יאאאאא....
איזה מרגש............
בכיתי...
באמא שלי!!!
את חייבת לשים המשך דחופוש !!
אוהבת===>
נדיושששששששששששששששששששששששששש...!!
יאווווווווווווווו איזההה מדהיםם 😮
תמשיכייייייייי פליזזז
וייייי איזה מרגששש
גרמת לי לבכותת 😢
אבל עדיין סיפור מדהייייייייםםםםםםםםם
רונה 😊
ואוי איזה פרק מרגששששש 😢
סיפור מושלם יש לךךך נשמתי
שימי המשךך
מוואה ענקיתתת 😛
יאא איזה פרק מרגשש..
איזה חמודהה סמדרר!!!!!
בטח ניר העיר אותההה.. יוואו שתהיה איתו כבר!!
שימי המשךך 😊
יהה מושלםם!!
המשךך
שנינושש
נווו יאלללה איפה המשךךך?!?!?!!?!?
את אמרת שתביא עוד מעט עוד המשךךך איפה הוא??!?!?!???!?!?!?!
לא הייתי פה יומיים כבר נוספו 5 דפים
אז יאללה בובה תמשיכי תסיפור המדהים שלך
זהו?!
כל היום לא הייתי פה ואין איזה המשך...
חוצפההה
יאללה שימי עוד אחדדד בקשהההה
נו בקשה בקשההה נווווו
תדוה על התגובות... קבלו המשך.. קצרצר ותהנוווווו.. מואה..=]
איתי-את יודעת.. אני מאוד גאה בך.. באמת.. את ממש אמיצה..
אני-כן.. עכשיו יש לי אמא..
איתי-אז באמת מרגישה ככה?
אני-כן באמת...
איתי-אני שמח מאמי.. באמת..
אני-גם אני.. ונתתי לו נשיקה קטנה... אז אתה בא לישון?
איתי-כן.. כבר באמת מאוחר.. בואי מאמי..
אני-יאללה.. ועלינו למעלה...
החלפנו בגדים לשינה.. ונישכבנו לישון.. נירדמנו מחובקים...
ישנתי כל כך טוב.. ישנתי בלב שקט.. מלא ביטחון... בידיעה שיש לי אמא שתמיד תהיה כאן איתי.. שתשמור עליי..
ואז בבוקר... העיר אותי... נו מי זה כבר יכול להיות.. רק............
רק הפשושים שלייייייי... דפי,קרנוש,נדב ורנוששש.... וכמובן שאיתי..
כולם קפצו עליי בדיגדוגים וחיבוקים.. חיחי
אני-בוקר טובבבבבבבב..=]]
קרן-אוו מישהו מאושרת כאן הבוקר...
דפי-אפילו מאודדד מאושרת..
אני-חיחי.. נכון.. מאוד מאוד..
נדב-וזאת למה? שאל הנדחף..
אני-כי יש לי אמא.. אמא חדשה סוף כל סוף..
נדב-מה?! וכך גם קרן דפי ורן שאלו.. כי לא הבינו..
אני-עזבו מתוקים שלי.. אני אספר לכם בהזדמנות.. כבר אמרתי לכם שאני אוהבת אותכם?
קרן-אני חושבת שלא...
אני-אז אני אוהבת אותכםםםם... מאוד מאוד.. ונתתי לכל אחד נשיקה רטובה בלחי.. חח
נדב-אויש הילדה נידפקה...
רן-איזה נידפקה.. היא פשוט מאושרת.. יא קנאים..
אני-נכון רנוש.. חולה עלייך..
איתי-הלו מה איתי?
אני-עלייך אני מתה.. ונתתי לו נשיקה ארוכה...
איתי-אני יודע.. חחח
אני-אני יודעת שאתה יודע.. יאללה מתוקים צאו מהחדר אני רוצה להכנס להתקלח.. ו..להחליף בגדים..
נדב-מה כבר עברה שנה?!
אני-ממש מצחיק אתה..
נדב-אני יודע...
אני-בוגר.. יאללה קישטה החוצההה... איתיוש.. אתה יכול להשאר..
איתי-אני יודע..
אני-פשש אתה יודע הרבה דברים היום.. מה קרה?
איתי-חח לא יודע.. כניראה גיליתי קצת חוכמה..
אני-נו עוד לא יצאתם?
דפי-הינה הינה אנחנו יוצאים יא מאושרת..
אני-תו-דההההההה..=]]] והם יצאו... חוץ מאיתי כמובן..
נכנסתי להתקלח.. ובנתיים איתי צחצח שיניים במקלחת..
אחרי שהוא יצא הרשתי לעצמי לצאת מהמקלחת ולהתנגב... וכך עשיתי.. ציחצחתי שיניים הסתרקתי..
והתלבשתי... ויצאתי מהמקלחת...
איתי-וואלה דפקת מקלחת..
אני-חח כן.. היתי צריכה את זה..
איתי-אחלה.. את באה?
אני-ברור..
איתי-יופי כי כולם למטה.. כאילו ממש כולם..
אני-מגניבבבבבב...
ירדנו למטה ואז......................................
מצטערת שזה קצר פשוט התחיל עכשיו סרט===>שחקי אותה מותק... סרט ליגההההההה..
אז ממש שזה ניגמר אני ממשיכה... מבטיחה.........
תגיבו והמוןןןןןןןןן.. מואההההההה.. לילוששש.=]
ישש יאלהה שיגממר מהררר!!
סרט מהנה!!
ואני רוצה עודד המשךך דחוףף!!
מקסיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייים
אבל קצר מידי המשךךךךךךךךךךךך מיידי