אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךך
חסר לך את לא ממשיכה אותו
המשך?? פליזז חחחח
מוואה ענקיתתת
תודה יפים שלי על התגובות והינה ה=מ=ש=ך
מהפרק הקודם...
" שקד עזבי די חאלס אין לי איך להגיד לך את זה וזהו!
אני יכולה רק להגיד לך דבר אחד! שכחי את אושר!!! "
" נוו רותם!! למה לשכוח אותוו?? מה אני לא יודעתת????????? "
" הרבה דברים את לא יודעת.. "
" למשל??...... "
" אולי שתגדלי אמא תספר לך אבל בינתים את ואושר אין סיכוי "
יצאתי מהחדר עם דמעות בעיניים כולם ביאסו אותי
ופשוט ידעתי שלא היתי צריכה לסמוך עליה
בסוף היא תקעה לי סכין בגב
והלכה להגיד דברים לאושר.... שה' יודע מה היא אמרה לו
הבנתי שכבר אין לי אפחד בעולם הזה
אמא בחול אחי " בארץ אחרת " אחותי בוגדת בי
אבא שלי עבר לגור עם אישה אחרת שלא הכרנו
ואושר... אושר עזב אותי , אפחד כבר לא אוהב אותי
ולאפחד כבר לא איכפת...
החלטתי שאני הולכת לדבר עם אושר
אני לא יכולה להפסיד גם את הבאנדם האחרון שנישאר לי
ב5:00 הלכתי לאושר , דפקתי בדלת וחיכיתי
אמא שלי אושר פתחה לי את הדלת
" כן?? "
" סליחה אושר בבית? "
" כן רגע , מי זאת? "
" ממממ.. אני שקד =] "
" טוב חמודה תעלי אליו הוא למלה... "
עלתי במדרגות ראיתי כמה דלתות אבל רק על דלת אחת
היה רשום א^ו^ש^ר...
רעדתי.. לא ידעתי עם לדפוק או לא..
בסוף דפקתי ישר נישמע הקול המתוקי של אושר
" מי זה??? "
" אושר מאמי זאת אני שקד "
" אע.. כנסי "
ניכנסתי ראיתי את אושר יושב על המיטה ומחכה
ישבתי לידו רציתי לתת לו נשיקה על הלחי לשלום
אבל משו עצר אותי כימעט ולא יכולתי להיסתכל לו ביעניים
אבל היתגברתי.. ושאלתי את אושר שלי
" אושר יפה שלי מה קרה? אתה מוכן לספר לי? "
" קדיי תשמעי נשמה... את תבטיחי שלא תיכעסי טוב? "
" נו אושר! דבר מה קרה??? "
" אז.. אאמממ........ "
עם בא לכם המשך רק תגידו..
ביו'ש
לאב יו אוללל
קדייי
המשך דחווווווווווף!
מיטל..
מושלםםםםם
מתחחח
המשך דחוףףף
אוהבת המונים שלי! =)
חעחע תודה מתוקים
עוד תגובות עוד המשך חיחיחיי
היא לא גילתההההההההה 😢 😠 זה לא אופררררר
סיפור מהמםםםםםם
תמשיכייייי
אוהבת*-*אולוש*-*
יווו תמשיכי כפרה אני סקרנית........
יאאא איזה מתחח
המשךךךךךךך
המשךךך
חחח איזה רעיונות יש לי אבל נראה לי שיש ביניהם קרבה משפחתית!!
ה-מ-ש-ך ד-ח-ו-ף!!!!
מיטל...