יו מעניין מה הוא אמר...שימי המשך היום פליז
מאמוששש סיפור ממש יפהה
תמשיכי בובית
מואהה אוהבת רינתוש
בתאלושששששששששששששששששש
רווקה משועממתתת שליייייייייייייייייייייייייייי
אוהבתותך בוביייתת!
איזה סיפור יפההההההההההההה
איזה חמודים גל ואביבבב =]]
המשך בובה!!!!!
אוהבתותך פוווווווווווול
בתאלושששששששש
מהמםםםםםםםם עכשיו קראתייי את ה=כ=ל!!
המשךךךךךךךךךךךךךךך
יאללה אתם כאלה חמודותתתתתתתתת תודה על התגובות נשמותייי
אוהבת אותכם הכי הכי הכי בעולםםםםםםםם
מואההההההההההה ענקיתתתתתתתתתת
סורי שזה יהיה המש קצר פשוט יש אורחיםםם אז אולי אני ישים עוד אחד בערב.. =]]
הנה המשך:
התיישבנו על אחת הספותת..
גל לקח נשימה עמוקה ואמר לי:
גל: בת-אל אני לא יכול להמשיך לראות את זה ולא לעשות כלום
אני: לראות מה גל!?
גל: לראות את זה שאביב מטורף אליך ואת אדישה אליו!
אני: מה גל אתה מפגר?!?! אביב בכלל לא מטורף אלי!
גל: אני מפגר?! זאת את שמשחקת אותה ראש קטן בת-אל
אני: אני?!!? יאללה עזוב אותי כבר..
קמתי והלכתי לקחתי את בראלוש הצידה וסיפרתי לה על השיחה עם גל..
בראלוש: ידעתיי!! ידעתי שאביב באמת היתכוון לחברות הזאת!
אני: אוףף נו מה אי אפשר להיות ידידים בעולם הזה כבר?!
בראלוש: לדעתי את צריכה ללכת ולדבר איתו
אני: לא רוצה.. אין לי כוח יאללה בואי לירקוד..
הלכנו לירקוד רקדנו עד 2 וחצי בלילה ככה..
ואז כבר היינו שפוכות אז יצאנו החוצה..
וחיכינו להסעה שאמורה להגיד ב-3
דברנו עד שהגיעה ההסעה...
עלינו על ההסעה..
הגעתי הביתה בראלוש ישנה אצלי איזה כיף..
נכנסנו כל אחת בתורה להיתקלח.. מהר מהר ונישפכנו על המיטה..
קמנו ב-1 וחצי בצהריים..
וריח טוב של אוכל של יום שבת הגיע כבר לחדרי..
אוףף מחר מתחילים ללמוד אמרתי לבראלוש שכבר הייתה ערה לגמרי..
בראלוש: כןן.. צריך לקנות היום בגדים מאמי..
אני: כן..
ירדנו למטה אכלנו כל מיני דברים טעימים
ועלינו חזרה למחשב..
ישר שהיתחברנו קיבלתי הודעה מאביב..
אביב: מה קרה לך אתמול?
לקחתי נשימה עמוקה
ורשמתי לו...............
יאא למה היא לא רוצה אותו?!
המשך!!!!!!!!!!
ורשמת לו???
מאמי סיפור פצצות!!!!!
תמישיכי...
אוהבת המונים!!
מה רשמת לו???
מדהים!!!
שימי המשךךךך
אוהבת*-*אולוש*-*
מה רשמת לו?????..
סיפור יפהה ברמותתתתתת 😁
שימי המשךך
מוואה ענקיתתת 😛
עשיתי לכם המשךךךךך ארוך ארוך ארוך
נסיכות שליייייייי
אוהבת אותכם הכי בעולםםםםםםםםםםםםםםם
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתת
ותנו מלא תגובות 😉
הנה ההמשך:
לקחתי נשימה עמוקה ורשמתי לו:
אני: אביב אני לא בנויה לקשר איתך עכשיו..
אביב: מה?!?!?! מאיפה הבאת את זה?!
אני: גל אמר לי..
אביב: ווואייי גל הזה.. אני יהרוג אותוווו 😠
אני: אז אתה לא אוהב אותי וכאלה?
אביב: לא ממש לא.. כאילו את אחלה והכל אבל לא יותר מידידות..
פיווו איזה מזל חשבתי לעצמי..
אני: אהה טוב מאמי... יאללה אני ובראל עפות לקניון לקנות למחר בגדים..
נתראה מחר כפרה.. =]]
אביב: חחחח.. בנות... טוב נשמה שלי.. יאללה תהנו.. וד"ש לבראל מאמי
שמתי על אווי:
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
עם בראלוש אישתי היפה.. בקניון.. =]]
אביבוש חולה עליך יפיוף שלי ;]
גלל מחר אתה מתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
תשאירו הודעות.. =]]
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
שמנו ג'ינס וגופיה לקחתי מאמא כסף והלכנו לקניון..
