|
|
|
טוב נו הנה עוד קצת בשיבלכם אבל ממש קצת, ואז אני עפה למיטה...!!!
הוא הציע לי ללכת אליו, לבית שלו, הוא אמר לי שיש לו בית ריק, קצת חששתי, אבל בתוך, ליבי, רציתי ללכת, אז הלכתי, הבית שלו לא היה רחוק ממני, הוא היה מסודר, בטח אימא שלו, או העוזרת סידרה כבר, הוא הוביל אותי לחדר שלו, והוא הדליק תמחשב, הוא פתח תאיסי ושאל אותי "מה מספר איסי שלך אני יוסיף עכשיו" אמרתי לו תמספר והוא הוסיף, ואז הוא כתב באווי שלו
~~~~~~~~~~~~~
עם מורו'ש היפה שלי
לא פה, נא לא להפריע רק תודות.
~~~~~~~~~~~~~
אז הוא קם והתקדם עליי ואמר את כל כך יפה, אני רוצה אותך כל כך, נישקתי אותו, אך הוא לא ניסה יותר מזה, את שאר היום העברנו בצחקוקים, והוא סיפר לי על חייו ועל החברות הקודמות שלו,
הוא היה ממש נחמד אבל אז פתאום ראיתי מהחלון.
והמשך יבוא מחר אין במצבי להמשיך עובר עליי משו קשה, פרידות זה דבר קשה...
מהמם!!
ומקווה שיסתדרו לך כל הבעיות..
אני פה אם את צ'כה..
בתאלושששש
תודה מאמי מה מספר האיסי קיו שלך?
אני לא מתחברת אליו.....
ואם כן זה פעם בבבבבבב................................200000 שנה..=]]
בתאלושששש
מהמם תמשיכי נשמה לילה טוף לכולם..
המשך
QUOTE הוא היה ממש נחמד אבל אז פתאום ראיתי מהחלון...
ציפור גדולה כזאת, היא הייתה ממש מוזרה, וגם לה .. היו את עניי הזקנה וגם של בן, אמרתי לו "חחח אתה יודע שיש לציפור הזו תעיניים שלך...??" הוא אמר "כן..." בלא נוחות ישר אמרתי "מה קרה בני?"
הוא אמר "יש עוד משו לספר לך..." אמרתי "מה?" אז פתאום הוא שתק הסתכל עליי שוב והוריד את ראשו באתי עליו וליטפתי לו את הלחי "בנו'ש מאמי מה קרה?" הוא אמר "את לא תאמיני..." שתקתי והסתכלתי אליו בקוצר רוח ואז הוא התחיל לשטוף תעצמו, סתומרת לספר משהו שלא האמנתי בו..וכמובן שלא הבנתי ביכלל אבל ניסתי להבין אותו...הוא אמר "תראי הציפור היא...אחותי, אני יספר לך ת'סיפור...קרה שלפני 15 שנה (את יודעת שאני בן 17 עוד שבוע וחצי..) אימא שלי כבר לא הייתה ביחסים טובים עם אבי, הם פשוט לא יכלו להיות יחד אבל הם נשארו יחד בגללי ובגלל עוד סיבה, אמי נכנסה להריון, היא שנאה את תינוקתה שבבטן ולא רצתה ללדת אותה, אך אבי הכריח אותה, והיא סבלה מאוד, כי יש לה תסיבות שלה היו להם הרבה בעיות והם לא הסתדרו בינהם, ואל תשאלי למה, כי אני בעצמי לא יודע, מה שאני יודע שיום אחד קרה אסון, והיא הלכה ומצאה את חנות "הממתקים" עם הזקנה ההיא, והיא גם לקחה את ממתקי המשאלה, ומאז, היא ילדה ישר את הילדה, והיא הפכה לציפור הזאת ששם, עם העיניים האלה, תמיד היו לי עיניים חומות, אך באותו יום הן השתנו לכחולות כמו שהן אצלי עכשיו, כמו שאמרת- אצל הזקנה, אימא שלי מאותו יום, שראתה את הציפור התחילה לשנוא את עצמה מיום ליום ואבי לא סבל אותה אך נשאר...