מושלם!!!!
תמשיכי,
אוהבת המון,חן =]
אופהההההה אני רוצה המשך.. 😢
QUOTE (smallgirl @ 31/05/2005) לילוש מדהימות שלי יש לך סיפור מדהיייייייייייייייים
איןןןןן איןןןןןן עלייך
😉
חיים שליייייייייייייייייייי פרק שווה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אבל עכשו כאילו לעיקר.. את יודעת..
בואי נעשה איזה קומבינה... סדרי לנו איזה המשך כאילו ארוך כזה את יודעת..? כן? חחח
ונפציץץץ בתגובותתתתתתתתת אפ-חת לא תתנגד על בטוחחח!!!!!!!
אז יאללה קלטי ת'מסר ותמשיכי נשמתייייייייייייייייייי לאב יוווווווווווו
דנדוש
חחח דנדוש נשמתי...תודה באמת... חיחי ובקשר לקומבינה==>אני יחשוב על זה... חח סתם..
תקשיבי.. אני בדיוק מתכוונת לכתוב עכשיו המשך... אבל הוא לא יהיה ממש ארוך... למה?!==>ככה..
חח עזבי נדפקתי.. בקיצור מחר אני מפציצה אותכם בפרקים.. כי חמישי,שישי ושבת אני לא בבית... חיחי בנופשש..שובב.. איזה כייףףףף..
אז תנקס מאמי... הינה מגיע המשכוןןןן.. מואהההההה...
בתאלוש-וואלה אין לי מושג למה שתי כינוים... סתם היה בא לי.... חיחי מוזרה שכמותי..
מואההההה..
יאללה עוד 10 דקות המשך חם מהמקלדת... חיחי..[וואי איזה מצב רוח טוב יש לי...חיחי]
מואההההההההההההההההההה....
לילוששש..=]]
איי איי כמה תגובות... עכשיו אני עוד יותר מאושרת... חיחי...
מדהימות שלי.. תודה תודה.. קבלו נשיקה===>מואההההה...חיחי
תהנווו..=]]
הפרק הזה מוקדש לילדה הכי מאמושה בעולם===>שלוליתתתת[S-H-E-L-L-Y] מואהההה
ניר-או...קיי..[ניר התקשר סיים לדבר ואמר] עוד שעה שלוש מגשי פיצה פהההההה..
שירז-שלוששששש?
ניר-מה את רוצה... חבר שלך פה...
מור-יו?!
ניר-מה לא ככה? תראה איזה חזיר אתה... פשוט שמןןןן..
שירז-אחותךךךך..
אני-אבא שלךךךךךך..
שירז-הלו עד אבא שלי...
אני-חח מי שואל אותך... יאללה סתמי סתמי..
שירז-יאא נעלבתי..
אני-דיי הכל מאהבה את יודעת..
שירז-חחח אני בטוחה.. חסר לך שלא...
ואז היה צלצול בדלת..........
אני-אני פותחתתת....
נדב-אנחנו יודעים...
איתי-חיחי מצחיק מאוד..
אני-מפגר... נגשתי לדלת פתחתי וליגלוש עמדה שם עם חברה שלך..
אני-שלום יפיופההה.
ליגל-הייי מה שלומך?
אני-וואלה בסדר.. את לא אמורה להיות עם ההורים שלך?
ליגל-שלנווווו.... ולא כי הם נסעו לסבא וסבתא.. כי סבא קצת חולה.. אז נישארתי אצל שיר..
אני-אהה... טוב.. סבבה..
ליגל-היי כולם.. ממש התנחלות..
ניר-יאללה צוציקית מה נדחפת?
אני-אולי תעזוב אותה?!
ליגל-עזיב סתם דפוק.. מה אתם עושים?
אני-מחכים לפיצה... רוצה?
ליגל-אממ סבבה.. שיר רוצה לאכול פיצה?
שיר-לא אני לא רעבה..
אני-יאללה שיר אל תתביישי.. יש הרבה..
שיר-טוב...
