יאאא איזה מתחחח
מדהיםםם
המשךךךךךךך
תמשיכי את שלך אני ימשיך 😛
טובב שיהיה..
מורן סליחהה..
יש לך סיפור יפהה..
תמשיכי...
בתאלוש
בתאלוש איזה מתוקה את 😁
רואה שאני לא כועסת עליך? אני באמת אמרתי לטובתך!
ואין לי על מה לסלוח נשמה נראה לי סתם היית עצבנית!! מואה ותודה לך 😊
זה מה זה יפה =]]]
תמשיכי דחוף כפרה =]
אוהבות אותך מלא מלאאאאא...
אוהבתותכם
בלו'ש =] 😊
יאאאאא איזה סיפור מושלםםם..!!
המשך דחוףףףף
אוהבת המונים שלי!
המשךךךךךךך =)
מואהה ג'ויה
איפה ממשיכה עכשיו תמשיכי ברגע זה.. סיפור פצצה
QUOTE "מה קרה לה היית בבית היום" והיא אמרה "בגללך.." ואמרתי "למה בגללי" והיא אמרה "מה שקרה שעופר...
"מה שקרה שעופר בא לקחת אותי היום, הוא רצה לדבר איתי עלייך, ועל כול הסיפור שקרה אתמול" אז אמרתי לה "אה נטו'ש גמני רציתי לדבר איתך על זה בבוקר, הייתי צריכה לדבר עם מישו, את יודעת שזה מאוד פגע וכאב לי, אבל אני ישכח אותו והגלגל עוד יסתובב אליו, והילה הזאתי, חתיכת סנובית היא עוד חדשה תעצמה "השולטת" החדשה...בעעע" ואז היא אמרה לי "מתוקה שלי אני אמרתי לך מהתחלה שזה לא רציני והוא סתם זבל, עזבי נדבר על זה אחרי בצפר, צריך להיות שיחת בנות קצרצרה, עכשיו מיזה זה שהתנשקת איתו אה, מי זה?" אמרתי לה.."בן דוד של עופר" והיא אמרה לי "מה זה אכשו קשור לעופר" והסברתי לה הכול שזה לא קשור לעופר, והוא באמת מוצא חן בעניי, ושהוא הגן עליי, ושהוא עבר מחדרה, ואת כול הסיפור, אז נשמע צלצול והפעם כן נכנסתי לכיתה, ישבתי ליד נטע, השיעור היה נחמד, הילה שלחה לי פרצופים של פאקצה, ועופר, פשוט לא הסתכל לי בעיניים, הוא יותר נכון התחמק ממבטי, וכול הכיתה הסתכלה אליו בזלזול, והבנים שהם יותר כאלה מקובלים בכוונה נגעו בה עשו לה רושם של "שרלילה" אבל למה כאילו..היא באמת כזו, אז נשמע צלצול אך בסוף המורה לנו שהמורה שלנו למדעים לא באו לכן אנחנו מסיימים, ב11 וחצי, יש...הלכתי מהר לכיתה יא לחפש את בנו'ש וישר ראיתי אותו מדבר עם איזה חבר אז הוא ראה אותי וחייך והתקרב עליי ונתן לי נשיקה קטנה ואמר לי "התגעגתי עליך.." ואמרתי "חח ימאמי, אני סיימתי עכשיו מתי אתה מסיים" והוא אמר לי "תאמת ב13 אבל אני ילך עכשיו, רק בשבילך" אז הלכנו והחלטנו ללכת.
בקיצור אני ימשיך אחר כך אני קצת עייפה והיד שלי כואבת כי יש לי זריקה, ואני עצובה טיפה, אז אחר כך..
והוא יצא די בסדר...
מואה
הוא לא יצא די בסדר הוא יצא פצצה תמשיכי אחורי זה ואל תהיה עצובה מאמי
מווואאהה
אוקיי בובה
סיפור מושלםםם..!!
המשך מתי שאת יכולהה..!!
אוהבת המונים שליי!! =) מווואאה
😛 תודה לכולם חולה עליכם
שמחה שאתם מתעניינים! 😊