פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,603 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 143 מתוך 326
הינה בובות שלי עכשיו אני כותבת המשך..
סליחה שזה קצת באיחור פשוט ישנתי... חיחי
אז עוד רבע שעה המשך טרי טרי....
סבלנותתתתת..
מואה... ותודה...
לילוששש..=]]
טוב אני מחכההההההההההההה
לאה
יששששש!!!

מחכהההההההה

סתיוו'ששששששששששששששש 😊
הינה ההמשך שמגיע לכןןןןןןן... השקעתי.. אל תגידו שלא... אז תהנוווווווו... מואהה...=]

אני וניר ישר התחבקו... התחלנו לבכות... ואז ניר אמר..
ניר-את לא יודעת כמה הייתי קשור אליו.. הוא היה הסבא הכי טוב בעולם..
אני-אני בטוחה בזה... אויי נירוש אני ממש מצטערת.. הכל יהיה בסדר..
ניר-כן... אמן...
אני-אתה רוצה לשתות משהו?
ניר-לא... תודה..
אני-אתה רוצה שאני ילך? תהיה לבד קצת...
ניר-לא... אני רוצה שתהיי פה איתי...
אני-אוקיי... התישבתי ממש ליידו.. וניגבתי לו ת'דמעות...
אני-הכל יהיה בסדר... אני בטוחה..
ניר-תודה... תודה שאת פה... עוזרת לי..
אני-בבקשה מאמי.. רק תפסיק לבכות..
ניר-טוב....

......-אפשר להיכנס?! נשמע קול מעבר לדלת....

אך לא ענינו... פשוט לא היה בנו ת'מצב רוח לענות.. אז הקול פתח את הדלת והמשיך לשאול..
איתי-הכל בסדר? והתקרב אליינו.. אני וניר התנתקנו מהחיבוק והבטנו באיתי..
איתי-מה יש לכם? למה בכיתם?
אני-מאמי פשוט סבא של ניר.. הוא לא במצב טוב.. אתה מבין?
איתי-כן בטח... אני מצטער... אתם צריכים משהו?
אני-לא תודה מאמי...
ניר-זה בסדר...תודה...
איתי-טוב אז אני ישאיר אותכם לבד.. אז אני בחדר שלך אם אתם צריכים משהו..
אני-טוש תישאר..
איתי-לא לא.. זה רגע שלכם.. בטח אתם צריכים לדבר.. אני לא רוצה להתקע..
אני-אתה לא התקע..
איתי-לא משנה... עזבו... ביי.. ויצא..

ניר-הוא בסדר?
אני-כן.. ניראה לי... עזוב.. אז מה ככה? מרגיש יותר טוב?
ניר-אממ כן ניראה לי... והביט בי במבט אומלל.. כאילו הרצון לבכות חזר אליו שוב... והצטערתי על זה..
אני-ניר מאמי... דיי.. זה יעבור..התיבשתי מולו והתחלתי ללטף את פניו... הוא הביט בי מבט שמתחנן שיבינו אותו... מבט שרוצה חום ואהבה..
הוא החל להתענג על מגע ידי... ולהזיל דמעות...
לא ידעתי.. או לא ניחשתי שניר יכול להיות כזה רגיש.. כזה מופנם.. כזה...אמולל... כאב לי... כאב לי מאוד..
אז פשוט שתקתי.. כי ידעתי שכל מילה שאני יוסיף רק תכאיב לו... ותפגע בו... ותגרום לו לבכות.. ואני לא רוצה שהוא יבכה..
אך הדמעות המשיכו לזלוג מהעניים המהממות שלו.. המהפנטות שלו... מקווה לא לתבוע בהן שוב... אך התקווה לא כל כך עזרה...
התחלתי לתבוע בהן... לתבוע בדמעות שרק יורדות ויורודות מין העניים ישר ללחיים החמות שלו.. הממשיכות לזלוג היישר לשפתיים הרכות שלו... העדינות שלו...
נשקתי לדמעה הזעירה.. לדימעה הזהירה שהתישבה על שפתיו... נשקתי ברכות.. בחום.. פשוט כך..נשקתי לשפתיו..
נשקתי לשפתיו שרק שתי דלתות מפרידות בייני לבין איתי.. בין ליבי לליבו.. לאהבה שלי לאהבה שלו..
ואז פשוט התעוררתי מההיפנוט שעיניו של ניר גרמו לי... והתנתקתי מהנשיקה הקטנה שנשקתי לניר... והצטערתי.. אך זה לא היה בשליטתי.. זה פשוט העניים שלו.. שיודעות איך לסבך אותי בזה כל פעם מחדש..
'הוא בטח יחשוב שניצלתי ת'רגע.. ת'רגע שבוא הוא בוכה.. שבור לגמרי.. וזה לא נכון.. איך אני יסביר לו את זה?...
איך אני יסביר לו שהכל בגלל זוג עייניו המדהימות? איך? הוא יחשוב שאני ממציאה תרוצים.. שאני משחקת בליבו.. שוב... והוא יכעס.. יכעס מאוד..' חשבתי..'איך אני יוצאת מיזה?' הוסיפו מחשבותי לחלוף בראשי..