בגללי, ואז אמי מתה, ואפחד לא יודע תסיבה, ואני לא רוצה להכנס לעומק הדברים, אני יודע שזה מאוד מבלבל אותך, גם אותי זה בילבל, יותר בהתחלה עכשיו אני קצת יותר מבין, אך אני יודע שכול זה לא מיצאותי, וזה קשור אכשו גם לכוחות אבי ולריבים שלהם, זה קשור למיסטיקה, כי את יודעת שזה לא מציאותי החנות של הזקנה המוזרה הזו, ויש גם את הקטע עם חוטף מאהבה..." אז עיקלתי ושאלתי בפחד "אולי סוף סוף תסביר לי מזה חוטף מאהבה...?" הוא חשב קצת חייך וענה "תאמת גם אני קצת ממש לא יודע, אבל כפי שאני יודע ... משאוכל מהממתקים האלה שאת גם אכלת, נחטף אחר כך, כי הממתקים הם מהזה מלאך כזה אני לא יודע בדיוק אני מפחד לשאול מישו ובמיוחד את אבי, אבל זו אחת הסיבות של מות אמי..." חשבתי והלבנתי..והתחלתי לרעוד.."מה קרה.." שאל אותי בן "אבל גם אני אכלתי מהממתקים האלה, מה יקרה לי עכשיו ועם אני ימות, אבל לא היה לי את הבעיות שהיו לאימך" אז הוא אמר בהחלטיות "מאמי..זה תלוי מה ביקש ליבך...דבר שני תלוי מה עבר עליך וכפי שאני יודע מה עבר עלייך עם עופר זה יכול להיות שתי תוצאות ...או חיובית..או מאוד מזעזעת...מאוד"
חבל שלא ידעתי אז שהוא לא סיפר לי כל כך תאמת, וחבל שהייתי אופטימית וחשבתי שהכול יהיה טוב, כי היה ממש לא טוב...ממש לא טוב.
- "עכשיו אני חושב שאת יודעת הרבה על החיים שלי, אני מקווה שזה לא פגע בך או משו הייתי רק כן איתך" חייכתי ואמרתי "כן...בוא פשוט נשכח מזה" אז הוא ליטף לי את הלחי הרים אותי והשכיב אותי על המיטה ועלה עליי הרגשתי תזוזה אני פשוט לא אוהבת את כול זה, אבל זה בן..בנו'ש שלי, איך נדלקתי אליו כל כך מהר, הוא כזה מושלם, לא יכול להיות שאני שוכחת את עופר כל כך מהר..."מורו'ש אני רוצה לשאול אותך משהו..." הסתכלתי לתוך עיניו המיוחדות, כה מושכות וראיתי מבט של חיבה וכבוד יוו איזה מאמי הואא!!! "מה מאמי..?" אז הוא שאל אותי שאלה שכל כך הפתיעה אותי.."רוצה להיות חברה שלי..? אני יודע שזה מהיר ואת לא רוצה חבר, ועוד לא שכחת את עופר אבל אני רוצה קשר רציני איתך...את ממש מוצאת חן בעניי, לא היה לי זרימה כזאת עם אפחת, ובחיים לא סיפרתי למישהי כל כך הרבה מהחיים שלי.." אז אמרתי לו באותה כוונה "גמני ככה, אתה משו מיוחד, אני ממש רוצה אותך אין לי מילים לתאר עד כמה שאני חושבת שאתה מושלם, בטח שאני רוצה להיות חברה שלך, לא נפסיד כלום עם ננסה, כי אתה יודע...סתם ידידים לא נהיה, כי לדעתי לא יודעת מה איתך, מהתחלה היה ביננו משו...בוא נגיד...ח=ז=ק"...הוא הסתכל בהפתעה, אך עם שמחה שוב שכב עליי ונישק אותי הוא החזיק בי חזק, כאב לי קצת ואמרתי לו חלושות "די.." אבל הוא המשיך לנשק אותי, נישקתי אותו בחזרה, אז הוא התחיל לשלוח ידיים, אבל נתתי לו, כי בכול מיקרה רציתי אותו אבל יותר מזה הוא לא ניסה...ואז הוא אמר משו ששוב פעם מאוד הפתיע אותי..."מורו'ש אני רוצה ללמד אותך דברים חדשים..כאילו אני יודע שאת עוד קטנטונת, אבל את איתי ולא יקרה לך כלום, אנחנו לא נעבור את הגבול אבל אני רוצה ששתנסי ותראי עם את אוהבת את זה או לפחות מה את מרגישה בקשר לזה..." ידעתי בערך למה הוא מתכוון אבל כדי להבין יותר אמרתי "למה אתה מתכוון" אז הוא לקח את היד שלי ושם אותה על ה*** שלו..."מה את מרגישה?" הייתי בהלם לא ציפתי לזה..כאילו לא שממנו אלא בכללי שפתאום ככה הוא יעשה את זה, הרגשתי..משו זז בי, כאילו ממש נבהלתי, אבל זה לא היה נורא אז אמרתי "לא יודעת..." הוא אמר "זה מפריע לך?" אז אמרתי את האמת לאמיתה "קצת..אבל כי אני מתביישת ואני לא כל כך פתוחה בנושאים האלה" אז הוא הוריד תיד שלי ואמר "אוקיי...אולי תראי לי איפה את גרה...?" אז הלכנו לבית שלי כשהלכנו לבית שלי ראיתי....
חחחחח אל תשימו לב על מה אני כותבת פה פשששש כול הכבוד לי סתם, נו מה..חחחחח
המשך יבוא 😁
ראית את...???........????......?? 😕
סיפורר יפההההה
שימי המשך מאמי
אני מקווה שהכל יסתדר...
אהה ואממ אם את צריכה משהו אני פה בשבילך! חחחח
מוואה ענקיתתת
אני ימ שיך בערב עפתי לעיר..מואההההההההה
תתמממששששייכיי אמא איזה יפהה אני מתה על סיפורים כאלהההה
יאאא..איזה יפההה..
מאמי המשך דחווףףף..!!
אני כבר מכורהה..חח..
אוהבת המונים שלי! 😊
וואי קראתי עכשיו את כל הסיפור והוא פשוט
מ=ו=ש=ל=ם!!!!
וואי תמשיכייי דחוףףףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
מורני יפה שלי סיפור יפה מוכשרת שלי אני אוהב אותך ( ודייי הבנו שיוני חתיך אבל אני מקנא חחחחח סתם) תמשיכי מאמי מווווואה
אני ממש מיצטערת שלא כתבתי יומיים, אבל נדפק לי האינטרנט אבל למרות הכול המשכתי תסיפור ואני ישים לכם שני המשכים לאות הערכה , תהנו!!
אז הלכנו לבית שלי כשהלכנו לבית שלי ראיתי...את עופר עם הילה המפגרת...."בן יבן זונה מה אתה עושה עם מור?!!!!! היא שלי מובן??" כמו שבן היה בהלם, ככה גמני הייתי בהלם, ועוד יותר הייתה בהלם הילה, הרי עופר בגד בי, במור שלו, אחרי שהיינו חצי שנה ביחד, וכול הזמן הזה הוא שכב איתה, הוא אומר ככה לידה שאני שלו, והוא מראה תקנאה והשנאה שלו, כלפיי בן.
אז החלטתי להגיד את מה שאני חושבת בדיוק, כי אני פה ממש לא בובה למכירה, וממש לא בובה בחינם!! "עופר תגידי לי מותק, מי אמר לך שאני שלך? אני מקווה שמובן לך אבל ממש מ=ו=ב=ן לך, שאני ממש אבל ממש לא!!!" הוא הסתכל עליי בפרצוף של בושה, והלך, והילה התחילה לבכות ואמרה לי "אני שונאת אותך מור! הכי בחיים שלי!! בגללך אפעם עופר לא אהב אותי עד הסוף בגללך הוא רצה רק לשכב איתי והוא אהב רק אותך הלוואי שתמותי, אני כל כך שונאת אותך" התעצבנתי מזה, אפחד לא אמר לי דבר כזה בפנים, ואפעם לא יגיד באתי אליה ומשכתי לה בשיער ותקעתי אותה מול קיר "עוד דבר אחד כזה אני שומעת מהפה שלך חתיכת נותנת, אני מזיינת אותך, אבל מכול הכיוונים אני ישלח ערבים לאנוס אותך י'שרלילה" היא המשיכה לבכות עוד יותר ועזבתי אותה הייתי עצבנית בטירוף, ובן עוד היה בהלם ממה שאמר לו עופר וממה שעשיתי להילה, אז הוא אמר לי "לא הכרתי צדדים כאלה בך..." אז מרוב כעס הוצאתי אליו "אתה לא מכיר אותי ביכלל, יש לך איזושהי בעיה עם זה???" אז הוא נעלב והוריד תפנים ואמר "טוב את לא צריכה להוציא תעצבים שלך אליי, ותגידי תודה שיש לי כבוד לא לריב איתך עכשיו, אני ידבר איתך כשיהיה נוח לך, כשתירגעי..ביי מאמי..." הוא אמר לי ונתן לי נשיקה ב..לחי...
יוו איזה רעה אני, הוא נעלב ממני, ואני אוהבת אותו כל כך, כאילו לא אהבה אהבה, אבל אני חולה אליו, דלוקה אליו רצח, רוצה אותו, אסור לי להעליב ככה בן אדם, אפעם לא רציתי מישו כמו שהוא רוצה אותי, ועכשיו שזה התגשם, אני הורסת הכול, בגלל איזה פאקצה מטומטמת, יו אני כל כך מפגרת, ושוב שכחתי שהייתי צריכה להתקשר לנטע, או לפחות לבוא אליה, וכבר 8 בערב, טוב היא גרה קרוב אליי, אז אני יקפוץ אליה והתנצל, צלצלתי בדלת והיא פתחה לי, כולה בדמעות, אבל ישר ראיתי שהיא לא בוכה בגללי, דבר שני למה שתבכה בגללי, חיבקתי אותה ואמרתי "נטו'ש מותק מה קרה?" והיא המשיכה לבכות ונזכרתי...לירן..."מה קרה עם לירן?" ואז היא אמרה ידיעה שכל כך לא צפיתי לה איך זה בכלל היה יכול לקרות נטע והוא היו בלתי נפרדים "מור...לירן נפטר".
פרק ב': הקורבן הראשון בלא ידעתי
"מור...לירן נפטר" הייתי בהלם, נפלתי על הספה, ונשכבתי, הידיד הכי טוב שלי, בן הזוג החבר של החברה הכי טובה שלי, חבר הילדות שלי, זה שעברתי איתו את הדברים הכי קשים, בעולם, וגם הכי קלים, את הצחקוקים, את הבכי הראשון, את הכול, נפטר...סתם ככה עזב אותי...ואת נטע לבד? אני לא מאמינה, זה בטח עוד אחד מהסיוטים שלי שאני יתעורר מהם בקרוב, לא יכול להיות שהוא נפטר, אסור לו למות זה לא יכול לקרות ללירן..לא..."איך זה קרה נטע, תגידי לי איך...? היא המשיכה לבכות ואז פתחה שוב את פיה "ההורים שלו אמרו לי..שזה היה משו עם המכונית שלו...תאונה אני לא יודעת...לא איכפת לי אני רוצה שיחיה!! שיחזור עליי מור...עליי, תעזרי לי" חיבקתי אותה, ובכינו יחד אז אמרתי לה "חכי אני יסביר לאימא שלי מה קרה, ואני יגיד לה שאני יישאר לישון אצלך היום..." "טוב מאמי..." היא אמרה לי בחזרה, והלכה לסדר תמיטה, כדי שנלך לישון, למרות שלדעתי לא נישן הלילה...אין במצב שלנו לישון התקשרתי לאמי והסברתי לה הכול, והיא אמרה לי שהיא תביא לי בבוקר בגדים ואת התיק אמרתי לה תודה וניתקתי פתאום שמעתי צרחה...
זיהתי, שמעתי שזה היה הקול של נטע, צעקתי "נטע את בסדר מה קרה?" היא צעקה לי "מור, בואי הנה מהר, לחדר שלי מ=ה=ר!!!" רצתי מהר אליה, ואז ראיתי אותה עם..בן!!!
אמרתי ישר בצחוק "בן מה אתה עושה פה??" אז היא אמרה "יוו המפגר שלך הפחיד אותי לא הבנתי מה הוא עושה פה צעקתי מבהלה" בכול הזמן הזה הוא לא הפסיק לצחוק מאיך שנבהלנו, נו שיחשוב לבד, נכנס ככה מהחלון וזה, אז שוב שאלתי "נו בן איך ידעת שאני פה, ומה אתה עושה פה??" אז הוא אמר "באתי עליך הביתה, בגלל הריב שלנו לא הרגשתי נעים ואז היא סיפרה לי מה קרה, והחלטתי לעשות לי הרפתקה קטנה, לעלות מהחלון" נקרענו מצחוק הסתלבטנו אליו חזק, לפחות הוא העלה לנו תמצב רוח אז נטע אמרה לו "בן תודה, ממש הרמת לי תמצב רוח...תודה..באמת." אז הוא אמר לה "אני מבין אותך, הכרתי את לירן הוא היה בחור טוב, לא הגיע לו, אבל ככה החיים תגידי מה אין לך הורים...איפה הם?" אז היא אמרה שוב בדמעות..."ההורים של...לירן...חברים טובים של ההורים..שלי, אז הורים שלי...יושנים...היום אצל הורים של לירן...אני לא רציתי..לא רוצה להיזכר בכול מה שעבר...אגב אולי אתה רוצה להישאר לישון פה..?"
לא צפיתי שנטע על הלילה הראשון תציע לבן לישון פה, למרות שבאמת הוא העלה לה תמצב רוח, היחידים שפעם ישנו פה היו עופר ולירן, ועכשיו כנראה בן "בטח עם מורוש פה..טוב נו גם עם את כמובן אני לא יבזבז הזדמנות שכזאת, יש לך איסיקיו?" נטע צחקה ואמרה "למי אין איסיקיו בארץ, הנה אני התחבר" היא התחברה וכתבה באווי
~~*~~*~~*~~
עם מורו'ש היפה שלי, ובן המותק,
יום רע, למרות שמעכשיו החיים רעים לתמיד...
~~*~~*~~*~~
"דיי תפסיקי להיות בדיכאון החיים לא נגמרו" בן אמר לנטע, אני כבר נראית מיותרת בשיחה, לא יודעת למה אבל קינאתי..אני יודעת שהוא ניסה רק לעזור לה כי היא הייתה ממש עצובה, וכי היא באמת עצובה, אבל הייתי מיותרת וגם כשיצאתי מהחדר השינה שלה, הם לא שמו לב, באמת הייתי מיותרת, אפילו זה רע אצלי, אני מקנאה בחברה הכי טובה שלי כי חבר שלי בערך חבר...מפטפט איתה קצת מנסה להוציא אותה מהדיכי, הגעתי למצב קשה אה חברים?
הלכתי לחדר שינה של ההורים שלה, חוצפה מצידי אך לא רציתי ללכת לסלון, ולא למטבח, ובטח שלא לשירותים, אז פשוט התיישבתי על המיטה, ישבתי כמה דקות וכעסתי, בכלל לא איכפת להם ממני, הם בכלל לא מחפשים אותי, הייתי ממש עצבנית, פתאום יד נגעה בכתפי, הרגשתי חמימות, חשבתי שזה בן, ואז אמרו לי "חייך ישתנו" הסתכלתי אחורה ולא היה כלום, נשארתי מבוהלת, אבל באמת שהרגשתי, שנגעו בי, מזה היה, פתאום נדלק האור, והפעם זה באמת היה בן.
כתוב לי כבר המשך ואני מבטיחה שהוא ממש מעניין אני רק רוצה כמה תגובות ואני ישים מואההה
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|