אוףף!!
אני רוצה את איייתתייי
לא את נייייייררררררררררררררררררר
ואיתי צודק..😢(
בתאלושששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 11/06/2005) אוףף!!
אני רוצה את איייתתייי
לא את נייייייררררררררררררררררררר
ואיתי צודק..😢(
בתאלושששש
😢
איזההה יאפהההה שימי המשךךךך
למה נראה לי שתנסה להתאבד???
לאה 😁
יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
תמשיכי,
אוהבת חן!!!!!!!!!!!1
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
תקשיבו נשמות... לא יכולתי לכתוב לכם המשך עד עכשיו
כי הייתי כל היום בהתכתבויות עם אח שלי...הוא בחו"ל הפשוש..חיחי
ועכשיו אני נוסעת למשפחה שלי..
אז המשך יהיה לכם בערב.. יותר מאוחר...
אז מצטערתתתתת וסבלנוווווות...
אוהבת אותכם.. חולה עלייכם... מואההההההההה...
לילוש..=]]]
איזה יפפפפפפפפפפפה כמו תמיד מאמוש
מחכה להמשךךךךךךךךך
יהה יצא מדהים מהמם מושלם
המשך דחוףף את כותבתת כל כך יפהה!!
שנינושש
אחחחחחחחחח איזה יפההההה!!
המשך המשך...
תקשיבו בובות שלי.. אני יודעת שאני אמורה לכתוב עכשיו המשך...
אבל אני לא יכולה... כי עוד אנשים בבית זקוקים למחשב..באסה..
אז יהיה לכם מחר הרבה המשכים..[אני אשתדל]
וממש ממש מצטערת...
אני גם ככה קצת עייפה...
אז לילה טוב להולכים לישון..
צ'אוווווווו מואהההההההההההההה..
לילושש..=]]