הילושה איזה סיפור מדהיםםםםםםם
מחכה להמשך בקוצר רוח!!!!
מואההה אוהבת אלה😊
מאמי יש לך סיפור מושלםםםםםם
תמשיכי...
אוהבת המונים!!!!!😊
יו יו יווווווווווו אני מתה על הסיפורים שלךךךךךךךךךךך
יללאי המשך דחוף דחוף דחוףףףףףףף!!!!!!
נראה סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מואעהה אוהבת רינתוש😘
אמאאאאא סיפור מהמםםםם
המשךךךךךךךךךך
ישששששששש את כותבת לנו עוד סיפוררר איזה כיףף
המשך ממי את כותבת מדהיםםםם
מואהההה ג'ויה
סיפור מדהים,
המשך דחוףףףףףףף
יפפפפפפפפפתתתתתייי, מדהים כמו תמיד!!!!!!!!!!
תמשיכי במהרה, אוהההההההבבבבבבבבתתתת..
התעוררתי בבוקר מהצילצול הטלפון שהפריע לשנתי.. "בוקר טוב ליפהפיה הנירדמת שלי מה שלומך...?"
"כפרוניייי מה המצב מאמי?" "עכשיו שאני שומע אותך מצויין..." "חח חמוד.." "אני צריך ממך טובה.."
"כן מאמי מה שתבקש.." "אני צריך שתקומי מהמיטה ותצאי החוצה.." "חח למה בשביל להפחיד ילדים קטנים עם איך שאני ניראת על הבוקר?" "חח לא.. סתם בשביל משהו... את יכולה?" "אממ כן..." הסתכלתי במראה וסידרתי מעט את השיער. "את יפה בכל מצב , תצאי כבר בחוץ!" "חח איך אתה יודע שאני מסדרת את השיער?" "שכחת שאני חי לך בתוך הראש אני יודע תמיד מה את עושה ומה את חושבת.." "חח זה נכון..." "נוו יאללה את יוצאת?" "כן ,כן הינה!!!" פתחתי את הדלת וראיתי את זה , התקופפתי והרמתי את זה אלי, קירבתי את הפרח לאפי והסנפתי אותו , ראיתי את הפתק הקטן שצמוד אליו , פתחתי אותו וקראתי .
"שיהיה לך את היום הכי מדהים בעולם.. אוהב אליאור... נ.ב מצטער אם הפרח נהרס קצת בכל זאת שמתי את זה בלילה..." "יוווו איזה כפרוני אתהה , מתי הספקת להשים את זה?" "אחרי שיצאתי מהבית שלך נתתי לך כמה דקות להתרחק מהדלת ושמתי את זה שם..." "חח יפה יפה... תודה מאמי שלי שגם לך יהיה יום מקסים אוהבת אותך! אבל אני צריכה להתארגן לבה"ס..." "חח כן מאמי גם אני..אז תדברי איתי אח"כ?" "כן מאמי אין בעיה..." "ביי קוקי אוהב אותךךךך!!" "גם אני מואההה!" ניתקתי את הטלפון והתארגנתי לבה"ס .
הצצתי בשעוני , השעה הייתה 9:30 בבוקר , יש לי עוד חצי שעה .. ישבתי ליד השולחן הוצאתי עט ודף וחיפשתי את המילים בכדי לתאר לאליאור מה אני מרגישה עכשיו... קשה לי להתבטאות כמה שאני רוצה להגיד כמה שאני אוהבת אותו וכמה שאני מאושרת אני אל מרגישה שלמה.. הרגש עדיין שם אבל הוא לא כמו פעם.. הכל שונה , אני יודעת שהוא רוצה והוא מנסה אבל אולי בעצם זה לא זה..? אני רוצה אותו אבל לא ממש רוצה , אוףף מי המציא את המילה אהבה??? אולי אני רוצה יותר מדי? אולי זה באמת לא שם? עזבתי את העט והשלכתי את הנייר , יצאתי מבייתי הלכתי לבית הספר והתחלתי ללכת לכיוון הכיתה. "הינהה את!!" הרגשתי משהו מחבק אותי מאחור הסתובבתי אליו , זה היה אלירן . הידיד הכי טוב שלי... "מאמייי מה המצב?." "סבבה מה איתך? מה קרה נעלמת?" "אני נעלמתי??" "כן לא רואים אותך לא כלום.. מה קרה יש לך חבר?" הסמקתי מעט. "יאללה אין אני פשוט קורא אותך!" "חחח חופשייי" "אז מה מי המאושר?" "אממ זה אליאור.." "אליאור? ההוא שיצאת איתו?" "חח כן.." "חזרתם??" "כן!" "יאא מזל טוב מאמי.. אני שמח בשבילךךך" "תודה.." "אבל לא ניראה לי שאת שמחה.. מה קרה?" "לא יודעת אני לא בטוחה.." "לא בטוחה בקשר למה.. את עוד אוהבת אותו?" "אז זהו שאני לא יודעת.." " אין מה לדעת או שאת אוהבת אותו או שלא.."
"מאמי אם את לא בטוחה זה כבר אומר משהו.. אני אומר שלא תסחפי ולא תשתגעי תעשי עם עצמך את החושבים שלך ותחליטי מה את באמת רוצה.. אולי אם תצאו קצת זה יעזור לך להחליט..." "אני פוחדת שזה יהיה כמו פעם.." "אמרת לו שאת רוצה שזה יהיה שונה.." "כן ברור.." "ומה הוא אמר?" "הוא אמר שהכל יהיה שונה מעכשיו ובאמת שהוא מנסה..." "תיראי מאמי כל מה שאני יכול להגיד לך זה שעדיף לך לנסות ולהצטער מאשר להצטע שלא ניסית בכלל..." אלירן הלך והותיר אותי לעמוד שם לבד ולחשוב על כל המצב..
למה לעזעזל אני כל כך כבדה?? אוחחח אפשר לחשוב!!! אני אהיה איתו קצת ניראה מה הולך וזהו ! נימאס לי לפעמים מעצמי! החלטתי שהיום אחרי בה"ס אני אלך לראות אותו ולהיות איתו קצת שיראה שגם אני משקיעה...
מדהים!
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
את האמת לא אהבתי את הסיפור בכללללללל 😊
סתם נכון שקוף שאני לא יודעת לשקר?
מאמי אולי תתחילי כבר להוציא ספרים יילך לךךךך ובגדולללללל
סיפור מעלףףףף 😉
אה והכי חשוב שכחתייייייי
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
איזה מושלם...
המשךךךך ומהררר
כינוי_בשיפוץ, הורדת לי את הלב!!!!!!!! חח ימטורפת כמעט מחקתי את כל הסיפור מהבאסה...
אני שמחה שאת אוהבת פשוט אל לעבוד עלי ככה שטב יש לי לב חלש... חיחיחי מתה עליךךך מואהההההההההההה!!!
פיייייייייייי מאמי!!
אמממממממממממממאללללללהההההההההההה
איזה סיפור...
פשוט מהמםםם.......
תמשייייייכייייייי...
אוהבת אותך,
אורוש