פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

חוטף מאהבה

✍️ gilimoran 📅 01/03/2005 16:24 👁️ 1,727 צפיות 💬 120 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 9
ותפסיקי לריב אותי ולעקוץ אותי, אני רואה זה ממש פגע בך כולה אמרתי לך הערה קטנה,
לא אמרתי לך משו מגעיל או רע, שיואו, בת כמה את?
מתגוננת או לא מתגוננת..
איתי לא מתחילים חמודה..
וזה לא משנה בת כמה אני ובת כמה את!!
אבל בכל זאת..אני בת 13..!!
כן כן..קטנה מה לעשות!!?
אני בטוחה שיותר קטנה ממך!!
אבל מותקק..
אולי אני קטנהה..מידי בשבילך..
אבל אני לא שותקת לאנשים..
גם אם זאת הערה הכי קטנה!!
הבנת?!
יופי..

ואגב..
למה שלא תכתבי העירות בצורה נורמלית?!!



בתאלוששש
טוב אני כתבתי מה שאני חושבת ואני כמוך חושבת שאני מגיבה לכול דבר, אבל את הגמזת
איי איי...אני מפהקת!
סיפור יפהההההההההה 😁
שימי המשך נשמה


מוואה ענקיתתת
ייאללה סתמי תפה שלך עלית לי על העצבים!!
לכי זדייני!!
מפגרת..


בתאלושששש
בתאלוש דיי נשמה בלי קללות אל תתעצבני מותק...זה עבר מואהההה לאב יו!
מורן סיפור יפה ...תמשיכי
אוהבת- ג'ויה
בתאלו'שש התכוונת אליי??? לא נכון? 😢


מוואה ענקיתתת
בתאלוש די מה את רבה איתי סתם זה היה בצחוק קיצר עזבי אותי ביייי
ותודה לכולם אני ימשיך.
QUOTE אז אמרתי "עצרת מה?" והוא אמר משו שפעם לא הבנתי ורק עכשיו אני מבינה..." אמרתי לו שיספר לך תאמת, אחרת אני יספר לא הייתי מוכן שיעשה לך מה שהוא עשה לכולן" אך באמת..מה הוא עשה לכולן...?

"אה הבנתי בערך, ומה אתה חדש פה, אמרת שאתה בן דוד של עופר לא..?" הוא הסתכל עליי ושוב חייך את החיוך המלאכי שלו "חחח כן אני בן דוד של עופר, קוראים לי בן ואני חדש בעיר פעם גרתי בחדרה עכשיו עברתי לתל אביב, לבצפר הזה, פשוט נפגשתי הרבה עם עופר היינו מין חברים טובים עד שנמאס לי ממה שהוא עושה לכולן, ורגע את בכיתה של עופר לא...?" אז אמרתי לו "לא...אני כיתה ט'3 הוא י'5 כפי שאתה יודע..." "אה.." הוא אמר בטון מוזר "למה בטון כזה..קטנה עליך? אתה גם י' לא?" הוא צחק וחייך "לא מאמי אני י"א..." אז הסתכלתי אליו ובאמת הוא היה קצת יותר מפותח מעופר, והוא היה ניראה נו כזה בוגר יותר אמרתי לו "אה כן אתה באמת נראה בי'א" אז הוא אמר לי "אמרו לך פעם שאת ממש יפה?" הסתכלתי אליו במבט רציני ואמרתי בהכי רצינות שאפשר..."ת'אמת..כן חחח" ושנינו צחקנו ביחד ואז נזכרתי שלא נכנסתי לשיעור אוי שוב בעיות עם המורה...חפיף ולמה בן לא נכנס לשיעור החלטתי לשאול "בנו'ש מאמי למה אתה לא נכנס לשיעור??" והוא גיחך ואמר "פששש...בנוש...מאמי...נחמד" וצחקתי והסמקתי באותו רגע "חחח מאמי אני לא נכנס כי עם לא שמת לב נשארתי לדבר איתך, ואת?" אז אמרתי לו "מאותה סיבה בדיוק" הוא חייך שוב ואמר "בואי אני רוצה להראות לך משו" הוא לקח אותי ביד, והוביל אותי לאיזה מקום, עברנו כבר את אולם הספורט, לאן הוא לוקח אותי..פתאום ראיתי בניין, שלא ראיתי אפעם בבצפר, למרות שאפעם לא הגעתי לפה בבצפר, ואז נכנסו וזה הייתה מין מהרה, אך נעימה, היו פה סלעים ולא תאימנו מה עוד..היה פה מין אוקינוס כמו ים, מין שלולית מים אבל לא מגעילה או משו עם מים נעימים כאלה והיו סלעים...וציפורים, ואמרתי לו "בני מזה המקום הזה?" והוא אמר לי "גן העדן שלך, חח סתם זה גן החוטף מאהבה" חשבתי מזה החוטף מאהבה אז שאלתי "מזה ביכלל?" והוא אמר "כשזמנך ידיע תדעי..." אז התקרבתי למים ופתאום הוא סיבב אותי והצמיד אותי מול הקיר הוא נרכן עליי מאוד צמוד הרגשתי את כול גופו, ופעם ראשונה בחיי לא הזדעזתי, תמיד כשעופר הוא איזה חבר שלי לשעבר נגע בי ככה, היה כה צמוד עליי, או שנגעלתי או שלא הרגשתי נוח, אבל עם בן הרגשתי כאילו הוא שלי ואני שלו, פששש מורו'ש...איך נדלקת אליו אע...אז הוא הסתכל לתוך עניי ושוב כשהסתכלתי לתוך עיניו נזכרתי בזקנה שהייתה בחנות היום בבוקר...ונזכרתי בממתקי המשאלה, אז החלטתי לשאול אותו למרות שהוא חדש, עם הוא שמע על איזה חנות חדשה באזור, אז הוא ענה לי "שמעתי, אך זו חנות דמיונית, כאילו בערך, רואה אותה רק מי שבאמת צריך לראות למה מה מורו'ש...ראית אותה?..."כן..." אז הוא אמר "כנראה חייך ישתנו מאמי...." הסתכלתי עליו שוב ועל שפתיו אז הוא גם הסתכל על שפתיי, הוא התקרב עליהן ונישק אותי, הוא לא ניסה לעבור לנשק אותי צרפתית או להכניס את לשונו לתוך הפה שלי...אני שונאת כשבנים עושים את זה בפעם הראשונה ועם זה לא מאהבה או מרגשות הוא רק נישק אותי נשיקה, רכה ונעימה...בעלת רגשות הסתכלתי עליו אז סגרתי את עניי...והמשכתי, הוא הוריד את ידיו, עוד ועוד מגבי..ואז כבר לא הרגשתי נוח והעלתי את ידיו והוא אמר "אני מצטער מורו'ש שלי..." טוב מה אני רוצה הוא בכול זאת כיתה י"א עם הצרכים שלו ואני עוד ילדה קטנה...אבל בזכות בן אולי אני לא יהיה...כמה חבל שלא ידעתי שכול זה הייתה טעות להכיר אותו ביכלל אז הוא אמר לי משו שלא ציפתי שאני ישמע מפיו ביכלל הוא אמר ש....

