פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אה2ה אס!רה

✍️ חייה_בבאסה 📅 13/03/2005 17:40 👁️ 188,568 צפיות 💬 4,782 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 125 מתוך 326
חחחחחחחח כפרה עלייךךךךךךך תינקס על ההתחשבותתתתתת
מואאאאאאאאאאה מטורפת עלייייייייייךךךךךךךךךךךךךךךךך
בטח גילתה שם מתנה בשבילההההההה!!! או שלא...?
חחח המשךךךךךךךך בצורה ד=ח=ו=פ=ה ב=י=ו=ת=ר
ואני לא משקרת את יודעת.. זה דחוףף מ=א=ו=ד!! חחחח חולה עלייךךךךך
דנדוש
הינה ההמשך שמגיע לכן חמדמדות שליייי...=]]
תודה על התגובות.. מואהההההה.. תהנו...=]]

אני-חח ביי כוסית.. ונכנס להתקלח... הפעם המים זרמו אז הייתי בטוחה שהוא לא יצא..

אני בנתיים הפעלתי ת'מערכת שלו בחדר... 'מעניין מה הכוסית שלי שומעת...בטח טרנסים או דיכאון..בעעע'
הפעלתי את המערכת... וסתם היו שם שירים במזרחים... וואלה סבבה... [לא שאני מתה על מזרחית אבל זה מה יש...]
הגבתי פול ווליום... והתחלתי לחטט לו במגירות... במדפים... ואז פתחתי את הארון..
ומה גיליתי שם... אווי... מיי... גאדדדדדדד........

מזה הבלגן הזהההה?! [אמרתי לעצמי...]
'וואי טושי שלי צריך סדר דחוווף... אבל ממש דחוף.. יש לו מזל שאני אוהבת אותו.. פשוט ככה...' =]]

התחלתי להוציא הכל מהארון ושמתי על המיטה... התחלתי לקפל ולמיין... מכנסים,ג'ינסים,חולצות וגופיות... חיחי
אחרי 15 דקות סיימתי לקפל הכל... זריזה נכון?! חיחי
והתחלתי לסדר את הערמות בארון... התחלתי לפזז לצלילי המוזיקה תוך כדי.. חיחי ולהביט במראה..
ואז הרגשתי ידיים מחבקות אותי מאחורה..

אני-אהה..[צעקתי צעקה קטנה..]
איתי-חחח נבהלת?
אני-כן... טיפשון..
איתי-מצטער...
אני-איזה מתוק..
איתי-איזו מתוקה.. עשית לי סדר בארון...
אני-בתור אישתך זו המחויבות שלי... חחח
איתי-כן ממש...
אני-ממתי אתה כזה מבולגן? [טושי ממש ילד קי ומסודר.. לא הבנתי מה עובר עליו]
איתי-לא יודע...
אני-מוזר...
איתי-טוב אולי תעזבי את זה? [אמר עדיין מחבק...]
אני-נו לא... שתי שניות..
איתי-נו לא את... תעזבי את זה... וסובב אותי אליו...
אני-חחח אתה עוד לא לבוש בכלל..
איתי-להההה..
אני-שובב...
איתי-כזה אני... שובב...מאוהב..
אני-מאוהב? במי?
איתי-את לא תאמיני.. אבל היא הילדה הכי מכוערת בעולם...
אני-וואלה... והיא מאוהבת בך?
איתי-חסר לה שלא..
אני-אהה כי לפי הצורה שלך לא ניראה לי..
איתי-יוווו..
אני-חיחי החזרתי לך...
איתי-חחחח אחחח מושלמת שלי... ונתן לי נשיקה.. ואז נעמדנו מול המראה ואיתי שוב חיבק אותי מאחורה..

איתי-תיראי איזה מושלמים אנחנו ביחד..
אני-חחח נכון.. הכל בזכותך..
איתי-לא זה בזכותך... בזכות היופי המהמם שלך...
אני-תודה כוסון שלי...=]
איתי-בבקשה מלאך שלי...
אני-טוב יאללה יא מאוהב אולי תתלבש? מחכים לנו..
איתי-וואלה... טוב שתי שניות..
אני-קח ת'זמן אני בנתיים למטה..
איתי-אוקייי...

