרתי יאלה המשךך
שנינושש
אמאא מענין מה יש שמה חחחחחח =))
הסיפור שלך מדהים אחד הטובים שקראתי פה =]
😊
המשך המשך והמשך...
פשוט מדהים 😊
מתה עלייך מואאאאה!
QUOTE (shani_148 @ 15/06/2005) יה את יודעת גם סבא וסבתא שלי גרים בנתניה וסבא שלי גם חולהה עכשיו (סרטן אבל לא חשוב...) איזה מגניב כאילו חח שזה גם בסיפור..עזבו התפגרתי יאלה המשךך
שנינושש
טובב שניייייייייי יהיה בסדר..חחח..לא סתם סתם...
ראית מזה..בכל הסיפורים זה דומה לשלך לא..?
יאלה ליטלוששש
יפה שלי..
הסיפור הכי מושלם בעולםם כולוווו
ה=מ=ש=ך..!!!
גלוש=]
נוווווווווווווווווו אוליי שימי המשךךךךךךךךךךךך כפרעלייך תראי כמה תגובותתתתת
חחחח ראיתתתתתתתתתתתתתתתתתתת???????????????? יופייייייייייייייייייייייייייייי
חחחחחחחחח מתה עלייךךךךךךךךךךךךךךךךך פרשתי מפה לילה טוב חלומות קסומיםם
ביו'ששש דנדוש
הינה מדהימות שלי עכשיו אני כותבת המשך...
וזה יקח קצת זמן... אוהבת והמוןןןןןןן...
לילושששש.. מואה...=]]]