Go Lital Go Lital Lital
יאללה שימי המשךךךך
וואו לא קראתי איזה 3 פרקיים..
ובמילה אחת מ=ה=מ=פ!!!!!
יאללה המשששךךךך.. פלייזזז..
נשיקההה..
אליושש..
יאאא מה עם המשךךךךך????
לאה 😕
?!
המשך?!
את יודעת מה זה?!
זה מה שבא אחרי מה שכבר היה...
אז בבקשההה
שימי המשך!!!
ארוך!!!!!!!!!!
אווףף רציתי שהיא תהיה קצת עם נירר...
למה איתי תמיד סולח?!?! חח אבל גם הוא חמוד 😊
שימיי המשךך דחוףףףףףף
נכון שאתה דיי בהיתלבטות עם מי היא בסוף תיהיה?!
ככה גם אני בסיפור שלי.... וממש קשה לי להחליט...
לכן אני מצאתי פתרון טוב... להרוג את הגיבורה הראשית חיחיחיחיחי
אני אישית מעדיפה שהיא תיהיה מאיתי...
הם אוהבים אחד את השני באמת... איתי היה איתה ברגעים הכי קשים
זה לא פייר שהיא תעזוב אותו בישביל ניר..... שהוא בכלל אח שלה..!
יאללה המשך
אני רוצה המשך המשך המשך יאללה המשך יאללה
חחח
ליטלושששששששש אנחנו רוצים המשכון יפיפה כזה!
נוו יואוו ליטל את רואה?!?!?הבטחת שיהיו כמה המשכים היוםםם ואת לא ממשיכההה..אוףףףף!!!
ואיייייייי כמה תגובות..תודההה באמת.. ממש יבוש דפקתי... טוב מה לעשות לא הייתי בבית.. סוריי..
הינה קבלו המשך ארוך כפיצוי... וחסר לכם שיש תלונות... חחח תהנוווווווו.. מואה...=]
אני-חחח אתה מצחיק אותי...
איתי-מה את רוצה? יום וחצי לא נגעתי בך..
אני-חחח אני יודעת... סוריי... תמשיך...
איתי-חחחחח מזה תמשיך.. יאללה חצופה...
אני-אוווווווך.. אני חולה עלייך.. אתה כזה יפה.. כזה מתוקקקקק...
ונישקתי אותו.. התנשקנו המון המון המון... והתקדמנו למיטה... נישכבנו עלייה...
והידים החלו לגלוש... ואז עצרתי...
איתי-מה הפעם?
אני-אממ איתי אני לא יכולה...
איתי-למה?
אני-כי...........
ושתקתי...
איתי-כן מאמי.. כי?!
אני-עזוב.. פשוט לא בא לי..
איתי-יאללה מזה השטויות האלה? מזה לא בא לך? מאמי שפכי..
אני-נו באמת.. זה כלום. פשוט אין לי כוח עכשיו..
איתי-אמרו לך שאת לא יודעת לשקר?!
אני-לא..
איתי-יופי אז עכשיו אני אומר.. מה בעיה בדיוק?
אני-גררררר... יא מעצבן.. אני..
איתי-את?!
אני-אני...
איתי-כן פאר לי את יכולה..חחח
אני-נו איתיייי..
איתי-סליחה.. רק דברי כבר..
אני-אני במחזור.. איזה פדיחות איתך..
איתי-חחחחחחחחחחחחחח
אני-מה אתה צוחק? איזה מנייאק
איתי-חחחח את פשוט סתומה.. מה את מתביישת ממני?
אני-אממ קצת... 😁
איתי-אוווו... חחח אין לך מה להתבייש... אני לא מפגר אני יודע שבנות בגיל שלך מקבלות מחזור..
אני-כן אני יודעת.. אבל זאת פעם ראשונה שיוצא לי מתי שאתה רוצה...
איתי-לא נורא.. יאללה מאמי אל תתבאסי..
אני-אני מבואסת כי ביאסתי אותך..
איתי-אין לך מה לדאוג מאמי.. אני בסדר עם זה..
אני-באמת?
איתי-כן.. כאילו יש לי בריירה..חח
אני-חח כן יש בזה משהו..
איתי-אווחחחח אני חולה על התמימות שלך..
אני-ואני חולה עלייך..
איתי-אני אוהב אותך..
אני-ואני אותךךךך... באמת..
איתי-ברור שבאמת.. חסר לך זה בצחוק..
אני-לא.. חס וחסה.. בחיים לא..
איתי-חיחי חס וחסה... אני אוהב שאת אומרת את זה..
אני-רק את זה?
איתי-אממ לא.. אני גם אוהב שאת מקללת.. חיחי את חמודה שאת עצבנית..
אני-חחחח אני יודעת... 😁
איתי-אבל את יודעת מה אני הכי אוהב לשמוע שאת אומרת?
אני-לאאא..
איתי-שאת אוהבת אותי...
אני-איתי...אמרתי ברצינות..
