איזה מושלםםםםםם
הוא בתח הכין ארוחת בוקר....חיחי
המשך ומהררררר!!!!
מ-ה-מ-םםםם חחחחחחחח
שימי המשךךך כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
המשך יפות שלי
כשהתעוררתי ראיתי שכבר בוקר..\אבל את שחר לא ראיתי!איך נלחצתייי חשבתי שאני מתההההה פחדתי שהכל היה סתם ניצול..הוא היה אמור להיות איתי במיטהה אוףףף
התלבשתי שיא המהירות ירדתי למטה ואז הבנתי הכל...כבר שירדתי במדרגות יכולתי להריח את ריח האוכל המתבשלל...כשירדתי למטבח ראיתי שהשולחן ערוך לשניים ונרות באמצע ופרחיים אויי הוא כזה מדהים אין עליוו!
הוא קלט אותי וחייך אלי "בוקר טוב ישנונית יפיפייה שלי " "חחחח בוקר טוב חיים שלי" הלכתי אליו ונישקתי אותו ..הוא בינתיים חתך ירקות וביקשתי שנתחלף בתפקידים..אמרתי לו שבינתיים יסדר את החדר..הסתכלתי על הגז ראיתי שמיטגנות שם חביתות אז החלטתי שכשאני אגיש אותן לצלחות אחתוך אותן בצורת לב וככה עשיתיי..אני יודעת שזה נשמע עלוב לעומת כל מה שהוא בשבילי אבל זה גם תיגמול קטן 😊
הוא ירד די מהר "מה כבר סידרת את החדר?" "כן תתפלאי ,את מפקפקת ביכולות שלי?" "אחרי כל מה שראיתי ביומיים האחרונים איך אני יכולה לפקפק?" "חחח וזה עוד כלום לעומת מה שאני מתכנן בשבילנו...אני רוצה שלעולם לא נפרד..שנאהב לנצחחח ...בבקשה אפשר?"אמר לי בקול תינוקי.."אפשר" החזרתי בקול מתוק והוא נישק אותיי ..אכלנו וצחקנו בעיקר..היה כיף הגיע הצהריים ושמתי לב ששכחתי לגמרי מהפלא שלי..עליתי למעלה והבאתי ת'פלא ראיתי שלוש שיחות שלא נענו אחת מאמא אחת משירני(חברה הכי טובה שלי)ואחת מספר חסום מוזרר..ושתי הודעות אחת ממעיין אחת משירני..מעיין שהיא חברה שלי אבל לא חברה טובה..תמיד הרגשתי שהיא מקנאה בי רשמה לי: מזל טוב מאמי שמעתי עלייך ועל שחר..שירני סיפרה לי שיהיה בהצלחה אבל לא תשמחי כשתשמעי מה שיש לי לספר.
מוזררר החלטתי להתעלם..תוכן ההודעה משירן:אביבוש חיים שלי התגעגעתי דברי איתי אחותי צכה לספר לך משהו דחוף..מקווה שאת נהנית מאמי 😉
חחחח כפרהה עליההה ...חזרתי אל זרועותיו של שחרוש שכבר היה חצי רדום..שכבנו לנו בספה ונרדמנו..פתאום היה לי פלא..עניתי מהר כדי ששחר לא יתעורר זו הייתה אמא היא אמרה שהיא באה לקחת אותי אמרתי לה טוב ולא רציתי להעיר את שחר אז החלטתי לכתוב לו פתק..יצאה לי הנשמה עד שמצאתי בבית הזה דף ורוד ועט אדום תוכן הפתק:
שחרוש חיים שלי נהניתי הכי שאפשר!! אתה מדהים נשמה שלי הייתי חייבת לעוף וישנת אז נדבר כבר באייסי או שאני אתקשר כבר...ביו'שש חיים שלי אוהבת אותך מלא מלא מלא!!
השארתי את הפתק לידו..כשחזרתי הבייתה הדלקתי ת'מחשב נכנסתי לאייסי וראיתי הודעה ממעיין היא כתבה: "סוף סוף התחברת מאמי אני צריכה לדבר איתך..אני יודעת שאתם ביחד רק רציתי להגיד לך שאני ושחר שכבנו בשבוע שעבר...לא רציתי שיישאר בינינו משהו עומד באוויר"
התעצבנתי לא הבנתי הרי הוא אמר לי שהוא בתול "זה לא יכול להיות נכון!!אני לא מאמינה לך שקרנית סכסכנית הוא אמר לי שהוא אף פעם לא עשה את זה.."
