טוב שמעיי .. אני כבר 3 ימים על הסיפור שלך ולא מפסיקה לקרוא !!
הוא באמתת מהממממממםםםםם !!!!!!! את כותבת פשוטט מקסים !!
ואין הוא ממכר !!! תמשיכי פליזז :]
ופאר לי כזו מותקקקק !!!! אהבתי ת'שם שלה !! 😊
נשמתיייייייייייי
הכל מהמם מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ואני רוצה המשךךךךךךך
אבל שאלה לי אלייךךךךךךךךךךךךך דחוף תעני לייייייייי
השם של הסיפור הוא "אהבה אסורה" והאהבה האסורה היחידה פה היא בין ניר ופאר לי
אז מה..? הם יהיו ביחד בסוף???????? לא יודעת זה ספק כזה שיש לי תעני לי בקשהההההה
היא חייבת להישאר עם איתייייייייייי חחחחח !!!
מחכה לתשובהההה ותעשיי המשךךךךךךךךךךךךךךך דחוףף למה אני מתמוטטת פההההה
ואז יהיה שבעה ואז תצטרכי לבואי ואז לא יהיה לך זמן לעשות המשךך ואז עוד בנות ימותווווווו
מסקנה:
אם את לא עושה המשך==> העולם נחרבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחח נדפקתי==> השמש השפיעה הייתי בים חחחחח לאבב יוו המוןן נשמתייייייייי
דנדוש
המשך אוליייייי
ולא אולייי
בטוח!!
המשך!!!
QUOTE (סקסי-ליידי @ 15/06/2005) נשמתיייייייייייי
הכל מהמם מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ואני רוצה המשךךךךךךך
אבל שאלה לי אלייךךךךךךךךךךךךך דחוף תעני לייייייייי
השם של הסיפור הוא "אהבה אסורה" והאהבה האסורה היחידה פה היא בין ניר ופאר לי
אז מה..? הם יהיו ביחד בסוף???????? לא יודעת זה ספק כזה שיש לי תעני לי בקשהההההה
היא חייבת להישאר עם איתייייייייייי חחחחח !!!
מחכה לתשובהההה ותעשיי המשךךךךךךךךךךךךךךך דחוףף למה אני מתמוטטת פההההה
ואז יהיה שבעה ואז תצטרכי לבואי ואז לא יהיה לך זמן לעשות המשךך ואז עוד בנות ימותווווווו
מסקנה:
אם את לא עושה המשך==> העולם נחרבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחח נדפקתי==> השמש השפיעה הייתי בים חחחחח לאבב יוו המוןן נשמתייייייייי
דנדוש
חחחח קודם כל תודה נשמה.. ואני ממש שמחה שאת אוהבת...
ובקשר לשאלה... האהבה האסורה היא באמת בין ניר לפאר לי..
אבל בגלל שאין לי מושג מה הולך להיות בהמשך הסיפור.. אז ייתכן שהשם של הסיפור
כבר לא כל כך רלוונתי[או איך שלא כותבים את זה..חיחי] אז ככה שהכל יכול להיות בסיפור הזה... 😉
מקווה שעניתי לך תשובה מספקת.. כי אם לא.. אז בעיה שלך.. חחח סתם.. כניראה שגם אני נידפקתי היום..
טוב אז בננות לפני שכמה בנות ימותו כאן[חס וחסה..]עכשיו אני כותבת לכן המשך...
אז תודה על התגובות המושלמות שלכן... וסבלנוווווותתת..
אוהבת אותכן... חולה עלייכן.. מואה מואה מואההההה...
לילושששש..=]] 😍
יששששששששששש... חחח
יאללה שימי אני מחכההההההה מאמיייי
איזה כשרוווווווןןןןןן יש לך דייייי 😊
מתה עלייייךךך מואהה
קורינו'ש
לא לא לא גברתי הצעירה אני ממש לא מסכימה.
מ'זה הדבר הזה?!
אמרת אהבה אסורה יהיה אהבה אסורה..אני יכולה לתבוע אותך על כזה דבר חחחח
אני רוצה שניר ופאר-לי יהיו ביחד
ואם לא..אני לא יודעת מה אני יעשה
היא ואיתי כבר נמאסו עליי עם הפוצי שמוצי שלהם
אני רוצה את נ-י-ר כלומר לא אני...אולי גם אני.....
קיצור!!!!!!
סיפור מהמם את מהממת
ניר מהמם
פאר לי מהממת
שניהם זוג מהמם.
כן!!!! שהשם של הסיפור לא יהיה רלוונטי!!!
שפאר לי ואיתי ישארו ביחד לנצח!!!! =>נסחפתי קצת..חחחח
מאמי המשך דחופ!!
אוהבת המון ,מואה......!!!!!! 😁
lakoko-תקשיבי מתוקה.. אני בתור הכותבת של הסיפור.. מציעה לך לקרוא את כל הפרקים..
אחרת את לא תביני כלום... וזה לא שווה... חבל...
