פתאום האקסית ההמונית הגיעה וצעקה :
"שחררר !מה זההה אבל אמרת לי שאתה אוהב אותייי ושתאהב אותי תמידד!"
הייתי המומה חיכיתי לתגובה של שחר..רציתי לראות אם הוא ייגן על מה שיש בינינו..
אם אני באמת חשובה לו ,והוא אמר לה:"אמרתי את זה מזמן,עוד כשהיינו ביחד..עכשיו יש לי את אביב
אני לא צריך אחת כמוך ..אחת זולה שנותנת לכל אחד..אני אוהב את אביב היא מושלמת בשבילי"
הגודל של החיוך שחייכתי באותו הרגע היה בלתי ניתן לתיאור הרגשתי כל כך מאושרת..
שחר הסתובב אליי כדי לראות את תגובתי וראה את החיוך הזה אז מחקתי אותו מהר..
הוא התקרב אליי ואמר לי:אביבי..אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי לעולם..בבקשה תאמיני לי"
האקסית התחילה לבכות והוא ביקש ממנה להתחפף..העצב שלה לא החזיק הרבה היא רצה ישר לזרועותיו של
ההוא שהיה איתה מקודם..
נישקתי את שחר נשיקה קטנה על הפה ואמרתי לו:חיים שלי אני אוהבת אותך בבקשה אל תפגע בי..
אני לא אעמוד בזה..שחר ענה:אני אוהב אותך כל כך את לא יודעת כמה!אני לעולם לא אפגע בך!
התנשקנו נשיקה ארוכההההה ומתוקהה הרגשתי בעננים..
הרגשתי איך התשוקה גוברת וכבר מצאנו את עצמנו שוכבים על החול..
הורדתי לשחר את החולצה ..הוא שאל אותי:את מוכנה לזה?זאת הפעם הראשונה שלך?
אמרתי לו כן..הוא הסמיק ואמר "גם שלי" 🙄
הבטתי בו במבט חשדני ואמרתי "ומה עם האקסית?לא עשיתם את זה?"
הוא ענה "היא רצתה כמה פעמים אבל לא רציתי הרגשתי שזה לא זה"
חייכתי אליו והמשכתי לנשק אותו נסחפנו והרגשתי הרגשה כל כך טובהה לא הרגשתי ככה בחיים..
עד שפתאוווווווווום...
חחחח בא גל והרטיב אותנוו וזה היה אחרי שכבר התלבשנו אוףף!!
ועוד הגופיה שלי הייתה לבנה הסמקתי ושחר אמר לי "חפיף חיים שלי כבר ראיתי הכל" 😊
חייכתי אליו ונישקתי אותו והלכנו משם..
פתאווום...
איזה מהמםםםם
המשךךךך ומהררררררר
חחחחח ראה כבר הכל..... חיחיחיחיחי 😁
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת
חחח בנננות יפות שליי
אף פעם לא ביקשו ממני המשך אני כ''כ מתרגשת
חחחחח סתם 😂
אבל אני אשתדל להמשיך המשך יפה שתאהבוו
חכו כמה דקות מדדדדדדדהימות שלי
אוהההההההההבת
חני 😊
המשך יפייפיות שלי..
חחחח בא גל והרטיב אותנוו וזה היה אחרי שכבר התלבשנו אוףף!!
ועוד הגופיה שלי הייתה לבנה הסמקתי ושחר אמר לי "חפיף חיים שלי כבר ראיתי הכל"
חייכתי אליו ונישקתי אותו והלכנו משם..
פתאווום...
