שימי לנו המשך קצרר בבקשששששששששששהה
יאאא מה היא גילתה..
יאללה שימי לנוו המשךך דחוףףףף
יאללה המשךךךךך
\מדהיםםם ביותרררר
שימי המשךךך
דחוףףף
ליטלוש שימי המשך בובה..
אני ימות מרוב מתח... חח
מדהיםםםםםםם
תמשיכי כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
תמשיכי דחוףףף
העם דורש המשךךךךךךך
קודם המשך ואח"כ שלוםםםם !!!
בטח או את היומן שלו או חזיה.. לא חדשה ולא שלה! :@@
בטח היא גילתה שם קונודמים או סרטים כחוליםם חחחחח
המשךך!!
בתאלושששש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 01/06/2005) בטח היא גילתה שם קונודמים או סרטים כחוליםם חחחחח
המשךך!!
בתאלושששש
חיחיחיחי 😊
😊
חחח רציניי!!
ליטלוששששש תמשיכייי כברררררר
אני נואשתת להמשךךךך
בתאלוששששששש
ליטלו'ש...מוכשרת שלי =]
תמשיכי מאמי,
אני במתח!!!
אוהבת המון,חן =]
עוד מעט אני ממשיכה... מבטיחה..
אני פשוט קוראת סיפור..ומגיבה..
אז סלבנותתתת..
מואההההה..
לילושש..=]
יואו מה היא גילתה???
יאללה שימי המשךךךךךךךלפחות עד חמש כי אני עפה עכשיו לשיעור
צ'אוווווו
לאה 😕
נווו יאללהההה תמשיכיי כבררר..!!
כבר אין לי סבלנותת..!!
יהה תמשיכיי דחוף איזה מהמם זה!!!
ליטלייייייייי
תמשיכיייייייי!!!
פשוט..
פשוווט..
פשווווווווווווווווווט...
מ-ד-ה-י-ם 😁