טוב אז הינה להמשךךךך...
אני-אייי איזו אמא מושלמתתת..
ניר-נכון?! גם אני חושב ככה..
אני-חח חסר לך שלא..
ניר-אויש אני מפחדדד..
אני-טוב יאללה תחזרו לעיסוקים שלכם... ביייייי... רמזתי לכולם לחזור לבריכה... חיחי
איתי-..................
איתי-מה אותי את גם מגרשת?
אני-חחח לא.. חס וחלילה.. אותך אני רוצה ליידי תמיד..
איתי-יופי.. כי נבהלתי..
אני-איי חולה עלייך..והוא נישכב ליידי על מיטת השיזוף..
איתי-טוב מתי את מתכוונת להפסיק להשתזף? את רוצה להשרף לי?
אני-אני גם ככה שרופה..
איתי-נו אז יאללה לכי לצל...
אני-לא טיפשון.. אני שרופה עלייך..
איתי-אההה הבנתי...חחח ונתתי לו נשיקה.. הוא כל כך דרששש..
אני-טושי.. עוד מעט יש לך מומולדת..
איתי-חח וואלה.. תודה שהזכרת לי..
אני-בבקשה.. זה יומיים אחרי חופשת פסח.. כאילו עוד..אממ
איתי-כן פאר לי תחשבי.. אני יודע שזה כואב אבל את מסוגלת..חח
אני-דיי להיות מנייאק.. והעפתי לו סטירה עדינה..חיחי
איתי-חחח צוחק גאונה שלי.. יאללה מתי זה יוצא?
אני-אממ אם היום יום ראשון.. אז זה עוד שבועיים ויום?!
איתי-חחח בדיוק..
אני-חיחי אני גאונה..
איתי-כן כן ברור..אמר בציניות..
אני-חח וואלה אתה ממש איינשטן..
איתי-מה אני לא?
אני-אממ בצורה עדינה.. אתה רחוק מלהיות קרוב לחוכמה שלו..
איתי-חחח תודה באמת.. איזו חברה מפרגנת יש לי..
אני-חחח סתם צוחקת.. אתה באמת גאון.. הלוואי עליי ציונים כמו שלך..
איתי-חיחי.. אל תגזימי.. גם את חכמה לא קטנה..
אני-כן אבל בגלל המעבר הזה ממש לא הולך לי טוב..
איתי-בשביל זה אני כאן..
אני-נכוןןן..=]]
איתי-אני אעזור לך..
אני-אני יודעת.. אוהבת אותך.. ונתתי לו שוב נשיקה..
איתי-ואני אותך..
נדב-טוב דיי להיות דבק... האוכל הגיע..
איתי-מה כבר?
נדב-אממ כן..אתם לא רואים? הרגע הגיע האוכל.. כבר 40 דקות עברו..
אני-פשש יפה יפה.. טוב יאללה בוא נכנס..
כולנו נכסנו הביתה.. והתישבנו במטבח..
כל אחד תפס ת'מק רוייאל שלו.. והתחיל לזלול.. ת'אמת.. היינו ממש רעבים..
היה שקט.. דממה.. בחלל המטבח היה אפשר לשמוע רק את רעש הלעיסות שלנו...
ואז מישהו חייב היה לדבר..
ליגל-מהההה? אתם אוכלים ולא קראתם לי? ירדה מלמעה בריצה..
ניר-יאאאא רק מריחה אוכל וכבר מתחילה להתבכיין..
ליגל-תסתום.. מפגר..
אני-באמת תסתום.. איזה חצוף..
אמא-הלו תרגעו.. וניר תרגע באמת..
ניר-טוב מצטער..סליחה
ליגל-לא סולחת..[הילדה יודעת לעמוד על שלה..]
ניר-אמא אני ביקשתי סליחה.. עכשיו זו לא בעיה שלי..
אמא-טוב תפסיקו עם זה עכשיו.. ליגלוש את רעבה?
ליגל-דההה... וכולם התחילו לצחקק להם...
אני-חחחח לאכול אותך.. והדבקתי לה נשיקה..
אמא-חחח טוב הארוחת ילדים שלך פה.. את יכולה לאכול בחדר..
ניר-למה לה את מסכימה לאכול בחדר?
אני-וואלה אתה ממש נעץץץץ... קרציה..
ניר-אל תתערבי טוב?
אני-זכותי..
ניר-חח וואלה..
אני-כן כן.. 😁
אמא-טוב ניר אתה באמת הפכת להיות קרציה.. אין לי כוח לריב איתך עכשיו.. ואין לי כוח בכלל.. אז תתחשב מעט..
אני-נו באמת...חיחי אני אוהבת לחמם..
דפי-וואלה את.. ממש ילדה חמודה..
אני-אני יודעת..=]
ניר-יאללה תרגעו.. סליחה..
אני-אממ מאמי עבר יום כיפור..
