המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!
איזהה פרקים....אין איןןןן איזה כישרוןןןןןןןןן!!!
אלוהים ישמוררר!!! יש לך סיפוררר בן ****..!!!חיחי
תשמכיי מהר מהר.....
הבטחתתתת!!
סתיוו'ששש 😊
יאפה !!!..
נו..מתי נגמר הסרט ???..
אני רוצה המשך !!...
אוהבת==>
נדיוששששששששששששששששששש..!! 😊
וואי יצא ממש קצר 😢
יאא איזה סרט מהמםם זה תהני בובהה!!
שימי המשךךךך
הינה הפיצוי על ההמשך הקצר ממקודם... הפעם הוא ארוך.. =] תהנווווו... מואה...=]]
איתי-וואלה דפקת מקלחת..
אני-חח כן.. היתי צריכה את זה..
איתי-אחלה.. את באה?
אני-ברור..
איתי-יופי כי כולם למטה.. כאילו ממש כולם..
אני-מגניבבבבבב...
ירדנו למטה ואז.......
ואז קלטתי את כולם סביב השולחן הענק בחדר אוכל.. את דפי,קרן,נדב,רן,מור,שירז,אמא,אבא,ליגל וניר..
פעם ראשונה שאנחנו אוכלים שם.. לפחות מאז שעברתי לכאן..
בדרך כלל היינו אוכלים במטבח...
כולם ישבו סביב השולחן.. התחילו לאכול.. כולם מאושרים... מחייכים צוחקים.. נהנים מכל רגע ורגע...
ואז הם שמו לב שאני ואיתיוש כאן..
אמא-בוקר טוב מתוקים שלי...
אני+איתי-בוקר טוב..איתי התישב ואני ניגשתי לסמדר..
אני-בוקר טוב אמא.. ונתתי לה נשיקה רכה על הלחי...
אמא-בוקר טוב ילדה שלי.. איך ישנת?
אני-בסדר גמור.. איך את ישנת..
אמא-בסדר.. העיקר שנירדמתי עם חיוך על הפנים..
אבא-ועוד איזה חיוך...חח
אני-בוקר טוב אבא.. וניגשתי אליו.. הוא היה מופתע.. נשקתי לו נשיקה קלה על הלחי..
אבא-בוקר טוב לך.. אני רואה שכמה דברים השתנו כאן..
אני-חח כן הרבה.... ליגלוששששש... קראתי לעברה.. מה שלומך אחותי המהממת?
ליגל-חחח הכל בסדר.. כמה זמן לא ראיתי אותך..
אני-חח כי את מבלה לך אצל חברות הא?!
ליגל-כן... אז מה ככה?
אני-הכל מעולה.. נהנת כאן עם החבר'ה אני רואה..
ליגל-חחח כן.. כייף לי איתם..
אני-אני בטוחה..
ליגל-יאללה את יושבת לאכול?
אני-אממ כן.. אי רק אגיד בוקר טוב לאח שלי ואני כבר מתיבשת..
ליגל-אין בעיה... וניגשתי לניר שיש ליד ליגל..
ניר-בוקר טוב...אמר עם חיוך ענק..
אני-בוקר טוב.. איך המרגש?
ניר-מעולה..
אני-אני שמחה מאמי..
ניר-כן גם אני... טוב יאללה תשבי לאכול למה עוד מעט הכל יגמר...
אני-אין בעיה... עברתי דרך כולם להגיד להם בוקר טוב ולתת נשיקה.. כמו שצריך.. והתישבתי לייד טושי שלי.. השמנמן כבר התחיל לזלול..
אני-חחח מאמי אני רואה השטלתת על העיניינים..
איתי-חחח כן הא.. הייתי רעב מת..
אני-אחלה.. בתאבון מאמי..
איתי-תודה.. ונתן לי נשיקה.. רוצה שאני אכין לך צלחת עם דברים טובים?
אני-חחח בכייף..
איתי-אחלה... הוא לקח ת'צלחת שלי והתחיל לשים בא אוכל.. כמו סלט וגבינות.. וחביתה.. ומזג לי שוקו..
איתי-הינה.. בתאבון אישתי המהממת..
אני-תודה בעלי המושלם..
אמא-האמ האמ.. אתם לא חושבים שזה מוקדם מידי להצעת נישואים?
אני-חח איזה הצעת נישואים כבר התחתנו ממזמן..
אמא-וואלה... ואני ואיתי רק צחקנו..
התבוננתי בצלחת.. והתחלתי לאכול.. סיימתי הכל הכל.. כמו ילדה טובה... ושתתי ת'שוקו...
אמא-אממ אני רואה שכולכם סיימתם לאכול... אז עוד מעט מגיע הקינוח...
כולם-אוו, יששש.. וכו'.. חיחי
ואז מישהי צצה לה משום מקום.. קצת מבוגרת.. אבל נראת בסדר..והיא התחילה לפנות את הצלחות מהשולחן.. הייתי מופתעת כמו כולם.. חוץ מליגל וניר..
שהאישה סיימה לפנות את כל הצלחות מהשולחן.. וסמדר פנתה אליה..
אמא-תודה גילה... תגידי למאיר שהוא יכול להגיד ת'קינוח... והיא הלכה למטבח..
אני-אממ מי זאת? ומיזה מאיר?
אמא-חחח חמודה.. גילה בדרך כלל באה לפה שיש הרבה אנשים בבית ושיש ארוחות גדולות.. אז אני צריכה עזרה אז היא עוזרת..
אני-אוקיי... מאיר?
אמא-מאיר זה הטבח.. יותר נכון שף.. הוא גם בא לבשל רק שיש ארוחות גדולות עם הרבה אנשים...
