תודהה😊
עכשיו המשךך...סיפור מהמםם מאמי
יזה כיףףף לקרוא את ההמשכים שלך הם כ אלה ארוכים ומושלמיםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מ=ה=מ=םםםםםםםם
שימי המשךך מאמי
מוואה ענקיתתת 😛
יאאא איזההה חיףף להה...כולם באו...חיחיחח...
דורשתתת עוד המשךךך....ארוךךךךךך...חיחי..!!
ואז כל הבניםם מצאו את היומן של פאר ליי!
המשךךך
מושלם כמו תמיד..
תמשיכיי בובה
יה איזה מדהיםםם המשךך דחוףך!!!
שנינושש
איזה מהממםםםםם
שימי המשךךךךךךךךך
דחווףףףףף
חחחחחחח יפה שילייייייייייי
ת=ו=ד=ה על ההמשך!! כנראה לא תביני תמיד נרצה עוד ועודדדדד!!!!
בהצלחה במבחן מחר כפרההההה
שאת חוזרת מהביצפר ישרררררררררררר המשךךך מובן?!?! תודה =) חחח
לאב יוו המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
דנדוש
ואז??????????
המשךךךךךךךך
וואי איזה יפה =]
תמשיכי את הסיפור המושלם שלך!!!!!!
אוהבת המון,חן =]