אני-ניר.. תקשיב... אתה בטח כועס שישקתי אותך ככה סתם...זה פשו..
ניר-לא אני לא כועס..[התפרץ לדברי..]
אני-זה לא משנה.. כועס או לא כועס.. מגיע לך הסבר.. אז תקשיב.. אתה בטח חושב שאני משחקת בך ומנצלת ת'רגע..
אבל לא.. זה ממש לא נכון... משוט זה היה מין דחף כזה.. 'מה הקשר דחף? זה העניים שלו..'חשבתי..
לא זה בעצם לא דחף.. הוספתי..[וניר הביט עליי מופתע.. בחצי מבט לא מבין..]
אני-תקשיב.. אני חייבת להסביר לך ת'סיבה שנישקתי אותך.. לא רק היום.. אלא כל הפעמים שנישקתי אותך..
ניר-נו..[אמר מצפה לתשובה..]
אני-העניים שלך.. הן אשמות.. הן כל פעם גורמות לי לתבוע.. לתבוע ביופי שלהן.. בצבע המשגע שלהן..
ואז אני מרגישה נישלטת בהן.. ועושה כרצונן.. אז פשוט זה קרה.. בלי לשים לב.. ונישקתי אותך...
לא שמתי לב למה שאני עושה... באמת שלא... אני מצטערת..והורדתי את ראשי..
היה שקט.. כאילו כל אחד מנסה להבין מה התרחש כאן עכשיו... מנסים לסדר ת'מחשבות..
ניר-פאר לי...והרים את ראשי... תקשיבי.. זה בסדר.. את לא צריכה להצטער.. אני מבין.. העניים שלי או לא..
זה פשוט קרה וזהו.. את לא חייבת לי אפילו דין וחשבון.. אבל כיראה שזה חשוב לך.. שאיתי חשוב לך.. אז את צריכה להסביר... וזה בסדר.. באמת.. אז בואי נשכח מזה.. יש דברים יותר חשובים לחשוב עלייהם עכשיו..
אני-צודק... תודה.. חייכתי חיוך קטן.. וכך גם הוא...

הייתי מרוצה שלמרות מה שקרה כאן.. יצא מזה חיוך.. חיוך ששווה המון... וזה גרם לליבי להיות שקט..
אני-אז מה את אומר שנצא לאנשהו ונשכח קצת מהכל?
ניר-מה? לאן?
אני-לא יודעת.. אני ואתה לבד.. לשכוח קצת מהכל.. מהצרות..
ניר-לא ניראה לי...וידעתי למה הוא מתכוון..
אני-אל תדאג לאיתי.. זה בסדר.. אני ידבר איתו...
ניר-בטוחה?!
אני-כן בטח...
ניר-טוב איך שאת רוצה...
אני-סבבה.. תישאר פה... תחליף בגדים.. תתיפייף.. ואני כבר חוזרת.. צ'אווו חייכתי ונתתי לו נשיקה חמה בלחי ויצאתי...
נכנסתי לחדרי ואיתי ישב על המחשב.. משחק באיזה משחק... לא הרגיש בי בכלל...