איתי-כן מאמי..
אני-אני אוהבת אותך...חיחי=]
איתי-מה מה מה?
אני-אני אוהבת אותך..
איתי-לא שמעתי...
אני-אני אוהבת אותך..
איתי-את מה?
אני-אני אוהבת אותך..
איתי-מה?!
אני-נו חלאססססס...
איתי-חחחחחחח מאמייייי.. כמה התגעגתי אלייך..
אני-כמה?
איתי-המון המון..
אני-כמה המון?
איתי-אממ עד השמים ובחזרה...
אני-מה זהו?
איתי-אמממ לא..
אני-אז כמה?
איתי-אממ הכי הרבה שאפשר להתגעגע בעולם ככה אני מתגעגע..
אני-אבל כמה זה?
איתי-נו חלאססססססססס...
אני-חחחחחחחח... ונישקתי אותו נשיקה קטנה וחמודה..
ואז הוא נישכב מעליי... והסתכל לי בעיינים..
איתי-אייי כמה דמעות ירדו מהעיינים המהממות האלה.. והכל בגלל..
אני-ששש.. בוא לא נדבר על זה..
איתי-צודקת חכמה שלי.. אסור להזכיר דברים רעים..
אני-נכון..=]
איתי-איי כמה זמן השפתיים האלה לא קיבלו יחס...
אני-חח אולי חמש שניות..
איתי-דיייי זה המון.. יו שלא יתיבשו..
אני-יאא ואם הם יתיבשו מה אני יעשה?
איתי-את תבואי אלי.. ואני יתן לך נשיקות.. הרבה נשיקות..
אני-וואלה.. איתיוש.. השפתיים שלי עומדות להתיבש.. אולי תיתן להן נשיקות?
איתי-בכייף... חחחח
אני-וואלה אנחנו כאלה מטומטמים..
איתי-זו האהבה טמטמה אותנו..
אני-מה שנכון נכון...
איתי-טוב חדל דיבורים... הוא התקרב אליי והחל לנשק את שפתי ברכות.. בתשוקה..
איי כל כך התגעגעתי למגע החם הזה על השפתיים שלי... ובכלל התגעעגתי לאיתיוש..
לטושי שלי... לכל כולו..
לשונו נפגשה עם לשוני.. ושוב התנשקנו שיקה צרפתית.. רטובה וטעימה..
הוא נשק לצוווארי.. והחל להורד את חולצתי.. וכך גם אני.. הורדתי לו את החולצה...
הוא התחיל לנשק אותי בבטן.. בפופיק.. חיחי ושוב בצוואר ואז חזר שוב לשפתיי..
נישק ונישק.. נשיקות קטנות וחמות.. ושוב נשיקה צרפתית.. לוהטת במיוחד.. ממש ארוכה..
ואז התתקו באיטיות.. בחושניות.. באי רצון.. אבל אין בריירה.. הרגע הקסום הזה חייב להסתיים..
נישכבנו אחד לייד השניה.. מחובקים.. מאושרים... כל כך שמחים שהכל הסתדר..
אני-איתי..
איתי-כן מלאך..
אני-אולי נלך לבית שלי??
איתי-למה? לא טוב לך פה?
אני-מעולה לי פה. אבל סמדר בבית.. ואני רוצה לפגוש אותה.. ומעיין איך ניר מרגיש עכשיו..
איתי-אין בעיה מאמי... אני שם חולצה אחרת ואנחנו זזים..
אני-אין בעיה.. קמנו מין המיטה.. אני שמתי בחזרה את הסטרפלס שלי.. והוא יגש לארון ושם חולצה אחרת..
סידרתי ת'שיער שלי... היינו מוכנים וירדנו למטה...
הדר-שלום לכם.. לאן אתם הולכים?
אני-אממ לבית שלי.. כדי לבדוק מה עם סמדר..
הדר-אהה אוקי.. תמסרו לה ד"ש.. איתיוש אתה יושן אצל פאר לי..
אני-כן..
איתי-חח כניראה שכן..
הדר-איי חולה עלייכם.. מתוקים שלי.. אין בעיה.. לכו תהנו.. ומחר אתם ישנים פה..
איתי-אין בעיה... הדר.. תודה..
הדר-איתי.. תיקרא לי אמא..
איתי-חחח טוב א-מ-א.. הדגיש כל מילה..
הדר-חיחי עכשיו אני מרוצה... יאללה טוסו ילדודס.. ולא לשכוח למסור ד"ש..
אני-אין בעיה.. בייי ויצאנו...
אחרי שתי דקות היינו בבית שלי....
פתחתי את הדלת לאט ובשקט.. כי למרות הכל היה ממש מאוחר בלילה...
ואז ראיתי.......................................................................
זהו להיום מתוקות שלייייייי... איך יצא? תגיבווווווו והרבהההההה...
חולה עלייכן... מואההההההה... לילוששש.=]]
יצאאא מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
כרגיללל חחחח