ואיייי זה פשוט מושלם!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך 😛
ישש ידעתי שהיא תחזור לאיתיי!!
"לנצח בליבי חתמתי
את אהבתי לך בעולם
כי מכולן אותך אהבתי
וחוץ ממך כלום לא קיים"
חחח מושיק עפיה...גל בשבילך תוסיפי אותו לרשימה.
שנינושש
חח לילוש הפעם אני סולחת כי קיבלתי פיצוי...חחח
אני כמעט בכיתי בפרק...
טוב אבל בכל מקרה אני מצטערת..אבל פשוט התעצבנתי כי את ממש
בקושי שמה המשכים ואנחנו כולנו פה במתחח..
אז תרבי תשים המשכים..
סיפור מעלףף..
ויאללללה עוד המשך כמה שיותר מהר כי זה ששמת המשך ארוך הפעם זה לא אומר שעכשיו
מותר לך לא לשים שנהה...!!!
המשךךךךךך בקיצורררר..!!!((כמה שיותר ארוך יותר טוב 😉 ))
יאלה המשךך
איככככככככ שני די אני לא עומדת בזה יותר את והשירים המגעילים שלך..!!
ליטלוש..אוהבת אותך..
גלוש=]
כי היא במחזורררר!!חחח..
איזהה פרק מושלם זה היההההה.!!כימעט בכיתיייייייייייייי....הוא היה כזה עצובבבבב..!!!
אין איןן אני היתאהבתי באיתייייי...בע-דוקקק!!!
חחחח תשימיי המשךךך...הכי דחוף בעולםםםםםםםםםם!!
סתיוו'ששששששששששששש 😊
כי היא לסבית..
חחחח
נווו סתםםםםםםםם
יאללה המשךךL!!!!!!
😛 כנראה היא קיבלה..חחח
יאללה שימיע המשךך
עוד אחד ארוך ארוך ארוך ארוך
לאה
כיייי...אני במחזור..!! חחחחח
ליטלוששש סיפור שולט מדהים מהמם מעלף משגע מווושלם!!
המשך דחופיייייי...!!!!
אוהבת מלאא...מוואה ענקית שלי!
חחחחחחחחח מחזור 😊
חחחחחחחחח המשך מאמוששששששש
אין זה כזה יפההההה וואיי איזה פרקקקקקק ששניהם במערה.. יאאאא היה לי דמעות חחחח
יאללה המשךךךךךךךךךךךךך
ואם את לא מוציאה ספר אחרי זה חסר לך!
אייי איזה פרק יפה..................
סיפור מ-ו-ש-ל-ם! ! ! ! ! !
ה=מ=ש=ך
מקסים המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך