מאמי סיפור מושלםםם
תמשיכייייייי
אוהבת..שלי..!!
מאמי תמשיכיי......
סיפור מהמם!!!!!!!!
אוהבת המונים.. 😍 😍
בתאלוששששש
כשרונית שליייייי
חולה עליך נשמתי!!!!!!!
שימי המשך דחווווף בובה!!!!!!!
בתאלושש 😂
תודה על התגובות אין עליכם בעולם נשמות שליייייייייייייי
מואההההההההה ענקיתתת
והנה ההמשך אוהבת פולללל :
היה כתוב.........
אביב: היי מה קורה?
אני: הכל טוב מה איתך?
אביב: הכל טוב מה חדש?
אני: אממ כלום ואצלך?
אביב: כלום..
אני אוהב אותך
אני:חחח גם אני אותך מאמי
אביב: רוצה להיות חברה שלי יפה שלי?
אני: ברור מאמי..
אביב: טוב אז אנחנו חברים סתכלי באווי שלי...
האווי של אביב:
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
בת-אלוש אוהב אותך את הכי מושלמת בעולםםם
גל דבר איתי אחי..
פה שלחו הודעות..
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
אני: חחחחחח איזה מאמי.. *נשיקה*
אביב: את יותר..
אני: חחחח גם אני רשמתי משו באווי מאמי.. =]]
האווי שלי:
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
אביבוש אוהבת אותך חיים שליי מואהה ענקיתת
בראלוש==>אוהבת אותך הכי בעולםם נשמתי
עינת דברי איתי בקשר למחר כפרה
אני פה שלחו הודעות.. =]]
*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
אביב: כפרה עליך מושלמת שלי.. *נשיקה*
אני: תפסתי..=]]
אז מה רואים אותך מחר במסיבה מאמי
אביב: את באה כפרה?
אני: אני? כן מאמי..
אביב: אז ברור שאני בא יפתי..
אני: טוב חבר שלייי אני הולכת אוהבת אותך המוןן 😉
אביב: טוב מאמי גם אני אותך בה ביי
חחחחחח איזה קרועים אנחנו שני משועממים..
משחקים בחבר וחברה... =]]
טוב זה סתם לצחוקים.. אז זה כיף.. חשבתי לעצמי..
הלכתי למכולת..
לקנות חלב.. ואיזה משו טעים בדרך..
לקחתי סוכריה על מקל..
והלכתי לכיוון הבית שלי..
עליתי לחדר.. אוף איזה שיעמוםם..
נפלתי על המיטה..
ואחרי כמה דקות...
בוםםםםםםם נרדמתי.. 😁
עד.... ה=ב=ו=ק=ר
קמתי עם חיוך על הפנים..
אחח איך ישנתי טוב..
הלכתי לצחצח שיניים..
ושיצאתי היתקשרתי לבראלוש:
אני: בראלוש?
בראלוש: בת-אלוש כפרה מה קורה?
אני: הכל טוב יפה שלי מה איתך?
בראלוש: הכל מצויין מאמי
אני: וואי מה השעה?
בראלוש: 10 וחצי מאמי..
אני: ומתי ההסעות יוצאות כפרה??
בראלוש: ב-9 וחצי נשמתי
אני: טוב אז תיהיה אצלי ב-8 אני יעשה לך פן וניצא ככה ב-9 ורבע מהבית שלי..
בראלוש: טוב מאמי..
אני: יאללה הלכתי להיתקלח דברי איתי באיסיקיו כפרה..
בראלוש: טוב יפה שלי בה ביי
אני: בה ביי
וניתקתי..
ניכנסתי למיקלחת... בררר היו מים קפואים..
והחלטתי לשים מיכנס קצרצר וגופיהה וללכת לשבת בחוץ עם הורי.
אספתי את השיער בקוקו גבוה
וירדתי למטה..
ככה ישבתי איזה שעה עם ההורים שלי ושתיתי איתם קפה...
וככה היום האחרון של החופש עבר בבטלה גמורה..===>כמו שצריך..
ובלי לשים לב.. השעה הייתה כבר 7 וחצי..
ניכנסתי למקלחת.. פעם עשירית היום בערך...!!! =]]
יצאתי מהמקלחת..
היתנגבתי טוב טוב..=]]
ולבשתי את הבגדים החדשים..=]]
ולפני שהספקתי לשים ת'נעליים בראלוש הגיעה..
עשיתי לה פן..והתחלנו לדבר..
אני: בראלוש אני ואביב חברים =]]
בראלוש: מה רציני?!?!
אני: לא חחח הוא בא ביציאה אני אוהב אותך רוצה להיות חברה שלי
אז אמרתי לו כן..
בראלוש: חחחח טוב כפרה.. נראה אותו היום.. את יודעת נכון!?
אני: ברור..
סיימתי לבראלוש ת'פן..
שמתי נעליים סידרתי את השיער. עשיתי תלתלים יפים כאלה.. =]]
היתאפרנו קצת..
והיה כבר 9 ורבע.. הגיע הזמן לצאת..
