וואי מה ראית?
מהמם!!!!
תמשיכייי דחוףףףףףףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
איזה סיפור מהמםםםםםםםםםם...
תמשיכי
בראלושששששששששששששששששששששששששששששששששששש
כפרעעע עליךךךךךךךךך חייים יפים שלייייייייייייי
אמאאאאאאא כמה היתגעגעתי..
רצתי במדרגות כימעט נפלתיייי
קפצתי אליההה
יאיייי כמה היתגעגעתי נישמתיי אמרתי לה...
גם אני כפרעעע יאוו איזה יפיופה את ..
יאללה אופירוש כפרה.. אני הולכת לבצפר.
אל שכחי ת'כריך שלך מאמי ויום טוב.. אני הולך לעבודה.. אני לא בטוח יהיה פה שתחזרי..
אוףףףף טוב לא משנה נתראה בה ביי..
בה ביי אחותי..😉
בדרך פגשנו את עידנוש כפרה עליו חתיך שלי ואוראל.. גם ידיד מאמי..
הלכנו לתחנה.. עלינו על האוטובוס..
עם כל החננות של החטיבה..
והחתיכים של התיכון.. ;]
הגענו לבצפר..
המנהלת עמדה בכניסה..
לבדוק תילבושת... בעעע עוד אחת משוגעת..
המנהלת: אוו תיראו מי פה..
בת-אל ובראל.. והיא הדגישה את ה-אל בצורה שנשמעה כמו חריקה... 😯
בוקר טוב המנהלת ענינו.. והמשכנו..
י'1 י'5 י'4 ו-י'8 יאללה בואי ניכנססס..
בוקר טוב לכולםםם נשמותיי צעקתי..
וכבר באו גל של ילדים..
אחרי צונאמי הזה.. הלכנו ליטפוס מקום..
ובדרך איך לא.. ליד מי עברנו?!!?
אביבושששש
אביבוש נשמתי מה קורה? אמרתי ונתתי לו נשיקה...
אופההה תראו מי פה.. המלכה..
וואלה הכל טוב מה איתך כפרה?
הכל מצויין..
שבי מאחורי יהיה צחוקים..
חחח טוב מאמי..
שמתי את התיק מאחוריו ויצאתי החוצה...
אבל משו תפס את עייניי
וזה היה...................
ילד מי'א עם כובע שחור חולצה שחור די גבוה וקוצים שחורים..
אמאאאאאא!!!!! מיזה?!?!!? שאלתי את בראל.. בזמן ניסיון לסגור את הפה..!!! 😮
בת-אלוש.. כפרה.. את לא יודעת מי זה?!?!
לאאא מי זה??! נו כבר תגידי לייי
זה אורן.. הילד הכי יפה בבצפר כולם מתות אליוו אין..
יאווו יאוו איזה מאמי..
טוב יאללה תפסיקי לתקוע מבטים.. הוא כבר שם לב..
מה?!!? אוףףף טוב בואי בואי מהר..במילא יש שיעור..
ניכנסנו לכיתה.. כמובן באיחור..המורה הייתה כבר בכיתה
המורה: שלום שלום.. תנו לי לנחש... בראל ובת-אל לא?!
אני: לא המורה בת-אל ובראל..
המורה: ידעתי.. מה קרה על היום הראשון רוצות איחור.!?
אני: לא .. אפשר לשבת?
המורה: כן.. שבו..
אני: יופי תודה באמת..
המורה: אמרת משו..
אני: אני?!?! לא..
המורה: אה דמיינתי..
אני: לא נורא זה קורה לכולם
המורה: טוב שבי..
אני: שניה לא הגעתי למקום..
המורה: אני לא רוצה לשמוע יותר ת'קול שלך היום..
אני: טוב..
התיישבנו מאחורי אביב..
והוא היסתובב..
חחחח יש לך שם בכל בית הספר אה?!@
ראית מזה?!
המורה: אביב תסתובב בבקשה..
אביב: שניה אני עושה משו
המורה: מזה שניה!?1 עכשיו להיסתובב
אני: אבל המורה די להפריע הוא עושה משו!
המורה: אביב ובת-אל החוצה עכשיווו..
אביב: טובבבב
אני: לא צריך לצעוק..
יצאנו מהכיתה ואביב טרק אחריו את הדלת..
החלטתי להראות לאביב את הבצפר..
היסתובבנו.. הראיתי לו ת'מזנון ת'חדר מורים ת'מזכירות ועוד כמה מקומות..
ואז נגמר השיעור..
מיהרתי לתפוס את בראלוש..
ואווו ואווו על היום הראשון בת-אלוש?! ככה לעשות למורה..?? לא יפה
עזבי אותי עוד אחת מעצבנת.. עניתי..
התחלנו ללןכת לכיוון השירותים של הבנות
ו........טרחחחחחחחחחחחחחחחחח
ומה קרה?
מדהים
שימי המשך כפרה
אוהבת*-*אולוש*-*
מהמםםםםםםם
שימי המשךךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
בתאלווווווש
רווקה משועממת ויפה שליייייייי
סיפוררררררררר מושללללםם!!
שימי המשך בובההה
אוהפת אותך פוללללללל
בתאלושששש
וואאאאאאאע בת-אללללללללללללל!!
סיפוווווווור מהמהממהמהמהםםםםםםםם!!
המשךךךךךךךךך 😂
אמא איזה סיפור מושלם!!!!!!
מאמי תמשיכי פליז.......
אוהבת המונים!!!
מה טרחחחחחחח?~
תמשיכיייי
מואהה אוהבת רינתוש
קראתי עכשיו את כל הסיפוווור!
איך אהבתיייייי מאמי דחוף תכתבי ה משך!