מאמייי הסיפור פשוטטט מווושלםם..
ויאאלללללההה שימי המשךךךך ומהררר לא כמו אתמול..😛..
מרינושש..!!
וואי מזה יכול להיות ....
אוי איך אני שונאת שכל הגוף שלי במתח כזה ..... חחחחח.....
אז יאלה ליטלוש המשך !!!!
מואה ענקית ===>
נדיושששששששששששששששששששש....!!
מושלם!!!!!
המשך דחוף!!!!!!
אוהבת המונים ,מואה....!!!!!! 😁
המשךךךךך...
נוו אל תיישבשיי אופהההההההההההה...
סיפור מהמםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי
תקשיבו.. יש לי מחר מבחן במתמטיקה..[בעע] אז אני לומדת...
אז בקיצור המשך יהיה לכם יותר מאוחר... סוריי...
אז תגיבו בנתיים... מואההה...
לילוששש..=]]]...
אווופפההה...
רציתי המשך עכשיוו..
טוב לא משנה.. שיהיה לך בהצלחה בובית!!
אין על מה..
חיחי ומה את עושה על המחשב בכלל?..
בהצלחה מאמי..תמשיכי כשתוכלי
יש לך סיפור יפהה
בהצלחה מאמי...
תשמכייי ת'סיפורר כשתוכליי..
סתיוו'שששש
QUOTE (eliya_s @ 30/05/2005) אין על מה..
חיחי ומה את עושה על המחשב בכלל?..
חחחח אני לומדת לייד המחשב... חיחי אני פושעת..
נטלי וסתיו תודה מתוקות.. חיחי
יאללה עשיתי הפסקה אז קבלו המשך...
מואההההה.... לילושש=]]
ישששש...לילוששש אני אוהבת'ךךך..!!!מואהה..חח
יואוו איזה פרק 100מם זה היה!!
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוף!!
במיוחד בשבילכן עזבתי ת'מבחן שלי וכתבתי המשך.. איזו חמודה אני... חיחי
יאללה תהנווווו.. מואההה..=]
אני-חח למה מתי את משתחרתת?
בר-מחרתיים.. יום ראשון..
אני-באסה... טוב אני יבוא לבקר..
בר-אחלה..
אני-אז.. בייי... =]
איתיוש חיבק אותי מאחורה וככה הלכנו בזהירות.. והגענו לחדר.... ושם סמדר הייתה עם ליגל וגדי...
הפעם עם הודעה חשובה...........
סמדר-מתוקה שלייי... ונתנה לי נשיקה..
ליגל-פאר ליי... כמה התגעגעתי..
גדי-שלום לך... עושה צרות הא?
כולם הציפו אותי בנשיקות וחיבוקים.. איזה כייף...
סמדר-טוב תקשיבי... בגלל שאת חולה מיוחדת פה בבית חולים.. אז משחררים אותך היום במקום מחר.. מה את אומרת?!
אני-דייי... איזה כיייף..
סמדר-חחח חמודה... יאללה לחי לחליפי בגדים... ואני יקרא לאחות שתוציא לך ת'איפוזיה..
אני-מההה?? איךךךך לא לא זה יכאבבב....
גדי-חח אל תדאגי זה לא יכאב..
אני-אוי שיט בא לי לבכות..
איתי-פאר ליי... מה ניסגר? זו רק מחט קטנה... את לא רוצה להיות בבית?
אני-רוצה.. אבל זה יכאב...=[[
איתי-יאא זה לא... אל תהיי תינוקת..
ליגל-אבל זה באמת כואב..
סמדר+גדי-ליגללל..
אני-דיי זה כואב... אמאאא..
איתי-דיי נו אני פה.. אני יחזיק לך ת'יד..
אני-אוווף..=[
איתי-חחח מצחיקה... יאללה תחליפי בגדים.. אבל בזהירות כן?
אני-כן... אי כבר יוצאת... [כולם יצאו החוצה.. והמתינו שאני יחליף בגדים..]
כעבור 15 דקות....
איתי-פאר לי את בסדר? [קרא מעבר לדלת]
אני-חחח כן אי יוצאת... [ויצאתי מין החדר]
איתי-מה קרה כל כך הרבה זמן?
אני-בוא ניראה אותך מחליף בגדים עם אינפוזיה ביד..
איתי-חחח יאללה בואי מחכים לך..
אני-אויייי.. ושוב התחלתי לפחד..
איתי-נו דיי זה לא כואב.. וחיבק אותי..
נגשנו לחדר של האחות שהיה בסוף המזדרון..
האחות-שלום שלום... שמעתי את מפחדת.. אז אני מבטיחה לך שזה לא יכאב.. ממש לא..
אני-מבטיחה?
האחות-חחח כן... היידה שבי פה על הכיסא... ולא לזוז..
אני-אמאאא... כמעט ובכיתי.. אני רוצה את איתייי..
איתי-הינה אני פה... [הוא עמד באחורי]
אני-אווף טוש אני לא רוצה שזה יכאב..
איתי-אבל זה לא..
האחות-טוב אני מבינה שזה יהיה קשה... ילדון אתה חבר שלה אני מבינה..
איתי-כן.. לצערי..
אני-מזה?! ובנתיים האחות לקחה את ידיי..
איתי-מה מזה? תיראי איזו בכיינית את..
אני-אני לאאא..
איתי-את כן..
אני-אני לאאא..
איתי-נכון את לא..
אני-הא?!
איתי-חחח המחט בחוץ...
אני-מה? איך?
האחות-נכון שלא הרגשת?
אני-נכון.. ואז הסכלתי על הייד..
איתי-יופייי..