פתאום ראינו את דניאל , האקס שלי..וואי איך נכנסתי לתסביייך מה אני אגיד לו עכשיו?!לפני רגע התנשקנו הוא אמר לי שהוא אוהב אותי וכל זהה..פתאום אני באה עם שחר הולכים יד ביד...ייווואו מה אני עושה??פתאום שמתי לב שהוא מלווה במישהי כוסססססססית סוף הדרךך..קראתי לו הוא בא ושאל "היי מה המצב אביבוש?" אמרתי לו "טוב מה איתך?" אמר לי"בסדר שמעי אני רוצה להכיר לך את דנה..עכשיו הכרתי אותה ואני מאוההההב" וחייך חיוך גדוווול ניששק אותה נשיקה קטנה על הפה..דנה חייכה ושאלתי "ומה איתך דנה?מאוהבת?" דנה ענתה" עד מעל הראש" וחייכה לכיוון של דניאל..חחח שמחתי מאוד בשבילם הם זוג מדהייים...שיואוו יצאתי מזה בזוול חחח 😊😊
לאחר חצי שעה בערך שישבנו איתם ביקשתי משחר שנלך משם..רציתי להיות עם שחר לבד , אז ככה היה נפרדנו מהם והמשכנו לדרכנו..האמת שלא היה לנו כל כך לאן ללכת אז שחר הציע "אולי נלך אליי?אין לי אף אחד בבית" אמרתי "סבבה" והלכנו.. הגענו לבית שלו אכלנו שתינו נהניתי כמו שלא נהניתי מעולם ואז ביקשתי משחר להתקלח ולהוריד מעצמי את כל הליכלוך הזה..שחר הסכים מיד ומילא לי אמבטיהה חחח כפרה עליווווו איך הוא ידע שזה בדיוק מה שאני צריכה?!
נכנסתי לאמבטיה אני חושבת שיצאתי לאחר שעה אך שחר לא הפריע לי אפילו לא לרגע..כשיצאתי לא יכולתי להאמין למראה עיינייייייי הייתי בשוקקקקקקקק לא האמנתי שזה קורה ליייי
מה קרה מה קרה מה קרה?!הכל בפרק הבאאא
תגיבווו יפות שליייייייי לאב יו אולל מואה😊
אוףף
טוב כנראה שאני כבר לא אמשיך את הסיפור..
לא נורא העיקר שהיה לי כיפיי 😊
ביו'שש יפיפייות שלי
מיקוש לא הוגן שרק את מגיבה! 😢
אבל רק בשבילך יפה שלי אני מוכנה לשים המשך 😁
המשך יפיפיות..
נכנסתי לאמבטיה אני חושבת שיצאתי לאחר שעה אך שחר לא הפריע לי אפילו לא לרגע..כשיצאתי לא יכולתי להאמין למראה עיינייייייי הייתי בשוקקקקקקקק לא האמנתי שזה קורה ליייי!
שהתקדמתי לכיוון הסלון ראיתי שהאור כבוי אז חשבתי ששחר נרדם..רציתי לראות אותו בשנתו אז נכנסתי לסלון אך שחר לא ישן בכלל..
בסלון חיכתה לי הפתעההההה! ה-הפתעהה הכי מקסימה שאי פעם הכינו לי..הכל היה מלא בנרות ריחניים וגם רגילים הוא הכין לנו ארוחה ואירגן את הבית כל כך יפההה הייתי מוקססססמת ממנו הלכתי אליו חיבקתי אותו חיבוקקק חזק חזקק ונישקתי אותוו נשיקות קטנות בפה..לאחר מכן עברתי לצוואר וכשהגעתי לאוזן לחשתי "אני אוהבת אותך חיים שלי" הוא סיבב את פניי ונישק אותיי צרפתית מדהיייייייימה ...אוףף הרגשתי שהבטן שלי מתהפכת מצד אל צד והפרפרים חוגגים לי בתוך הבטן..התנתקתי ממנו והלכתי לשבת במקום שהוא הכין לי..אכלנו הארוחה הייתה ממש טעימה הכל היה כל כך טוב הרגשתי כאילו שאני בחלוםם..ולא רציתי שייגמר...הרמנו את השולחן וסידרנו עשיתי את הכלים והוא בינתיים חיבק אותי מאחורה ונתן לי נשיקות קטנות בצוואר ושאל "ככה תנקי גם בבית שלנו?" חייכתי אליו ואמרתי לו " אני אעשה כל מה שיעשה לך טוב " הוא חייך והמשיך להסתכל עליי..