ליגל-טוב פאר לוש עלינו לחדר בנתיים... אז תקראי לנו בהפיצה מגיעה... ויש לי הרבה מה לספר לךךך..
אני-יאאא איזה כייף... חיחי רוצה שוב מסיבת פיג'מות?
ליגל-סבבה... שיר תשאר לישון פה..
אני-אחלה.. כי גם שירז,שפי וקרן נשארות...
ליגל-יששש..
אני-חחח מתוקה..
ליגל-טוב צ'אווו... ועלתה לחדר עם שיר..
קרן-איי לאכול אותהה..
אני-נכון?
קרן-כןןן.. הלוואי עליי..
רן-אפשר לסדר משהו את יודעת.. 😁
קרן-חחח בכייף.. טיפשון..
אני-רנוש אחרי החתונה..
רן-חחח יאללה מתחתנים מחר..
אני-סתום סתום..
מור-יאללה מה עושים בנתיים? עוד שניה אני נרדם..
ניר-כן גם אני..
אני-אממ לי אין רעיונות.. נדבוש גיסי המגאון... תביא רעיון...
נדב-אממ אין לי רעיונות... אני לא יכול לחשוב על קיבה ריקה...
אני-תרוצייים...
דפי-עזבייי אותו..
אני-טוב סליחה...חחח
איתי-טוב חבר'ה אני בנתיים הולך הביתה.. להתקלח... להחליף בגדים..
אני-אווף.. מה אתה נוטש אותי פה עם כולם?
איתי-את יכולה לבוא איתי...=]
אני-יאללה אני באה.... אני רק מחליפה בגדים..
איתי-לא... פליז זה יקח שנההה.. את מהממת גם ככה.. נוו..
אני-טובבב.. אבל מהר..
איתי-טובבב..
אני-אממ לא לעשות שטויות... שירז... שימי עיין על הגנון..
שירז-אין בעיה מיי סיסטר.. =]
אני-צ'אווווו מואה לכולם.. ויצאנו....
איתי-נו טושית? איך המרגש שעכשיו אני גר רק רחוב אחד ממך?
אני-לא טובבב..=[[
איתי-למה?! וחיבק אותי חזק..
אני-כי אני רוצה שתגור איתייייי..
איתי-גם אני רוצה... אבל אני לא יכול..ונשק לי נשיקה חטופה...
אני-אופיי...[אמרתי בקול מתוק..]
איתי-איי מה אני עושה איתך הא?! תגידי לי..
אני-אממ מה שבא לך...
איתי-את לא באמת מתכוונת לזה..
אני-נכון..חחח
איתי-ידעתי.. יאללה בובה שלי הגענו..
אני-יופייי...=]]
דפקנו בדלת.. ואורן פתח לנו ת'דלת..
אני-שלום גיסיייייי...
אורן-שלום שלום.. ונתתי לו נשיקה בלחי..
איתי-היי..
אורן-חחח באת עם אישתך.. ה' ישמור..
איתי-הלו עד אישתי..
אורן-חח צוחק גבר..
איתי-יודע.. טוב פאר לי אני נכס להתקלח... את עולה איתי?
אורן-להתקלח?!
איתי-לא יא דפוק... לחדררר..
אורן-אהה.. נבהלתי..
איתי-ואם כן.. מה הבעיה?
אורן-לא יודע אתם עוד צעירים בשביל זה..
איתי-חחח רואים שאתה לא מכיר אותנו..
אורן-אההההההה?!
איתי-חחחח משוגע... ועלינו לחדר..
אני-טוש.. פעם אחרונה אתה מספר ככה לאנשים..[והתישבתי על המיטה]
איתי-על? [והוא חיטט בארון.. מחפש בגדים]
אני-עליינו... דיי זה לא נעים..
איתי-טוב מצטער.. [והוריד את החולצה.. איי חלום הגוף שלו.. חלום..]
אני-טוב..ועדיין הייתי כועסת..
איתי-נו פאר ליייי... אמרתי שאי מצטער..