אני-איככככס יש דםםם... הרבההה..
האחות-תלחצי חזק... שלא ינזל...
אני-בעע אני עוד שניה מקיאה..
איתי-איי רגישה שלי... ונתן לי נשיקה חטופה בפה..
האחות-יאללה ילדונת את משוחררת... ולא לעשות צרות טוב?
אני-חחח ברור.. ויצאנו מין החדר..
אני-אויי גאד... ברוך ה'... סוף כל סוף..
סמדר-חחח איזה מצב רוח... עשינו לך ת'יום הא?
אני-כןןן..=]
יצאנו מין הבית חולים.. נכנסנו לאוטו... איתיוש חיבק אותי.. .ונישק אותי כל שניה... חיחי.. חולה עליו..
אחרי 15 דקות הגענו בערך..
גדי-יאללה רדו...
אני-אויי סוף כל סוף בייייית..
סמדר-חחחח כן... בית.. יאללה ילדונת פתחי ת'דלת..
אני-או... קיי..
איתי-חיחי..
פתחתי את הדלת....
...-הפתעהההההההההההההההה...[צעקו...] עוד לא ראיתי מי צעק.. הכל היה בבלונים..גאד מזה?!
אני-מה הולך כאן?!
איתי-חחחח הפתעה בשבילך..
...-מה לא מביאים נשיקה..חיבוק? משהו?
אני-דייייייייייייי... 😮 דפי מה את עושה פה?!
דפי-חחחח באנו לבקר.....
אני-יאאאא איזה כייף... וקרן ונדב ורן גם צצו להם... ושירז ומור... איזה כייף...
הבאתי לכולם חיבוק ונשיקה...
אני-טוב עכשיו תסבירו לי מה אתם עושים פה?
קרן-אממ שמענו שהתאשפזת בבית חולים אז באנו לבקר...
דפי-אנחנו נשארים עד יום ראשון..
אני-מההההה?!
דפי-כן כן כןןןן..
אני-איזה שוווה........ נדבוששש גיסי... כמה התגעגעתי להצקות שלך..
נדב-חחחח גם אני... חיחי את הולכת לסבול ביומיים הקרובים..
אני-רנצ'וווו חתיך שלייייי...
נדב-מה אני לא חתיך?
אני-אמממ לא!
נדב-יו..
דפי-אתה הכי חתיך בעולם.. עזוב אותה.. ונתנה לו נשיקה..
רן-טוב יפיופה מה קורה? איך מרגישה?
אני-וואי עכשיו מעולהההה...
רן-אחלה...
אני-רגע... שירזוש.. מור.. למה אתם בצד?
שירז-אממ תכירי בניינו אז אולי יהיה יותר נחמד... חחח
אני-אופססס.. טוב שירז תכירי זאת דפי וזאת קרן.. ונתנה להם נשיקה.. ואלה הגיסים הנוספים שלי.. נדבוש ורנוש..
שירז-נעים מאודדד... כמה שעמתי עלייכם אתם לא יודעים.. חפירות...
אני-מורוש אלה קרן ודפנה... וזה נדב.. אתם תסתדרו מצויןן... ורנוש החתיך...
מור-חחחח נעים מאוד...
סמדר-ילדים סליחה על ההפרעה.. אנחנו נזוז... הבית לרשותכם.. וכסף יש בחדר שלך עדיין מאתמול..
אני-וואי סבבה..
סמדר-חחח תהנווו..
אני-תודה...
סמדר-בבקשה ילדונת.. וגדי והיא יצאו..
אני-יוווווווווו איזו מאושרת אני...
קרן-אוי היא התחרפנההה..
דפי-עזבי אותה... אווף.. למה את ממש שפויה..
קרן-חחח סתמי סתמי...
רן-בנות בנות.. לא לריב..
דפי-לריב? חס וחסה... בחיים לא..
אני-חחח נשמות שלי.. יאללה מה עושים?
איתי-אמממ רואים סרט...
אני-טושיייי.. שכחתי ממך.. תודה מאמי..
איתי-מה שכחת ממני? ועשה פרצוף עצוב ומתוק...
אני-מצטערת..
איתי-חחח סולח... ונתתי לו נשיקה גדולה גדולההה..
נדב-טוב זוג דובים שלי... איזה סרט רואים?
אני-אממ אי בוחרת..
איתי-אוי שיט..
מור-באמת שיט..
אני-דיי להיות מגעילים...
איתי-יאללה ברינסס בחרי סרט..
אני-כאילו דה... סיפור סנדרלההה..
איתי-אבל ראית אותו כברררר..
אני-בא לי שובבב..
איתי-טובבב..
מור-אממ סלחו לי.. אבל אני לא מסוגל לסבול שוב את הסרט הזה... בננים אתם מוזמנים לעלות לחדר של פאר לי.. ולהתנחל יחד איתי..
איתי-אווו רעיון טוב..
נדב-אני אחרי איתי..רן מה אתה אומר?
רן-תעלו אני עוד מעט יעלה.. אי יבלה לי קצת עם הבננות..
אני-אוו זה ילד נורמלי..
איתי-ששש... חחח
אני-רגע... בלי לעשות בלגן ובלי לחטט במגירות..
נדב-ברוררררר... .
אני-נדב תזהר ממני..
נדב-צחקתייי.. והם עלו למעלה..
התחיל הסרט... בנתיים הבאתי פופקורן.. שתיה.. חטיפים... כל מיני.. ואז...................
יאללה יצא המשך ארוך... אז תגידו יפה תודה... חיחי
תגיבוווווווו... מואההה... לוב יוו אוללל.. לילוששש=]]