אני-הבנתי.... נחמד..
אמא-חח כן..
ובאמת הקינוח התחיל להגיע... פנקייקים...יאמיייייייי... כל אחד העלה חיוך מרוצה...
אחרי שכולם קיבלו ת'פנקייקים אז התחלנו לאכול...
העברנו צחוקים... ריכולים.. דיבורים.. שאלות..תשובות[מין הסתם] וכל מיני... ואז אחרי שעה סיימנו לאכול....
כולם קמו מין השולחן... וכל אחד הלך לעיסוקיו.. אמא ואבא התישבו בסלון וקראו עיתון..
ליגל הלכה לחדר שלה.. למחשב כרגיל.. ניר והשאר היו בחוץ... ורק אני ואיתי התישבנו בסלון וראינו טלויזיה..
איתי-תגידי.. מה המהומה בחוץ?
אני-אין לי מושג.. רוצה לבדוק?
איתי-אין לי בעיה.. פשוט החבר'ה שלנו נורא מרוצים ומרגישים בבית שאנחנו אפילו לא חסרים להם..
אני-חחח עזוב אותם.. אם עוד יתגעגעו.. אל תדאג..
איתי-לא דואגג... ויצאנו החוצה.. הם לא היו בחצר הקידמית.. אז המשכנו לחצר האחורית וגילינו שכולם..
כולם בבריכה.. נהנים להם...
אני-מה?! מה הם עושים פה? ומתי בכלל מילאו ת'בריכה?
איתי-חחח בבוקר..
אני-למה לא אמרו לי כלום..
איתי-רצו להפתיע אותך..
אני-וואו אני ממש מופתעת.. אמרתי בציניות.. חח
איתי-חחח חולה עלייך.. והתקמדנו לכולם...
אני-נחמד מצידכם להגיד לי שאתם פה.. בבריכה..
שירז-חח מאמי סתם רצינו לראות איך תגיבי שתראי אותנו בבריכה.. לפניך..חחח
אני-מגעילים..
שירז-יאללה לכי לשים בגד ים.. ותבואייי..
אני-שאני יבין.. לא קר לכם?
מור-חח מה את צוחקת?
אני-ממש לא...
מור-מותק ממש לא קר כאן.. ואם יהיה לך קר איתי ידאג לחמם אותך.. וקרץ לי..
אני-מניוק לא קטן אתה הא...
מור-כן כן כזה אני.. מושלם..
אני-אויששש.. טוב זזתי...
איתי-טוב מאמי אני נכנס ויאללה תזדרזי..
אני-או..קיי.. ורצתי מהר למעלה.. אבל לפני זה.. עצרתי בסלון..
אני-תודהההה.. וואי זה כזה שווה הבריכה מלאה..
אמא-חחח ידענו שתתלהבי.. בכייף מאמי..
אני-חיחי איזה כייף... צ'אווו שלחתי להם נשיקה באויר ורצתי לחדר.. החלפתי לבגד ים המהמם שקניתי יחד עם אמא.. וירדתי למטה.. לבריכה..
איתי-אוווווווו איזו כוסיייייייית... התחיל לצעוק ולשרוק..
קרן-פששש איזה גוףףף.. יאללה תעשי סיבוב..
אני-יאללה סתמו סתמו... והסמקתי מעט..
שירז-פאר לוש את נכנסת? היא צעקה לי שהיא בבריכה נהנת לה עם הבנים..
אני-לא מאמי תודה אני נשארת פה עם קרן ודפוש.. להשתזף קצתתת..
שירז-אווקי.. אבל תכנו עוד מעט אתן מפסידותתת..
אני-טוב עוד מעט... נישכבתי על הכיסא נוח[נו שמשתזפים עליו..] לייד קרן..
מרחתי עליי קרם שיזוף שקרן ודפי כבר השתמשו בו.. ונישכבתי לי.. עצמתי עיינים..
ומריצה לי מחשבות בראש.. על כמה שהכל מושלם.. יש לי הורים.. יש לי אחים משגעים.. יש לי חברות..
ממש טובות ויש לי ידידים שאני חולה עלייהם. והכי חשוב.. יש לי את איתי.. שבלעדייו כל זה לא היה מושלם..
ואז הרגשתי ת'דבר שאני הכי לא אוהבת שעושים לי.....................................................
זהו להיות חמדמדות שלי... אוהבת אותכן הכי הכי שבעולם... מואהההההה..
ותגיבווווו.. כי לדעתי יצא פרק ארוך ויפה... נכון?! חח
צ'אוווווו... ושוב מואה... לילוששש....=]]]
מהמםםםםםםםםם
ומה עשו לה?!!?!
תמשיכיייי!!!!
אוהבת
רונה 😊
אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה אמאלה
איזה מווווווווווושלם אלוהים ישמוררררר...!!!!!!!
יואווווווווווו אני כולי מאושרת רק בגלל הסיפור שלךךך..!!
רוצה המשךךךךךך עודדדד זה לא מספיק חיחיחיח
מוווווווווווווושלם
כמו תמיד..
גלוש=]
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חן =]
חח בדוק משכו אותה לבריכה חחחח
יאללה מחכים להמשך ארוך ויפה כמו תמיד 😊
דיגדגו אותה?!
חחחחח
מולשם מאמיייייייייי אני רוצה המשךךךךךךךך!!!
סתיוו'שש
ליטלושששששש....איזה פרקים מהממים!!!
יאו זה כזה יפהההההההה...!!!!!
המשך דחוףףףףף!!!!!!
אוהבתת...מוואאה ענקית שלי!!