אני-אבל זה לא מספיק..
איתי-מצטער מצטער מצטעררר... זהו?
אני-נו לאא..
איתי-נו אז מה את רוצה?
אני-נשיקההה..=]]
איתי-אהה אז תגידי... בכייף מאמי...
הוא התקרב אל המיטה... התקופף לעברי ונישק אותי... נשיקה יבשה וארוכה... וואי השפתיים שלו היו ממש חמות... ואז השיקה היבשה הפכה לנשיקה רטובה ולוהטת...
לאט לאט נשכבתי... ואיתי מעליי..
איתי-אחח[ונישק אותי] כל כך...[ושוב נישק]רציתי להיות איתך לבדד... והמשיך לנשק...
אני-גם אני..
החולצה שלי החלה לרדת... ואיתי התחיל לנשק אותי בצוואר... בכתף.. בבטן... בכל מקום..
ואז רצה לפתוח לי את החזיה...
אני-לא.. איתי עצור..
איתי-כן אני יודע... כולם מחכים לנו..
אני-מצטערת..
איתי-את לא אשמה...
אני-אבל אני כל כך רוצה..
איתי-גם אני.. אבל אל תדאגי... יהיה לנו הרבההההה זמן להיות לבד..
אני-חח נכון... יאללה מסריחון עוף למקלחת..
איתי-חחח טוב יפה שלי.. תתגעגעי..
אני-ברור...[אמרתי בסנוביות..]
איתי-סנובה מתוקה שלי..
אני-נו עוףףף.. מחכים לנו..
איתי-בסדר בסדר.. ונכנס למקחת יש לו בחדר... ואחרי דקה יצא רק עם בוקסר..
אני-מה נסגר?
איתי-אין אני חייב נשיקה..
אני-נו טושש..
איתי-חחח נו קטנה...
אני-טובב... הבאתי לו נשיקה גדולה.. חיחי מגיע לו.. למלאך שלי..
איתי-טוב צ'אווו..
אני-חח ביי כוסית.. ונכנס להתקלח... הפעם המים זרמו אז הייתי בטוחה שהוא לא יצא..
אני בנתיים הפעלתי ת'מערכת שלו בחדר... 'מעניין מה הכוסית שלי שומעת...בטח טרנסים או דיכאון..בעעע'
הפעלתי את המערכת... וסתם היו שם שירים במזרחים... וואלה סבבה... [לא שאני מתה על מזרחית אבל זה מה יש...]
הגבתי פול ווליום... והתחלתי לחטט לו במגירות... במדפים... ואז פתחתי את הארון..
ומה גיליתי שם... אווי... מיי... גאדדדדדדד...............
זהו להיום מהממות שלי.... שיהיה לכן לילה קסווום... ותגיבו המון המון.. אחרת לא יהיה המשך מחר.. כן כן אני מאיימת.. חיחי
מואהההההה... חולה עלייכן...
לילוששש..=]]
מ=ק=ס=י=ם
יאללה יפיופה תביאי לנו אותה בהמשך מחר..
יפההההההה...סיפור מושלםםם
את כותבת יפה מאמי
תמשיכי
אייייייי....ליטלוש מאמושית שלייי..!!! איזה מתוקהה.... 😁
חמדמדה שלייי....אוהבת אותךךךך...!!
הסיפור כל כך כל כך יפפהה...!!!! ש=ל=מ=ו=ת!!! חיחי...
המשךךךךך דחוווףף..!!!!
ושיהיה לך לילה טוב מאמי שלי 😁
לאב יו בובההה...!!! מווואאהה...שלי! 😛
וווואי מה?????????
המשךךךךך
וואייי איזה מושלםםםם זההההההה
תמשיכיי דחוףףףףףףףףף
דיי מה היא גילתה שםםםםםםםם!?!?
חיחיח איזה מהממממממממם אני משלימה פערים חחחחחח
המשך מאמוש מואאאאאאאאאאאאאאה
מה מה קרהה???
מה היא גילתהה????...
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי