ווואיייייי מאמי התחלת סיפור חדש😊😊😊
סיפור מושלם!!!!!
תמשיכי...
אוהבת המוניםםםםםםםםםם 😍
מהמם!!!!!
סיפור עם עתידדדדדדדדדד
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה סיפור מהממממממממממממממממם
בדיוק כמו הסיפור הקודם שלך איזה כישרון יש לך תנצלי אותו
אווווווווווו....הסיפור הזה מוכר לי מאיפשהו! 😊 😊 😊
הוא פשוט מ~ד~ה~י~ם, כמוך יפתי!!!!!!
תמשיייכיייייי במהרה, אוווווווהההההההבתתתתת המוווווווניייםםם 😍 😍 😍 😍
פשוט מהמם!!!!
תמשייכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
איזה יאאאאאאאאאאאפפפפפפפההההההה
נכון שזה סיפור על החיים שלך?! וקצת שינית...
בכל מקרה סיפור פצצתיייי!!! המשךךךךךךךךךךךךךךךך
תמשיכי ומהרר כבר התגעגעתי לסיפפורים שלך 😊
יאללה נשמה המשך לפני שאני לא יודעת מה עושה חחח
תני לו הזדמנותתתתתת (חשתי באיזה סרט 😉 )
יש לך סיפורים כאלה יפיםםםםםם רק לשבת מול המחשב לקרוא לא לזוז רק לנשום
ה========מ========ש========ך
איזה מהמם זההההההה
כמו תמיד, כמו כל הסיפורים שלךךך
המשך דחוףףףףףףףףףף 😊
"תיראה אליאור אני...." הוא נשא בי מבט מלא תיקווה ועדיין לא הייתה לי החלטה... "אליאור.." הוא רכן אלי וסחף אותי לנשיקה מדהימה , הכל חזר אלי כל הרגשות שחשבתי שכבר נשכחו , הפרפרים בבטן , הצמרמורת הכל... נישקתי אותו ולא יכלתי להפסיק , אותו מגע רך , אותו מגע אוהב.. אני לא יכולה להתרחק , לא רוצה להתנתק.... הוא חייך ואסף אותי אליו , הרכנתי את ראשי על כתפו ועצמתי את עייני... "בליבי , בתוכי שמורה לך אהבה כנה אם תירצי שוב אותי.. אחכה לך באותה פינה ששמורה עבורך בכל כל יום בכל דקה כי בשבילי את היחידה....." חיבקתי אותו חזק ונישקתי אותו . "זה יהיה שונה הפעם?" "כן מאמי אני מבטיח לך שמעכשיו הכל יהיה שונה..." "אני אראה אותך יותר מפעם אחת בחודש?" "חח אל תגזימי היית רואה אותך יותר מפעם אחת בחודש.." "בהתחלה כן אח"כ לא.." "טוב זה היה בעבר עכשיו אני אבוא יותר וגם את תבואי ונעשה הכל כדי להיות ביחד , בסדר קוקי?" "בסדר , אני מניחה.." "אז אני מבין שזה כן...?" ציחקק לו. "זה לא ממש לא.." חייכתי אליו ונישקתי אותו שוב. נשכבנו במיטה והדלקנו את הטלוויזיה הוא כרך את זרועו סביבי וראשי נח על החזה שלו , שמעתי איך הלב שלו פועם בחוזקה כל פעימה מתגברת עם המגע שלי , הליטופים , אפילו הנשימה , מצליחים להגביר את הקצב... הוא נתן לי נשיקה קטנה במצח וחייך.. "מאמי אני חייב לעוף יש לי עכשיו אוטובוס אחרון.." "אוףף כבר??" "כן מאמי אין ברירה..." "טוב כפרוני תדבר איתי שתגיע?" "כן אין בעיה..." ליוויתי אותו לדלת ונתתי לו נשיקה גדולה..
"יאללה ביי אני אדבר איתך שאני אגיע......" סגרתי את הדלת ונישכבתי חזרה על המיטה , על הכרית היה עוד את הריח שלו.. הסנפתי אותו חזק חזק כדי שהריח לא יברח... שלחתי את ידי לטלפון וחייגתי מהר ללירון..
"הלו?" ענתה מתוך שינה. "לירוני?" "כן שני מה המצב?" "הכל דבששש איך את?" "בסדר.." ענתה תוך כדי פיהוק.. "איזה שמנה סה"כ 9 ואת כבר יושנת.?" "אני סחוטה מעייפות הייתי אתמול עם קובי עד 6 בבוקר ערה.." "חח מה יש לך לעשות איתו עד 6 בבוקר?" "רצינו לראות את הזריחה ביחד..." "אוו איזה מתוקים אתם יאללה!!!" "חח תודה מאמי, מה קרה יש לך ככה מצב רוח? יש משהו שאת רוצה לספר לי..?" "חח תחמנית קטנה כאילו את לא יודעת.." "לא יודעת מה?" "שאני ואליאור חזרנו.." "יווווווווו מזל טוב יפה שלייי!!"
"תודה מאמי , אני מקווה שאני לא עושה טעות..." "מה פתאוםםם אליאור יודע שאתם צריכים להיות ביחד , הוא אוהב אותך , הוא לא יוותר עלייך שוב..." "נחייה וניראה..." "טוב אז יאללה תספרי לי פרטיםםם.. התנשקתם?" "חחח ברור.." "נו ואיך היה?" "אגדי... אין איך הוא מנשק.. אני נמסה רק מלראות את השפתיים המושלמות והרכות שלי מתקרבות אלי , הנשיקה כל כך רכה, כל כך אוהבת.. אני לא מסוגלת לעזוב אותו..." "נוו מאמי את מאוהבת בו חבל על הזמן איך את חושבת בכלל שאת עושה טעות.." "מאמי לא כל אהבה היא טובה וכדאית... יש אהבות שפשוט לא צריכות להיות.." "אוייש די את עם השטויות שלך!!" "טי נה נה נה ..." "הודעה!!!!" "זה בטח אליאור.." "מה הוא כותב..?" "קוקי הגעתי הבייתה , חלומות מתוקים יפה שלי... אוהב אותך וחושב עלייך תמיד... אליאור.." "איזה מתוקיייי , נו נו תחזירי לו !!" "חח מה אני אכתוב?!" "מה שאת מרגישה..." "טוב... ניראה מה יצא.." "לילה טוב כפרוני שלי , אנ יתיכף יראה אותך בחלומי... אוהבת אותך... שלח! זהו שלחתי.." "פששש איזה משוררת..." " חח זה משהו כזה בקטנה..."
"מתי את עולה מחר לבה"ס ?" "אממ ב10.." "פשש החיים שלך יפים בגלל זה את לא עייפה ויש לך עודף מרץ.." "חח כן הא? למה מתי את מתחילה?" "ב7 וחצי 😢 " "חחחחח אוי לירוני מסכנה שלי..." "ראית מזה? תמיד דופקים את השחורים..." "חח אבל את אשכנזיה איזה שחורים בראש שלך?" "חחחח ירעהההה!"
"טוב מאמי את צריכה לקום מוקדם ואני לא .. יחיחי ,אז אני אתן לך ללכת לישון , לילה טוב אחותי.." "אין בעיות אני תיכף יראה אותך בחולמי.." לירון ציחקקה. "יווו איזה רעההה יותר אני לא מספרת לך דברים!!" "חחח לא מאמי שלי זה היה בצחוקקקקק!!!" "חחחח יאללה לילה טוב..." "ביייי!!" ניתקתי את הטלפון וחזרתי למיטה , חושבת על אליאור , חושבת על הכל.. הוצאתי את היומן שלי וקראתי כמה חודשים אחורה.. ניזכרתי בכל הדברים הטובים שהיו לי עם אליאור כל החוויות , כל האהבה... והחיוך חזר לפניי...
הילה יפה שליייייייייי!!
סיפור מדהים!!!
איזה כשרוןןןןןןןןןןן(:
המשךךךךךךךךךךךךךךך!! 😉
ובהצלחה!!!
מואאאאאאאאאאה (:
וואי סיפור מ-ה-מ-ם!!
שימי המשךך
אוהבת*-*אולוש*-*
ממממ....אני רואה פה עוד סיפור מושלם 😊
תמשיכי מאמי
מקסים מקסים מקסים שימי המשךךךךךךךך!!!