היא רשמה לי"הוא עשה את זה ועוד איך 😉" והתנתקה..
זבלל עכשייו אני שונאת אותה יותרררר!
ישר התקשרתי לשחר הוא כבר התעורר ואמר לי שהפתק היה מקסים והוא נהנה לקרוא אותו אמרתי לו "יופי.עוד חמש דקות אתה אצלי ברור?!"בטון רוטן
הוא נבהל ואמר "טוב חיים שלי אני כבר בדרך אוהב אותך" אמרתי "ביי" וניתקתי
אחרי חמש דקות הוא היה אצלי נראה לי הוא רץץ חח
חפיף קיצר הראיתי לו את השיחה עם מעיין הוא היה מופתע מאוד והכחיש הכל אמרתי לו שאני לא מאמינה וראיתי על הפנים שלו שהוא מרגיש מיואש וחסר אונים מכיוון שאני כזו עקשנית ושאני לא מאמינה לו..לא יכולתי לראות אותו ככה והבנתי שהוא לא משקר..אמרתי לו:"טוב די זה ריב מטופש בוא נגמור עם זה "
אויייי משפט דו משמעי
שחר אמר "זהו?את רוצה לגמור עם זה?"
אוייייש לא ידעתי מה לענות ..באיזו משמעות לבחור??
אוףף דילמהה
תגובותתת 😊😊
תגובות יעזרו בננות
אני מתכוונת ברצינות
תגיבו כדי שאני אדע אם להמשיך לכתוב
כי אני לא רוצה לכתוב סתם
אז תגידו לי מה דעתכן להמשיך או לא?
אבל ת'אמת!!!!!!!! 😠
אוהההההבת
חני 🙄
כה מאמי תמשיכייייי
סיפור מהמםם
מ=ו=ש=ל=םםם
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
המשך יפות שלי..
שחר אמר "זהו?את רוצה לגמור עם זה?"
אוייייש לא ידעתי מה לענות ..באיזו משמעות לבחור??
אוףף דילמהה
לקחתי לעצמי כמה דקות וחשבתי על זה טוב טוב..והגעתי למסקנה שאני כזאת טיפשה איך האמנתי לה??אני כל כך אוהבת אותווו
אמרתי לו "שחר" הוא אמר"מה?" אמרתי "סליחה חיים שלי לא היית צריך לקבל את היחס הזה אני אוהבת אותך מאוד מאוד נשמה שלי תסלח לי?" "ברור אהובתיי אני אוהב אותך
כל כךךךךך" ונישק אותי נשיקה טעימה טעימה!!😊
מיד שהתנתקנו הדלקתי את הפלא שלי והתקשרתי למעיין היא ענתה אמרתי לה:" בואנה יחתיכת מושפעת מה הקטע שלך לסכסך?!מגעילה קנאיייית גועלית חסרת לב כמעט נפרדנו בגללך..קשה לך לראות שקצת טוב לי?!אה?!אל תדברי איתי יותר בחיים ביי"וניתקתי..חייכתי אל שחר והוא אמר לי "אני אוהב אותך" אמרתי "אני אוהבת אותך" והוא נישק אותי נשיקה קטנה על הפה..נזכרתי בשירני התקשרתי אליה והיא ענתה :"הלו?" "שירנייייייי" "אביביייי שנים שלא דיברנו אל תשאלי מה קרה מעיין אמרה לי שהיא ו.."קטעתי אותה ואמרתי"אל תדברי איתי על מעיין בבקשה" היא אמרה"אהה אז הכל הסתדר?" אמרתי לה "ברור" היא צחקה המשכנו את השיחה כרגיל וניתקתי..
