אוקי אנשיםם.. החלטתי שאני לוקחת יוזמה וכותבת סיפור =]]
אני מקווה שתאהבו אותו אולי בהתחלה זה לא יהיה משו אבל זה רק ילך וישתפר מילה של שקד
יום שבת שבע בבוקר אמא ניגשת אלי ומעירה אותי בעדינות
" שקדיי יפה שליי.. קומי מתוקה כבר בוקר "
הלכתי ושתפתי את הפנים והסתכלתי במראה
ראיתי ילדה רגילה עיניים חומות דבש ומבט שובר לבבות
פיתאום לא יודעת איך.. התחילו לזלוג לי דמעות מהעיניים
ניזכרתי בילד שאני אוהבת אושר.. ניזכרתי בימים היפים שהיו לי
היסתכלתי שוב במראה וראיתי את עצמי כך...
הרוסה ריגשית, לא יודעת מה לעשות אם עצמי
או מאיפו להתחיל.. החלטתי לקחת את הענייניים בידיים וללכת לרואת עם הוא שם עם הוא מחובר
החלטתי שאני רוצה לדבר איתו על הכול
החלטתי שזה הרגע המתאים! לשים סוף לכול הסבל שלי
החלטתי שפשוט זהו זה....
הוא היה על אונליין היה קשה לי להקליד
אבל תפסתי את עצמי חזק ואמרתי " עם לא עכשיו אז מתי!?? "
שלחתי לו " אתה פה?? "
והוא ענה לי שכן...
התחתי לספר לו על כמה שאני אוהבת אותו ורוצה להיות איתו
כולכך היתבישתי שניהיתי אדומה לחלוטין
הלב שלי דפק במהירות וכולי רעדתי
למטה היה כתוב שהוא מקליד.. חיכיתי וחיכתי
הזמן היה נירא לי כמו נצח היסתכלתי על השעון והרגשתי שהוא לא זז
פיתאום!!! " או אווווו " הצליל של האיסיקיו
פתחתי את ההודעה במהירות!! וכימעט ממתי מרוב סקרנות
הוא ענה לי ..... קראתי ה=כ=ו=ל ופיתאום היתפרצתי בבכי
לא ידעתי מה לעשות.. לא הבנתי מה קורה...
רק ידעתי ש....
רוצים המשך???
אנשים בבקשה תגיבו לי זה חשובב!! אפילו עם יש הערות או משוו...
עם אני יראה שיש תגובות אני ימשיך.... =]