אמא-נו דיי.. מספיק.. אני עולה לישון מעט.. אתם יוצאים היום?
ניר-כן.. לבאולינג..
ליגל-אני רוצה לבוא..
ניר-דיי להדחףףףף..
ליגל-אמאאאאאא...אמרה כמעט בוכה..
אמא-הוא צודק.. הם לא בגיל שלך.. תני להם לצאת לבד..
ליגל-אווף.. לקחה ת'אוכל שלה ועלתה למעלה..
אני-איי היא כזאת חמודה.. למה אתה תמיד חייב לעצבן אותה?
ניר-כי זה תפקיד של כל אח גדול.. לא?
אני-חח יש בזה משהו.. טוב אמא צהריים טובים.. ואנחנו נחוזר קצת מאוחר..
אמא-אין בעיה.. אתם תהיו לבד היום.. כי אני נוסעת לנתניה היום..[איפה שסבא וסבתא גרים..ושם גם סבא מאושפז..]
ניר-אה.. אוקיי.. תמסרי ד"ש.. ונשיקות..
אמא-אין בעיה... טוב אחרי שאתם מסיימים לאכול תקראו לגליה היא תעזור לכם לפנות..
ניר-אוקיי.. בייי היא קמה מין הכיסא ובאה לעלות למעלה.. ואז חזרה..
אמא-אממ פאר לי.. יש לנו שיחה לנהל.. אל תחשבי ששכחתי..
אני-טוב.. הייתי מעט מבואסת.. אבל אני יכולה להבין אותה.. היא בסך הכל דואגת..
אמא-אחלה.. אז בייי...
ניר-על מה אתן צריכות לדבר?
אני-כבר אמרתי שאתה נעץ?
ניר-כן.. אז על מה אתן צריכות לדבר?
איתי-יאללה רד ממנה.. אולי זה משהו אישי?
ניר-זה אישי?
אני-כןןןן..
ניר-אווו.. זה לא טוב..
אני-מי אתה שתקבע?
ניר-מאמי זה מניסיון.. שיחות אישיות עם אמא הן לא תמיד טובות..
רן-טוב יאללה ניר עזוב.. זה באמת אישי..
ניר-אישי שכל העולם יודע?
אני-טוב אתה בעצם יודע מזה.. זה בקשר לזה שאני ואיתי שוכבים טוב? [הנמחתי את קולי.. כי בכל זאת עיניין אינטימי..]
ומור ניחנק..
שירז-מאמי הכל בסדר?
מור-אממ פשוט לא ידעתי.. שאת והוא.. שוכבים..
אני-אני יודעת שלא ידעת.. אז עכשיו אתה יודע וסותם ת'פה.. בגלל שאני סומכת עלייכם אז אני מספרת לכם..
מור-כן ברור.. אין בעיה..
איתי-אבל שאני יבין.. איך היא יודעת מזה?
אני-מאמי אני אספר לך אחר כך...
איתי-אוקי מאלך אין בעיה...
אני-טוב יאללה צאו מההלם ותמשיכו לאכול.. יש לנו עוד מה לעשות..
ובאמת אחרי 10 דקות סיימנו לאכול.. וכל אחד היה סבע ומרוצה.. ניר קרא לגליה שעזרה לנו לפנות הכל..
ו-וואלה היא באמת אישה נחמדה.. חיחי
אני-טוב עולים להתארגן?
מור-אממ אני הולך להתארגן בבית...
שירז-כן גם אני...
אני-אהה אוקיי.. אין בעיה.. אז סבבה.. ניפגש פה ב5 וחצי.. נתנו להם נשיקה והם הלכו..
אני-בנות לחדר שלי בנים לחדר של ניר.. 😁
ניר-חחח יופי שלא התלהבת...
אני-מותר ליייי..
איתי-טוב יאללה... אין זמן.. כבר 4 ורבע... כולנו עלינו לקומה שלנו.. ובאמת הבנים היו בחדר של ניר התחילו להתקלח..
והבנות בחדר שלי גם התחלנו להתקלח.. לבחור בגדים.. וכל מיני..
ובזמן שקרן מתקלחת אני ודפי שומעות רעשים מוזרים מהחדר של הבנים...............................
טוב זהו לבנתיים מדהימות שלי... איך יצא?! מקווה שיפה.. אז תגיבווווווו והמוןןןן..
אוהבת הכי בעולם... מואההההההה.. לילוששש..=]
איזה סיפור יפפפהההה
איזה כישרוןןןן
תמשיכייייי דחוףףףףףףף
אוהבת
רונה
יצא מהמםםם כמווו תמיייייידד יאללה עוד המשךךך דחוףףף..!!
אמאאאאאאאאא...
מזה ???...
רעשים מוזרים ???.....
אבאאאאאאאאא....
תמשיכי דחופושששששש....
מואה...
נדיוששששששששששששששששששששששש...!! 😊
חחחח מה הרעשיים?..
חח מעניין.. אהמ אהמ...
יאללה המשששךך..