יאאאאאאא
איזה חמודדדדד רןןן
אני רוצה חבר כזהה 😢
למה זה רק בסיפורים אוףףףףףף!!
שימי המשךךךךךךךך
בתאלושששששש =]]
נוו מה מתחת אותנו אני רוצהה המשךךך
היא לא יכולה להיות בהריוןן זה מדכאא יווו מסכנה למה זה מגיע לה?!
יווווווווווווו בבקשה אל תעשי שהיא תיהיה בהריון זה ידפוק לה ת'חיים!!
יאוווווווו שלא תהיה בהריון חס וחסה חחחח
יאללה מחכים להמשך ארוךךךך ארוךךךךך 😛
תמשדיכי תסיפורר אני במתח =]
דייי נו איזה מטח תמשיכיייייייייייייייייייי
וואי איזה מתח !!!...
תשימי המשכון דחוף !!!!...
אוהפת==>
נדיושששששששששששששששששששש...!!! 😊
תמשיכייייייייייייי פליזזזזזזז אני במתחחחחחחחחח
יאאאא שימי המשך מהרררר =]] אני במתחחח!!
בטח היא בהריןן... אבל מהה?! כבר בכיתה ט'?!?!
טובב ...חחח מסכנהה ....
אני במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי,
אוהבת,
חן.
חח אז מאחר לה המחזור.. בסה"כ 3 ימים..כאילו מה זה..
חח טווב אני לא ישפוך פה פרטים אישיים..
אז יאללה המשך מושלמונת....!! וכמובן סיפור מושלמן..
יוואווו היא בטח בהריוןן
הנמשךך