יצאתי מהחדר וירדתי למטה לסלון... ואורן היה שם... חיחי התישבתי ליידו..
אני-לא מזיז לך שאני מעבירה נכון? [וחטפתי את השלט]
אורן-אה?
אני-עזוב... והעברתי ערוץ.. סתם דפדפתי..
אורן-מה את עושה?
אני-אוו הרבה דברים...
אורן-נו יחצופה... תחזירי למה שהיה..
אני-לא רוצה..
אורן-גרר מתנחלת..
אני-אני לא... אני בת בית..
אורן-חחח מה שתגידי.. בגלל שאת גיסתי הטריה אז אני יסכים לך..
אני-חחח גם אם לא היית מסכים לא הייתי כל כך שואלת אותך..
אורן-חצופההה...
אני-מה שתגידדד..
אורן-טוב איפה חבר שלך שיבוא ויקח אותך מפה..
אני-הוא לא רוצה אותי.. אז ירדתי למטה..
אורן-אוו צעד חכם מצידו..
אני-אורן... תיזהר מאמי טוב?!

איתי-באמת תיזהר... [ירד לסלון... יפיוף מתמיד]
אורן-אוייי סליחה באמת.. חח דפוקים.. יאללה טוסווו..
אני-צ'אווו אורן.. גיסי המכוער... תתי לו נשיקה בלחי וקמתי..
איתי-חחח בואי בואי שובבה..
אורן-תרסן אותה קצת...
אני-מה אני כלב?
אורן-אמממ בואי נחשוב על זה ביחד... כן..
איתי-יאללה בואי אל תתפרעי לי פה... חחח חיבק אותי ...
אני-יש לך מזל..
אורן-גם לך... 😛 חחח ביי תהנו..
אני+איתי-ביי תודה... ויצאנו...

אחרי 5 דקות הגענו לבית... המוזיקה הייתה בקולי קולות...
אני-מזה פה? דיסקוטק? תנמיכווווווו...[צעקתי]
קרן-[הנמיכה ת'מוזיקה]שלום באמת.... הפיצה כבר הגיע אם לא שמתם לב... השארנו לכם..
אני-וואלה חמודים..=]
איתי-אז מה עשיתם?
שירז-סתם מסיבה קטנה..חיחי
אני-את ממש חסרת אחריות.. דיי איך הבית מבולגן..
קרן-בגלל ששיחקנו מלחמת כריות..
אני-אויי גאדדד...
איתי-חח עזבי אותם.. אל תתעצבני..
אני-אני עצבנית? ממש לאאא...
איתי-חחח..נשמה שלי..
אני-טוב אתם תסדרו פה.. אני ואיתיוש עלינו לחדר עם הפיצה... ול=א להציק.. תודה...
דפי-חחח ביי תהנו... ולא להרעיש יותר מידי..
אני-יופי מפגרת..
דפי-צחקתי מאמי..
אני-נדבוש אתה שקט היום...
נדב-אני מפוצץ פשוט... אכלתי המוןןןן..
אני-וואלה שמים לב..
נדב-חחח כן הא...
אני-טוב צ'אוווווו....

ועלינו למעלה.... התישבנו על המיטה עם המגש פיצה והתחלנו לאכול... צחקנו דיברנו... התנשקנו.. כל מיני..
ואז נשמעה דפיקה בדלת....

אני-קרציות... פתוחחחחח...[צעקתי] זה היה ניר..
ניר-אני מקווה שאני לא מפריע..
אני-חס וחלילה אתה אף פעם לא מפריע.. 😉
איתי-נו פאר לי דיי... מה קורה ניר?
ניר-וואלה הכל טוב...
איתי-אחלה..
אני-טוב מה רצונך בקשה?
ניר-אממ סתם רציתי לדבר איתך...
אני-וואלה..
ניר-כן..
איתי-אני מפריע?
ניר-לא ממש לא..
איתי-אני יצא בכל זאת... יש לכם על מה לדבר...
אני-בטוח?
איתי-כן כן מאמי... נתן לי נשיקה ארוכה ויצא.. ניר בתיים התישב מולי על המיטה... והסתכל עליי..