לקחנו ת'כרטיסים.. קצת כסף..
נשיקה לאמא&אבא
הלכנו ברגל כי התחנה הייתה קרובה לבית שלי..
שהגענוווו...
התקרבנו לחבר'ה.
ו........................אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני בשוקקקקקקקקקקקק 😮
יא איזה מתחח!1
סיפור מושלם בובה!!
המשךךךךךך
אוהבת שלי...מווואאה
יאאאא אמאא מאמי דיי לא להפחיד אותי!!!!!!! 😊
חח סתם סיפור מושלםםם
תמשיכייייי
אוהבת המוניםםםםם מיקה😊
יאאאאאאא בתאלוששששששש
יפיופיתתת שליייייי
איזה סיפור מושלם!!
ניראה לי אביב לקח רציני שהם חברים חיחיחיח
המשךך
בתאלוששששש
סורייי יפות שלייי שאני מייבשת אותכם שניםם עד שאני רושמת המשךך
אבללל מקווה שיש לכם עוד סבלנות.. ואתם נהנות מהסיפור .. =]]
אוהבת אותכם הכי בעולםםםםםםםםם
ותודה על התגובות אתם לא יודעות (או שאולי אתם כן 😛 ) כמה זה כיףףף
הנה ההמשךךך נשמותיי:
ו.......אמאאאאאאאאאאאאאאאא אני בשוקקקקקקקקקקקק
יאיייייייייייייייי כל האחים והאחיותת שלי פההההההה
לירוני, אלמוגוש, גיא'וש, בנוש, עינתוש, שירוש, שיראלוש,
יאיייי כולם פהה איזה כיףףףףף
צעקתי ורצתי להגיד שלום לכולםםם
הלכתי להגיד שלום לגל..
חיבקתי אותו מאחור..
ואז הוא היסתובב..
ו....... אופס.. היתבלבלתי... חח הסמקתי בטירוף..
זה לא היה גל... זה היה.........
אביב...
חחחח צחקנו ביחד.. הייתי כל-כך אדומה מרוב בושה... =]]
אביב: היי אני אביב נעים מאוד..
אני: היי בת-אל.. חחח.. סורי על מיקודם..חייכתי ונתתי לו נשיקה בלחי..
בת-אללללללל שמעתי מישו צועק.. זהיתי את הקול..
זה היה גלל אבל הפעם גל האמיתי לא אביב 😁
גל: בת-אלוששש מה קורה אחותי??
אני: גלושש היתגעגעתי מאמי הכל טוב מה איתך יפיוף??
גל: וואלה הכל טוב.. יאללה את פשוט משגעת..
אני רואה כבר הכרתם..את ואביב..
אני: כן באיסיקיו גם דיברנו..
אז מה היופי עובר במשפחה אה..!?! 😉
גל: חחח איזה מחמאות רצות אליך פה אביב..
הוא צעק אליו..
אביב היתקרב אלינו..
ונעמד ליידי וחיבק אותי..
אני: חחחח איזה מאמי נתתי לו נשיקה על הלחי..
אביב: חחחח אנחנו חברים
גל: חחחח ברצינות?
אביב+אני: לאאא.. =]]
גל: חחחחח נבהלתי.. אפחד לא מתחיל עם חברה שלי..
נבהלתי לרגע ונהייתי רצינית ביותר מה קורה פה!?1
גל: סתם סתם תירגעו י'לחוצים
אביב אחי היא כולה שלך..
אני: מזה פה!?!? אני לא של אפחד..
ואז פתאום מישו קרא לי..
בת-אללללללללללללללללללללל
זאת הייתה בראלוש..
בראלוש: בואי כבררר ההסעה תברח..
אני: יאללה בואו..
עלינו להסעה..
ישבתי ליד בראל.. ומלפנינו ישבו גל ואביב.. שכל הדרך היסתובבו אלינו..
היה מזה צחוקים..
הגענו..
ירדנו מהאוטובוסים..
המועדון היה די ריק..
אבל אחרי שכולנו נכנסנו..
התחיל להתמלאות.. והתחלנו לירקוד בטירוף..
אני ובראל רקדנו ביחד..
עד שעמית.. ידיד שלנו..פייייייי הילד פשוט חתיך לאללה אין הילד הכי כוסון בעולםםם
לקח אותה לירקוד איתו.. והיא הלכה איתו בלי בעיה..
יש לו משו אליה ולה יש משו אליו אז אולי יצא משו.. ;]
בינתיים אביב היתקדם לעברי.. והתחלנו לרקוד ביחד..
ככה רקדנו כל הערב..
ואז גל המעצבן הזה!!!@ למה הוא חייב להפריע שאני ואביבוש המשולם רוקדים!?!
בא אלי..
ואמר לי משו
אבל לא שמעתי
א5ז הוא תפס לי את היד ולקח אותי לאיזה ספה..
מהמםםםם
המשך
המשך
המשך
מוואה ענקיתתת 😛
איזה מהמםםםםם
המשך דחוף!!!!