אני-איתיוש... וחיבקתי את צווארו מאחורה...
איתי-היי נו מה קורה?
אני-אממ לא כל כך בסדר.. המצב לא משהו... ונשקתי לצווארו..
איתי-אהה אני מצטער... התרחק עם הכיסא מהמחשב והושיב אותי עליו..
אני-תקשיב.. הוא ממש בכה לי שם.. וממש כואב לי.. כל מילה שניה מזכירה לו את סבא שלו.. והוא מתחיל לבכות..
איתי-וואי... איזה באסה..איתי ניסה להבין.. למרות שהיה לו קשה.. הוא יסה לעודד ולתמוך..
אני-טוב טוש... מאמי תקשיב.. חשבתי על זה.. ועלה לי רעיון.. אני רוצה לעלות לו ת'מצב רוח.. אז אני והוא נלך לאנשהו.. לטייל קצת.. בניסיון שמצב רוחו ישתנה.. 😉
איתי-אייי איזה לב זהב יש לך... כפרות עלייך.. בלעדייך העולם היה נחרב נישבע לך..
אני-דייי... 😁 אז מה אתה אומר? רעיון טוב?=]
איתי-כן בטח... רעיון מעולה... לכי תעשי את זה כמו גדולה.. ואם הוא לא חוזר מרוצה.. אז משהו דפוק אצלו...
אני-חח אל תדאג...
איתי-חחח לא דואג... אז מתי אתם יוצאים?
אני-אממ עוד מעט.. אמרתי לו כבר להתלבש..
איתי-אחלה... לאן אתם יוצאים?
אני-אממ חשבתי ללונה פארק... שם בטוח הוא יהנה..
איתי-פשש איזו יצירתיות... חחח אין זה בטוח עוזר..
אני-חיחי ידעתי.. טוב אז אני צריכה להתלבש.. באתי לקום והוא אחז ביידי ושוב הושיב אותי עליו..
איתי-מה? ככה את בורחת? בלי נשיקה לחבר האהוב שלך? או שאני כבר לא אהוב..=[[
אני-בטח שאתה אהוב.. אהוב ביותר.. עליי.. אני אוהבת אותך הכי בעולם.. ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים..
איתי-אממ יש לך טעם מוזר על השפתיים..
אני-מה?! 'אמאאאאאא... מה טעם אחר? יכול להיות שהוא מבדיל? איך אני יוצאת מזה?????.' נלחצתי..
איתי-כן... טעם שונה..
אני-אממ... אההה זה מהדמעות בטח... חחח עזוב..
איתי-אהה חחח כן יכול להיות... הוא התקרב אלי והתשקנו צרפתית ארוכה... עד שמישהו התפרץ לחדר...........................


זהו לבנתיים מתוקות שלי... נו איך יצא? יפה?! יאללה להגיב והמון המוןןןןןןןןןן..
אוהבת המון המון... מואהההההה..
לילוששש...=]]]




יצא יפהה מאודד!!
רק יפה? מעלףףףףףףףףףףףף 😉
וואיי איזה מרגשששששש....
יפהה יפהה......
בפרק באמת מהמם..!!!

תמשיכיי מאמי..

סתיוו'ששששש
גמני רוצה את חבר שלי בחזרה..ת'מושלם שלילי..😢 😢

יצא לךךך בנזונה..טוב נוו כמו תמידד...ובבקשה על זה שאתמול אני וחבר שלי
נפרדנו שימי עוד המשך ארוך ארוך כי רק הוא מעלה לי ת'מצב רוחח..😢..

מרינוששש
יפההה
תמשיכייי
תמשיכיי בובהההה רוצים פה המשך
ומהמשך להמשך הסיפור הופך ליותר ויותר נדיר 😊
יפה מאמי..תמשיכי
מקסיים שתספר לו על הנשיקה...!!!!!!!

המשךךךךךךךךךךךךךך
ווואיי נלחצתיי כבר חשבתי הוא הבין שהם התנשקוו..
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
יאווווווווווו איזה גרר.. בפוקס היא יצאה ממנו. חחח
מסכן נירוש.. חחחח
[המשך מאמוש מואאאאאאאה
QUOTE (דגלכח @ 09/06/2005) גמני רוצה את חבר שלי בחזרה..ת'מושלם שלילי..😢 😢

יצא לךךך בנזונה..טוב נוו כמו תמידד...ובבקשה על זה שאתמול אני וחבר שלי
נפרדנו שימי עוד המשך ארוך ארוך כי רק הוא מעלה לי ת'מצב רוחח..😢..

מרינוששש
יאאא מסכנהה....
ליטל תקשיבי לה...שימי המשך לעידוד....
לאה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך