אמאלהההה מה היא לא יודעת???? 😮
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
חחחחח שיהיה תגובות אני ישים חיחחייי
תודה נישמתי לאב יו =]
חחחחחחחח ניראה לך שהסיפור לא יפה??
הוא סיפור מ=ו=ש=ל=םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁
שימי המשך בובה
מוואה ענקיתתת
אבל אפחד לא שם עליו... בובה..
אפחד לא מגיב לי חוצמימך..
אבל תודה בכול זאת נישמתי כניראה שאני לא ימשיך אותווו...
המשךךךך
מה זה עוד פעם שלא תמשיכי?!?!?!?!?!?!?!?!?!
המשךך דחוףףףף
כי נשמה אפחד לא מגיב.....
אני יבדוק בערב.. עם יהיו עוד כמה תגובות אני ישים בישבילכם יפה שילי
דיי את חייבת לכתוב המשךךך יש לך סיפור מדהיייים!!!!
ומי שלא מגיב סתם עצלן..חיחי
אז מתוקה כתבי המשךךך ומהרררר
תודה נישמתיי.. אני ימשיך בערב =]
יאו מאמי יש לך סיפור מהממםם..!!
מותחח....
המשך דחוףףף
אוהבת המונים שלי!
נווו גם אני רוצה לדעתתת שרותם תגיד כבר
סיפור מהמם
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
חחחחחחחחחחחחחחח כפרעלייךךך =]
😛 נוו בובה את ממשיכה?
פליזושששששששש 😁
אוהבת*-*אולוש*-*