המשך יפות שליי...
חייכתי אל שחר והוא התקרב אליי אמר לי שהוא אוהב אותי נישקתי אותו..פתאום ראינו אתתתתתת..
דניאל מוריד לדנה את החולצה חח אמרתי לשחר "בוא נעוף מפה אנחנו מיותרים" יצאנו מהחוף ונכנסנו לאוטו..שחר אמר לי "בואי נלך אליי יש לי הפתעה בשבילך.."אמרתי לעצמי עוד הפתעוות?!מה קרהה?!אני אתעלף בסווף וחייכתי אליו סיננתי "בסדר" שקט ורגוע אך בתוך תוכי התרגשתיי כי לא ידעתי מה מחכה לי..
כשהגענו לדירה לא היה אף אחד..שחר פתח את הדלת ועצם לי את העינים..פתאום הוא אמר "זהו" ושיחרר את עיני..מה שראיתי היה משהו בלתי ייאמן...כל הדירה הייתה מלאה בנרות ועל הספה היה דובי גדווווווול גדוולל שמחזיק לב ובאמצע כתוב אני אוהב אותך..נישקתי את שחר נשיקה שבחיים לא הייתה עוד כמוה..התקדמנו לכיוון החדר ועל המיטה היו מפוזרים עלי כותרת אדומים..היה לי כל כך כיף עם שחר ..נישקתי אותו אפילו עוד יותר והגענו למיטה..הוא הוריד לי את החולצה אני הורדתי לו גם אחר כך התחלתי לפתוח את כפתורי מכנסיו ואני הורדתי את המיני ושכבנו..היה כיף כמו בכל הפעמים..לאחר שסיימנו הוא אמר בואי נצא לסלון יש גם ארוחה שמחכה לנו והאמת הייתי די רעבה..
הלכנו לסלון ואכלנו כל כך נהניתי..פתאום הוא אמר לי "טוב עכשיו נגיע לחלק החשוב ביותר הוא הלך שנייה לחדר של ההורים שלו וחזר משם עם קופסא..בתוך הקופסא היו שתי טבעות הוא הוציא אותן ואמר :"אני רוצה להראות לך כמה אני אוהב אותך , כמה אני מוכן להקריב בשבילך..אני רוצה להיות איתך לנצח..ואני גם רוצה לתת לך את הטבעת הזו כדי שתזכרי אותי תמיד..תענדי תמיד את הטבעת הזו וגם אני אענוד אחת..וככה נהיה קשורים בנשמותינו לנצח..מעונינת?"וחייך אלי..לא יכולתי להגיד לו שלא..פתאום עלו לי כל הזכרונות כמה קשה הייתה התקופה בלעדיו..כמה טוב לי איתו וכל מה שהוא עשה בשבילי...והכי חשוב..כמה אני אוהבת אותווווווו!!
אמרתי לו "כןןןן" וחייכתי הוא הרים ונישק אותי וצעק:" אני אוהב אותךךךךךךךךך"
צעקתי "גם אנייייי"
ועד עכשיו אנחנו ביחד..היו כמה מעידות וגם כמה מריבות אבל בסוף תמיד האהבה מנצחת..במיוחד אם היא גדולה ואמיתית כמו שלי ושל שחר!
עברו כבר 4 שנים..סיימנו תיכון , התגייסנו...עכשיו אנחנו בהכנות לחתונה...ואני ממש חייבת לרוץ..הולכים לבחור הזמנות 😊😊😊
+*+*הסוףףףףףףףף+*+* 😂
מקווה שנהניתן יפות שלייי
ביו'שששש מואההה
חחחח אהבתי את הסיום....
מדהייייים!!!
מואה לילוש...
חחחחחח
הסוף קטלנייייי
סיפור יפהה
כתבי סיפור יש לך כישרון!!
אוהבת פולל
בתאלוששש
חחחחחחחח אהבתי את הסוףףףףף איזה יפההההה !!!!! 😁
וואי נשמה יש לך כישרוןןן תרשמי עוד סיפוררררר
מוואה ענקיתתת 😛