המשך יבוא 😁
בתאלוש ומורנוש מה יש לכן?? די לריב .. זה לא מתאים!

ומורנוש זה ממש סיפור מושלם! אהבתי תמשיכי דחוף!

מה הוא אמר??????????..
שימי המשךךךךךךךךךך..
הוא אמר ש........??
שימי המשך מאמי


מוואה ענקיתתת
חח אוקי אני ימשיך 🙄
איזה יפההההה
המשךךך ומהרררררררר
QUOTE כמה חבל שלא ידעתי שכול זה הייתה טעות להכיר אותו ביכלל אז הוא אמר לי משו שלא ציפתי שאני ישמע מפיו ביכלל הוא אמר ש....

"מורו'ש את חייבת לדעת משו עליי, כדי לדעת על עברי יותר וכדי שלא תשמעי את זה משמועות ותפגעי..." הייתי מאוד מתוחה ואמרתי לו "מה העניין בני...?" "אני..אני השתמשתי בסמים, אבל אני לא מכור כבר, ואני נקי אני רק רוצה שתדעי...כי יש כאלה שחושבים שאני עוד משתמש..." אמרתי לו "בני יחתיכת מושלם יפה שאתה מספר לי אבל הרבה בנים משתמשים...יש את השיגעון הזה..אבל אתה בטוח שאתה לא משתמש נכון...כי זה מאוד יכול לפגוע בך ואת הסובבים אותך" אז הוא אמר לי "עם לא הייתי בטוח לא הייתי מספר לך ביכלל כדי שלא תחשדי" ידעתי שזאת האמת, הרגשתי אותה, ואז יצא מפי משהו שבחיים לא היה לי אומץ להגיד לבן, ובן היה הראשון.."בן..אני נדלקתי עליך..אני מאוד רוצה אותך...למרות מה שהיה לי עם עופר, אתה נפלת עליי כמו מלאך.." הוא גם היה בהלם ראיתי אליו הוא בא אליי וחיבק אותי "מורו'ש את משגעת אותי" צחקנו שנינו והלכנו בדרך לבצפר, וואי עברו שעתיים יגידו שהברזתי, נו טוב שימותו, הייתה כבר הפסקה ואז ראיתי את אימא שלי..אוי לא שכחתי היא צריכה לבוא היום, ועם המורה תגיד לה שלא הייתי בשיעורים היום, אבל אימא שלי רק חייכה אליי ויצאה מהשער, נו טוב זה גם בסדר, ועכשיו נזכרתי שחשבתי שהיום הזה יהיה מגעיל ועכשיו אני בנו'ש שלי והוא כזה מאמי, אבל רגע מה אנחנו בכלל לא חברים בטוח כי אני לא רוצה חבר, אבל אנחנו בקשר, כשאימא שלי יצאה הסתכלתי על בן והוא הסתכל עליי ואני כל כך רציתי לנשק אותו והוא כמו קורא את המחשבות שלי, נישק אותי, כולם הסתכלו אלינו בהלם, מזה מי זה היחד הזה שאני מסתובבת איתו ואז שמעתי את נטו'ש שלי צועקת לי "מורו'ש בואי מהר אני חייבת לדבר איתך" אמרתי לבן שאני ידבר איתו עוד מעט והלכתי לנטע ואמרתי לה "מה קרה לה היית בבית היום" והיא אמרה "בגללך.." ואמרתי "למה בגללי" והיא אמרה "מה שקרה שעופר...


חחחח וואי אני מזה אוהבת לכתוב תסיפור אני בעצמי רוצה לדעת מה אני יכתוב בהמשך
בקיצור המשך יבואוא!!
😁

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך