תודה מאמייי...
אבל למה מפגר?!
הוא חמודדד.... חחח [נדבקתי.. אם רק הייתן יודעות עד כמה...]
יאללה עוד תגובוווות... מואההה
לילוששש..=]]
QUOTE (L-I-T-A-L @ 31/05/2005) חנוש תודה מאמי... המשך יהיה יותר מאוחר...=] מואה...
בתאלושששש...תודה מאמי...=]]
אבל תאמיני לי גם את כותבת מדהייים... מעלףףף... חולה על הסיפור שלך...
מואההה....
לילוששש..=]]
כנ"ל 😊
כשרוניתת אחתת שלייייייי
מושלמת!!
כמה כישרון יש בך?!!
בתאלושששש
לילושש בובהה שליי..
פליזז שימי המשךךך...
אני משתגעתתת...😛
איתי הזה מושלם!!!!!!
המשך דחוף!!!!
אוהבת המון ,מואה....!!!!!!!!! 😁
המשךך מאמי דחוף!!
כבר התמכרתי לסיפוררררררררררר
ליטלייייייייייי 😂
תמשיכי בוביייייייייית!!
מהמהמהמהם 😁
Hאאאאאאאאא הניר הזה להביא לו מכות רבאקקקק
המשך מאמוש שילי מואאאאאאאאאאה
מ=ק=ס=י=ם!!
ילדה כישרונית את.. 😉
יאללה במשךךך דחוףףףף
חזרתיייייייייייייייייי
טיטוף, סיפור מושלם לילדה מושלמת==>הוכחה לשלמות!!
תמשיכי ומהר למה זה ממקררררררר