אני-נו.. מה?
ניר-אממ רציתי לבקש סליחה... על כל הבלגן שעשיתי.. על הצעקות.. את יודעת..
אני-וואלה...
ניר-כן... אני חושב שהתנהגתי כמו ילד קטן... פשוט הקינאה אכלה אותי... תביני אני פשוט אוהב אותך..
אני-כן.. את זה אני כבר יודעת... רק חבל שבגלל כמה נשיקות אתה חושב שאני מנצלת אותך ומשחקת בך...
ניר-אני יודע... אני דפוק... זה סתם היה בלי לחשוב... אני ממש מצטער... והפעם אני ממש ינסה לשכוח ממך..
ואני רוצה להיות אח שלך בסך הכל... אבל תביני זה קשה...[עייניו התמלאו דמעות..]
אני-כן אני יודעת... וקשה לי לראות אותך ככה..
ניר-את פשוט לא יודעת מה עשית לי... פאר לי בחיים לא אהבתי מישהי ככה... ובגלל זה אני מכבד אותך.. אני יתרחק ממך ומאיתי.. ואני יפסיק להתערב לכם בחיים...אבל את תהיי חסרה[דמעה קטנה החלה לרדת..]
אני-לא... אני רוצה שתתערב לי בחיים.. אבל בתור אח... אח שדואג ואוהב... לא כמו בן שמאוהב בי... אני יודעת שזו בקשה מוגזמת... אבל אתה תהיה חסר לי... באמת..
ניר-אממ... אני מבטיח לנסות להיות לך לאח... לידיד טוב... הכל.. רק לא לאבד אותך...
אני-אתה אף פעם לא תאבד אותי... אני פה בשבילך ואני יודעת שאתה תמיד תהיה פה בשבילי... אנחנו אחים...
ניר-נכון..
אני-אז מה אתה אומר אח מהמם שלי.. מגיע לי חיבוק?
ניר-חחח מגיע אפילו שניים... [וצץ חיוך על פניו]
אני-ככה אני אוהבת אותך... מחייך... =]] והוא נתן לי חיבוק... ענק ענק...
ניר-הינה אחותי.. החיבוק שמגיע לך... אבל רק תבטיחי לי.. שאם קורה לך משהו.. ואם איתי פוגע בך או כל אדם אחר את מספרת לי... או בכלל אם יושב לך משהו על הלב... פשוט אני פה.. ותדברי איתי..
אני-תודה... ונתתי לו נשיקה...

הפעם הרגשתי שזה הולך להשאר ככה.. בלי יותר מידי ריבים.. בלי יותר מידי קינאה.. פשוט אהבת אחים.. וזהו...=]]

אני-אז מה אתה אומר? נרד למטה?
ניר-ברוררר... הוא קם הושיט את ידיו לעברי... אחזתי בידו קמתי וירדנו למטה...
שירז-הופההההההה... אני רואה השלמתם..
אני-חחח כן..
ניר-הפעם לנצח... נכון?
אני-ברור... ואז איתי אמר משהו ממש מפתיע... הייתי בטוחה שהוא יקח את כל הקטע שלי ושל ניר בצורה אחרת.. אבל הוא ממש הפתיע אותי..

איתי-.......................................


יאללה נשמות שלי זהו לבנתיים... מקווה שאהבתן...
ותגיבו המון המון המוןןןןן... מואהההההההה...
לוב יו אוללללל.. לילוששש.=]]
נווווו זה לא מספיקקק...יאלללה המשךךךךך...!!!!!!!!
QUOTE (דגלכח @ 01/06/2005) נווווו זה לא מספיקקק...יאלללה המשךךךךך...!!!!!!!!
😊
צודקתת!!

המשךך
בתאלוששש
מה הוא אמר????????????????????????????????????
המשך מהרר!!!
-לינורוש-
וווואי מקסיים המשךךךךךך
יאאאאאאאאאאאאא מה הוא אמררר??
המשך אממוששששששששש
איזה מתחחחחחחח
חלח הפסקתי ללמוד למתקקי באמצע כדי לקרוא
אז אני חושבת שמגיע לנו פה המשך קטנטן חחח
מואאאאאאאאאאאאאאאה
המשךךךךךךךךךךך
אוי מאי גאדדד מה הוא כבר אמר הקנאי הזה?!? גרררר

תמשיכייי
100מם
תמשיכיי
תמשיכיי
ואי מדהים תמשיכי מותח ==]]]
מה הוא אמר????
שהמשך דחוףףףףףףףףףף
לאה 😮
יו איזה מושלם!!!!
אבל באמת כמו שמרינו'ש אומרת זה לא מספיק...

אני רוצה עוד היום המשך!!!!!!=]

תמשיכי,

אוהבת,חן =]
יהה מסכן הוא בטח קינאא..
המשךך דחוףך!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך