המשך?? 😢 פליזז
מואוה ענקיתתת
סורי שאני לא ממשיכה כל יום אני יתחיל עכשיו לכתוב כל יום המשךךך
אוהבת אותכם הכי הכי בעולםםםםםםם 😉
תגיבו מלאאא יפות שלי 😛
וטרחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נפלתי על הריצפה..
איי מה אתה מפגר!??!?!
ובראלוש נתנה לי יד כדי שאני יקום מהריצפה..
היתרוממתי קצת ניקיתי ת'מכנס...
ובו-זמנית דיברתי למי שניתקע בי..
מה אתה מפגר??!?! אתה לא רואה לאן שאתה הולך?!!?
אוףף אני שונאת שניתקעים בייייייייי
סורי אני מצטער נשמע קול לא מוכר..קול עבה כזה..
הרמתי את הראש וראיתי את.........
א=ו=ר=ן הילד החתיך עם הקוצים השחורים המהממים!!!
טוב בסדר.. לא משנה אמרתי עם חיוך קטן.. טוב חיוך ענקקק
אני ממש מצטער קרה לך משו?! הוא שאל.. עם דאגה בקולו
לא אני בסדר ואתה!?
כן.. גם אני בסדר.. דרך אגב.. אני אורן
נעים מאוד אני בת-אל והוא נתן לי נשיקה על הלחי..
הוא הוציאה עט מהכיס.. ושאל:
אפשר ליכתוב לך משו על היד?
חופשי מאמי..
123456789
זה האיסיקיו שלי כנסי אלי...=]]
טוב.. יאללה אנחנו עפות..
בה ביי ונתתי לו נשיקה קטנה על הלחי..
והיסתובבנו והלכנו
יאווווווווווו הוא כזה מתוקקקקקקקק
צרחתי בשניה הראשונה אחרי שנכנסנו לשרותי הבנות
חחחח מישי פה נדלקה על אורן..
חחחח הסמקתי..
נשמע הצילצול נכנסנו לכיתות
המורה: אוקי תלמידים עכשיו יש בחירות למועצת תלמידים
ומי שיבחר ילך שעה הבאה לפגישה הראשונה..
הצבעתיייי
אני אני אני אני אני רוצהההה
פליזז תבחרו בייי
כולם הצביעו לי איזה כיף!!!!!!! 😁😁
היה צילצול שמתי את כל הדברים... (מחברת וקלמר..)בתיק
והלכתי לי'2 שם תיהיה הפגישה הראשונה..
נכנסתי.. והתיישבתי ליד עינת חברה טובה שלי מי'2
התחלנו לדבר..
אני: עינתוש מה קורה כפרה?! איך היה החופש?!
עינתוש: וואלה בת-אלוש את מניאקית את כל החופש לא ראיתי אותך!!!
אני: חחחח סורי מאמי לא היה לי בגרוש זמן..
עינתוש: ת'אמת גם לי ..
ואז התחילו להיכנס ילדים.. מי' וי'א
ומי נכנס?!?!?!?!
כן כןןן אורן..
הוא ניכנס ועבר ליידי וחייך אלי..
והיתיישב שולחן ליידי..
ואז ניכנסה המנהלת..
והתחילה לדבר כל מיני שטויותתת בלהבלהבלהבלהלבלה
ואורן שלח לי פתקקק 😁
פתחתי את הפתק והיה כתוב...................
מ=ה=מ=םםםםםםםם
שימי המשךךךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛
וייייייי מה הוא כתב לה?!?!!?
המשךךךךךךך
זה מהמםםםםםםם 😛 😛
יאאאאאא
אני לא מאמינננננה
אני בטוחה שהיא תתאהב באורןןן
זה הילד שאמרת לי עליו יווווווואווו
מניאק אם הוא יגע בה אני שוברת לו תידיים!!
המשךך
בתאלוששששש =]]
בתאלוש עכשיו קראתי את כל הסיפור והוא מהממם [=
המשך ד=ח=ו=ף!!
אוהבת המון,
חן 😁
והיה כתוב המשךךךך😊
המשך בובה מואעה אוהבת רינתוש
והיה כתוב?!
בטח משו מושלם כזה חמוד =]]
מה היה כתוב?
סיפור מהמם מאמי
תמשיכיי
אוהבת*-*אולוש*-*
איזה סיפור יפההההההה
המשךךך