ההממממממממשששששששךךךךךךך 😁
לולולווללוולולולולולולוווו
המשךךךךך =]]
נ.ב אל תתיחסו ללולולוולולולולולוווו סתם נדפקתי היום (:
אוהבתתתת
נויה 😊 😊
וואי איזה סיפור מהמם
תמשיכייי דחוףף
חחחחחעחעחחיחיחיח יופי היא לא בהריוןןן 😊
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייייייי מאמי 😁
יש היא לא בהריוןן!!!!!!!!!
פרקקקקק יפה מאמי..!!!
המשךך דחוףףףףףף!!!
סתיוו'ששש 😊
חח איזה אמא חמודה!! וגם רן 😊
תמשיכייי
שנינושש
QUOTE (נויקי @ 14/06/2005) לולולווללוולולולולולולוווו
המשךךךךך =]]
נ.ב אל תתיחסו ללולולוולולולולולוווו סתם נדפקתי היום (:
אוהבתתתת
נויה 😊 😊
😂
וואי איזה פרק מהמם !!...
תמשיכי דחופוש !!!!!!!...
אוהפת המונמון===>
נדיושששששששששששששששששששששששש...!!!
QUOTE (דגלכח @ 14/06/2005) פויי איזה הקלה היא לא בהריוןןןן..😛
חחח פרק מקסיםםםםם יאללה מאמי המשכולההההה
איזה סיפור מדהיםם חבל שהוא לא אמיתייי..אבל חפיףףף..!!
יאללה המשךך!! 😁
😊
המשךךךךךךך ומייייייייייד =]]
אווי איזה סיפור מושלם יש לךך!!!
לאבביוו,
חןן1
נווו מה המצב של ההמשך??
אני מתחרפנתתתתתתת..
בא לי שתמשיכי...
סתיוו'ששששש
יפה מאוד =]
תמשיכי צחחח =]
יאא מזל היא לא בהריוןןן..
שימי המשךך 😊
סיפור יפהה...
אבל בגלל שהוא ארוך מאוד לא קראתי את כולו אבל מישהי יכולה להסביר לי איך זה שבפרקים הראשונים אמא שלי פאר לי מתה, ועכשיו יש לי גם אמא ? 😊
QUOTE (lakoko @ 15/06/2005) סיפור יפהה...
אבל בגלל שהוא ארוך מאוד לא קראתי את כולו אבל מישהי יכולה להסביר לי איך זה שבפרקים הראשונים אמא שלי פאר לי מתה, ועכשיו יש לי גם אמא ? 😊
אמא של פאר לי מתה....
אחרי זה אישה אחרת (סמדר) עימצה אותה.....
ופאר לי קוראת לה אמא ....
הבנת???...חחח.....