אמרתי לשחר "חיים שלי מה בא לך לעשות?" הוא אמר "לא יודע מה בא לך?" אמרתי לו" אולי נלך לים?" הוא אמר" סבבה עוד חצי אני בא לאסוף אותך אוהב אותך חיים שלייי"
"ביי נשמה שלי" התארגנתי מהר שמתי ת'בגד ים שלי ,לקחתי בתיק מגבת קצת ממתקים ושמן גזר חחח ואז שמעתי ת'ציפצוף יצאתי החוצה ראיתי את שחר באוטו הוא היה עם גופיה לבנה חלקה ובגד ים פרחוני כזה כחול עם פרחים בתכלת ולבן משהוו אלוף ומשקפי שמש כפרה אניייי על היפה הזההההההה
הגענו לחוף עד שפתאווווווום..
המשךךך מחר אולי אם תגיבו
ביו'שש נסיכות מואהה
שפתאום..........???
שימי המשךךך ד=ח=ו=ףף
מואוה ענקיתתת 😛
חח יפות שלי בשמחה הייתי שמה המשך
אבל יש רק 2 תגובות 😊
זה קצת מאכזב אבל חפיף
תגיבו עוד תקבלו המשךך
חנוששששש 😊
טוב אני אתן את ההמשך האחרון..
אף אחת פה לא מגיבה
😢
חבל הסיפור יפההה
חנושש
הגענו לחוף עד שפתאווווווום..
ראיתי את דנה-חברה של דניאל בוכההה ניגשתי אליה אמרתי לה:"דנה?!מה קרההה??!למה את בוכה מאמי?" היא ניגבה את הדמעות ואמרה "זה דניאל הוא..הוא בגד בי "
הורדתי את ראשי לא ידעתי מה להגיד הייתי בשוק שדניאל היה מסוגל לעשות דבר כזה...
באתי לשאול אותה אם היא בטוחה כשפתאום שמעתי מישהו צועק "דנההה דנההההההה" הרמתי את ראשי וראיתי את דניאל..הוא התקרב למקום במהירות ודנה לחשה לי" תעיפי אותו מכאן" אמרתי לדניאל "בוא איתי רגע" בינתיים שחר המקסים שלי נשאר עם דנה וניחם אותה..צעקתי על דניאל "דניאל מה זה בגדת בה?!אף פעם לא הייתי מצפה לזה ממך!"
דניאל כמעט בכה ואמר לי :"אבל את לא מבינה אני לא בגדתי בה..תראי איך זה היה: אתמול שרון חברה של דנה אמרה לי שהיא צריכה לדבר איתי אמרתי לה סבבה היא באה לשכונה שלי ישבנו והיא אמרה שהיא רוצה שאני אסדר לה מישהו מהשכבה אמרתי לה סבבה שאני אשתדל והיא הלכה..היום כשהתקשרתי לדנה בבוקר גיליתי שהיא ממש כועסת עליי שאלתי אותה למה היא לא רצתה לענות ואמרה שהיא הולכת לים אז עכשיו באתי כדי לחפש אותה וראיתי אותך וראיתי גם שהיא בוכה למה היא בוכה?"
עניתי לו: "רגע אז אתה בעצם לא בגדת בה.." דניאל "מה היא חושבת שבגדתי בה?!איך אני יכול לעשות דבר כזה אני אוהב אותה יותר מהחיים שלי!!"
אמרתי לו חכה רגע והלכתי לדנה..קראתי לה לצד בינתיים שחר הסתכל עליי אמרתי לו אוהבת אותך הוא חייך ושלח לי נשיקה ואני ודנה התרחקנו קצת מהמקום..אמרתי לה:"דנה הכל זה אי הבנה..הוא לא בגד בך" היא חייכה ואמרה :"איך את יודעת את זה?" הסברתי לה כל מה שדניאל הסביר לי והיא הבינה..היא ניגשה אל דניאל ואמרה לו :"חיים שלי סליחה שלא בטחתי בך אני אוהבת אותך " הוא אמר:"אוףף אני אוהב אותך כל כך רציתי למות כשראיתי שאת בוכהה" והם התנשקו נשיקה מדהימהה ...חייכתי אל שחר והוא התקרב אליי אמר לי שהוא אוהב אותי נישקתי אותו..פתאום ראינו אתתתתתת..
המשךךך בפעם הבאה יפותייי אם תגיבו! 😉
לאב יו אולללל מואעהה
את.......??
מ--ה--מ--םםםםם
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