אוייי איזה מדהיםםם המשךךך....!!!
וד"א זה היה דיי קצת זה רק הפירוט של איכשהם התנשקו..חיחיח
QUOTE (דגלכח @ 12/06/2005) אוייי איזה מדהיםםם המשךךך....!!!
וד"א זה היה דיי קצת זה רק הפירוט של איכשהם התנשקו..חיחיח
ביאסת אותי...
מה את לא רוצה לדעת איך הם מתנשקים?! איזו רעההה...
זה נורא מעניין... חחח ממש..
סתם.. אני יחשוב על זה.. ואולי באמת אני צריכה לקצר ת'פרוט על החירמונים שלהם..
זו גם חדירה לפרטיות... חחח התחרפנתי.. עזבו..
יאללה אנשים להמשיך להגיב... אוהבתתתת המון המון ..
מואהההה... לילוששש..=]]
זה יצא מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😛
יפה כמו תמידדדדדד!!!
אני רוצהה המשךךךךך!!
סתיוו'ששש
יאווווווווו.....איזה סיפור מושלםם..!!!!!!!!!!
אין אין אני חייבת המשך עכשיו דחוףףףףףףףףף!!!!!!
לאב יו בובה..!! מוואהה שלי!
יוווווו זה פרק בהחלט מ=ו=ש=ל=ם1!!!!!!!!!!!!!!!
כמה כישרון יש בילדה אחת?!אוח...
אוהבת,
חן.
QUOTE (חייה_בבאסה @ 12/06/2005)
סתם.. אני יחשוב על זה.. ואולי באמת אני צריכה לקצר ת'פרוט על החירמונים שלהם..
זו גם חדירה לפרטיות... חחח התחרפנתי.. עזבו..
חחחחחחחחח ליטל הרגת אותי!!! 😊
ה=מ=ש=ך
את???
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יצא יאפה....
איזה כיף שהם חזרו...חיחי....
טוב אני רוצה המשך !!..
אוהפת המונמון===>
נדיוששששששששששששששששששששששש...!!
כמהה תגובותת יווווווו
חחחחחחחחח
יאאלה תמשיכייי מאמייי מהרררררררררר
חיחיחי.. איזה יפפההה...
וידעתי שיש לה מחזור.. חח.. 😁
אממ.. כןן.. אההה המממששךך!!
חחיחיי..
מה ראיתתת?!?!?!?
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
-לינורוש-