אוףף אני לא מוצאת כלוםםם שום דבר מיוחד או יפההה 😢
כמעט לפני שהתייאשתי בראל הצליחה לשכנע אותי ללכת לדיזל..
הלכנו.. ושם.. בשעה טובה 😁 מצאתי את הג'ינס הכי פצצתי בעולםםם
וגם קנינו נעליים כאלה מגניבות של פומה..
וחייבים לבוא עם תילבושת אחידה.. בעעעע
ובראלוש כפרה עליה קנתה ג'ינס הורס....
ואנחנו מסודרות למחר..
וואייי כבר שבע וחצי..
הלכנו הביתה..
כל אחת לביתה שלה..
אמא כמובן לא הייתה בבית..
אופיר היה בבית איזה כיףףף.. אבל עם חבר שלו עומרי..אבל חפיףף..
בת-אללללללל הוא קרא לי..
אה כפרה?! עניתי..
בואי בואי למעלה.. הוא צעק..
טוב שניה.. עניתי..
לקחתי שקית גדולה של ביסלי ועליתי לחדר שלו..
נכנסתי.. אמרתי שלום לו ולעומרי..
והתיישבתי על הפוף הירוק זוהר(מהמםם)שיש לו בחדר..
עומרי: בת-אלוש תעבירי קצת ביסלי..
אני: קח חופשי ונתתי לו את השקית..
עומרי: תודה כפרה..
ויאללה תנגנו לנו משו..
אני: לא עזוב..
עומרי: נווווו בבבקשהההההההההה והוא התחיללל לצעוקק בבבקשההה בבקשההה
אני: טוב טוב רק עם תפסיק ליצעוק..
יאללה הלכתי להביא ת'גיטרה ות'מגבר שלי..
אופירוש: אני בינתיים מחבר בינתיים ת'גיטרה שלי ומכוון אותה..
אני: טוב נשמתי..
הבאתי ת'גיטרה ות'מגבר..
וניגנו לעומרי את "לא קל" של היהודים
ואחר כך את "memory" של sugarcult
ואז הוא נירגע..
ככה ישבנו עד10 וחצי ניגנו עוד כמה דברים..
ככה לכיףף..
אחחח איך אני אוהבת לנגן עם אופירוש....
ב10 וחצי הכלתי להיתקלח לסדר "תיק" למחר.. =]]
שמתי את הבגדים על הכיסא כדי להיות מוכנה למחר.. =]]
היתקשרתי להגיד לילה טוב לבראלוש אהובתי..=]]
והלכתי לישון עם חיוך ענק על הפנים 😁
היתעוררתי לצליליו הנעימים של השיר Boulevard Of Broken Dreams
שהיתנגן כרינגטון אצלי בפלאפון
אני: הלווו עניתי חצי רדומה
אמא: בוקר טוב יפה שליי הגיע הזמן לקום ולהיתארגן ליום הראשון בבצפרר
אני: יאייייייייי צרחתייייייייי יום ראשון בבצפר
אמא: כן כן יאללה לכי להעיר את אחיך הגדול..
בה ביי אוהבת אותך ילדה שלי
אני: גמאני בה ביי אמא
נכנסתי לחדר של אופיר טיפסתי על ערמות הבגדים שהיו על הריצפה וקפצתי אליווווו
אופירוששששששששששששש כפרעעע אליךךךך יאללה לקום מאמי
הוא ישן עדיין ולא קם..
התיישבתי ליד המיטה שלו ובהיתי לשניה על הקיר
ואיייייייייייייייי אמאאאאאאאא הוא משך אותייי ליידו..
אני: חחחחחחחח יא מטורף הקפצת אותי..
אופירוש: בוקר טוב כפרה.. ונתן לי נשיקה בלחי..
אני: בוקר טוב מאמי יאללה אתה עושה לי כריך נכון מאמי?!
ולוקח אותי לבצפר נכון נשמתי?!
אופירוש: חחחח טוב מאמי אני הולך..לעשות את מה שביקשתת הכל בשבילך נשמה..
אני: יששש תודה נתתי לו נשיקה והלכתי למקלחת..
היתארגנתי והכללל..
ג'ינס חדש 😁
נעליים חדשות 😁
וחולצת בצפר 😯
עשיתי קוקו גבוה שנראה אלי פצצה.. הפוני יצא החוצה והיה חלק עם פן.. ובקוקו היו בקבוקים
יאלללה אני מוכנהה
ירדתי למטה ו.............................יאוווווווווווווווווווווווווווווו
מאמושששששש שימי המשךך כפרה עליךך.
סיפור מעלף בנתיים
בטח אביב היה בכניסה ואייי יללאה המשך
אוהבת רינתוש
חחחחח איזה אח חמוד !!!!1
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