QUOTE (smallgirl @ 07/06/2005) איתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוווף תהני לך שם אני יתגעגע אלייך ולסיפור.....
😢
יא זה איתי... שיעודד אותם גם הוא..
תמשיכי! ותהני😊
בטח כל החברה
יאא איזה עצופיי 😢
המשךךך
ווואיי איזה עצובב...מסכנים....שירגיש טוב הסבא..!
אני מקווה שאת נהנת...!!חסר לך אם לא..חיחי
תמשיכי לנו את הסיפור שתחזרי לא לשכוח אותנוווווווו
סתיוו'ששששששש 😊
יאאאאאאאא....איזה עצוב..
תמשיכי
ווואאיי איזה פרק עצובבבב......
אמאלה איזה יפה באלוהיםם 😢
תמשיכי בקשההההה....
וואי פרק עצובי😢
מאמו'שית תהני בטיול ותשמרי על עצמך😊
והכי הכי הכי הכי חשוב...תחזרי מהר בריאה ושלמה ומוכנה להמשך😊
אוהבת מלאאאאאא רעות..
פרקקקקקקקקקקק מושלםםםםםםםםםםםם בובה אני מקווה שאת נהנת בטיול..
ספרי חוויות שאת חוזרת..
וכתבי לנוו המשךך דחוףף!!!
😊
וואי איזה עצווב ]=
תמשיכי מוכשרת אחת,
אוהבת,
חן =]
וואי הסיפור שלך פשוט מדהים!!
התחלתי לקרוא אותו לפני 5 ימים בערך ופשוט לא הפסקתי עד
שקראתי הכל.. את פשוט כותבת מהמם!!!!! ובאמת אני קוראת יחסית הרבה סיפור באתר וזה הכי יפה פה באמת... שימי המשך דחוףף וא=ף פעם אל תפסיקי לכתוב את מוכשרת בטירוף...
שירוש 😊
ליטל את היום כותבת המשך ...???...
פליזי פליזי תכתבי......
תמשיכי ת'סיפור מהררר!!
פרק מזה עצובבב :///
מחכה להמשךך =]
מדהיםםםםם
תמשיכייייייייייייייי