ווואיייי סיפור מדהיםם
אחד היפים שקראתי
140 עמודים ביומיים
אי אפשר להתנתק ממנו
תמשיכי בובההההה
המשך המשך המשך... 😉
למה אין המשך???
אווף =\
תמשיכי כבר,בבקשה,
אוהבת,
חן.
מתוקות שיליייייייייייי!!!!!!
כמה התגעגעתייייייייייי.... וואי אתן לא יודעות כמה..
הטיול לא היה משהו... רק בלילה והיום בערב היה שווה....
טוב תקשיבו עכשיו 11 ורבע בלילה ואני עייפה רצחחחחח רק ב11 כנסתי הביתה..
מחר אני לא לומדת אז יהיה לכם המשך שאני יתעורר... מבטיחההההההההה...!!!
אז סבלנוווות.... אוהבת אותכן המון המון המוןןןןןןןןןןןןן...
מואההההההההההה... לילוששש...=]]]
סבבה מותק אני שמחה שהצלחתגם להנות קצת!!!!!!1
מתה עלייך ומחכה להמשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאוווו בובה חזרתי.. יש יש חח שמחה שנהנת יפיופה!
יאללה מחכים להמשך שלך מחר בבוקר...
חחח אופס זה היה אמורלהיות חזרת*
יאלה ליטלוש מחכיםם...!!!
אבל אני רוצה המשך ארוך ארוך....
טוב ? ..חח...
מואה===>
נדיושששששששששששששששששששששששש...!!
בוקר טווווווב (:
מחכים להמשךךךךך
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מאמיי אני שמחהה שחזרת...ואני גם שמחה שנהנת..גם אם זה קצת..
העיקר את בטיול ואנחנו לומדים..חחח..תתנחמי..
קיצר מאמיי תמשיכייי...
סתיוו'ששששששששששששששש 😊
נוווו כבר היה אמור להיות המשךךך
ליטלוש חח אם קראת ת'תגובה הקודמת אז בטח הבנת שאני יחסית חדשה..
שמחה שחזרתת ושגם הצלחת קצת להנות 😊 שימי המשךך
דחוףףף בובה!! לאב יוו.. שירושש
QUOTE (smallgirl @ 09/06/2005) נוווו כבר היה אמור להיות המשךךך
😉