אחר כך שכבתי בספה והדלקתי טלויזיה הוא אמר "לא לא לא!!חוצפנית שליי!יש לי עוד הפתעה בשבילך" וחייך חיוך שובב חחח כפרה עליוווו
אמרתי "דיייי בסוף אני אתפוצץ מרוב אהבה " הוא לקח את ידיי וחסם את עינייי...
הייתי כל כך מסוקרנת..בסוף הוא הוריד את ידיו מעיניי ואמר "זהו" בתוספת חיוך..מה שראיתי מול עיניי היה..משהו שאי אפשר לתארר אני לא מאמינה שזה קורה ליייייייייי
מה היא ראתה מה היא ראתה??
תגובותתתתתתתת נשמות שלייייי מואהה😊
אני יודעת שההמשך הזה הוא די קצר..
אבל אתן לא מגיבות
מ=ה=מ=םםםם
יש לך כישרוןן כפרה חחחחח
שימי המשךךךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
מדהים בובה..
המשך דחווףףף
אוהבת המונים שלי!
חוצפניות!!
אתן חושבות שמגיע לכן המשך?!?!
😠
חח סתם יפות שלי עוד כמה דקות אני אשים
בינתיים תגיבו עודד בבבקשה זה חשוב
ככה אני אדע אם הסיפור באמת מעניין אתכן ואם כדאי לי
להמשיך לכתוב אזז בבקשה זה מזה חשובב
אוהההההההבת
חני 😊
הנה ההמשך נשמותיי למרות שלא הגבתן!!
שמתי קצר בכוונה אם תגיבו יהיה ארוך!
הייתי כל כך מסוקרנת..בסוף הוא הוריד את ידיו מעיניי ואמר "זהו" בתוספת חיוך..מה שראיתי מול עיניי היה..משהו שאי אפשר לתארר אני לא מאמינה שזה קורה ליייייייייי
לא חשבתי שזה מגיע ליי..חשבתי על כל הדברים שקרו לי עד עכשיו...והגעתי למסקנה ששום דבר לא השתווה למה שראיתי שם..
זהה התעלה על כל הדברים הטובים שקרו לי בחיים!
החדר היה גם כן מלא בנרות...השיר ששנינו אהבנו התנגן ברקעע.."בדרך הסתכלנו בעיינים והשמיים עטפו אותנו בצבעים אמרת לי אל תרים עכשיו ידיים אלוקים..האהבה הזאת כמעט ברחה לי נעלמה לי וגם פגעה לי לפעמים אבל איתך זה כל מה שנשאר לי בחיים..ולראות אותך מחייכת כמו שבא לי העולם נראה יפה כמו פנייך , ואיתך כל העולם הזה נשכח כל הכאב שלי ברח אל האופקק..ואיתך החלומות פרשו כנף ואת ליבך אני אקח אל האושרר איתךךךךך"
הייתי מוקסמת לא היו מילים בפי נותרתי משותקת..המיטה הייתה מסודרת ומוצעת ועלים ריחניים היו מפוזרים על הכל..הוא הסתכל עליי והתחיל לשיר "זה הכל בשבילךךךךך"
נישקתי אותווו והתקדמנו לכיוון המיטהה..עשינו מה שעשינו חח ונרדמתי..כשהתעוררתי ראיתי שכבר בוקר..\אבל את שחר לא ראיתי!איך נלחצתייי חשבתי שאני מתההההה פחדתי שהכל היה סתם ניצול..הוא היה אמור להיות איתי במיטהה אוףףף
התלבשתי שיא המהירות ירדתי למטה ואז הבנתי הכל...
מה גרם לה להבין מה גרם לה להבין?!
חחח המשך בתמורה לתגובות אוהההההבת אתכן המונייםם