עוד כמה תגובות מאמי ואני ישים המשך! =]]]
אני רוצה עכשו בבקשה בבקשה נו בשבילי??
חחחחח נוו יפה שלי עוד איזה שתיים שלוש תגובות ואני שמה מבטיחה!!!!
יאללה בובה...השארת אותנו במתח..חיחיח לא פייררררררררר
יאללה תמשיכי תסיפור המותח שלך..
וגם אני ממליצה לך ולכל מי שאוהב סיפורים אמיתיים שקרו באמת!
שיכנס לסיפור שלי 😊)
קוראים לו הסיפור העצוב שלי-סיפור בהמשכים!
כנסו תקראו ותשאירו תגובות מאמושים...אוהבתתתת
ותמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי תסיפוררררר
חיחיי תודה מתוקים על התגובות אז רק בישבילכם ה^ה^מ^ש^ך ( פרק קצת ארוך מקווה שתהנו )
" אמא!!! מה קרה??? " כולי מבוהלת ומפוחדת
" מאמי שלי בואי שבי אנחנו צריכות לדבר "
" מה אמא??? מה קרה??????? אני במתח אמא! אל תבהילי אותי! "
" יפה שלי....... תקשיבי.... "
" אני נוסעת כמה ימים לחול ולבקר את סבתא
היא ניפגעה במצב קשה בתאונה דרכים ואין מי שיטפל בה "
ביכיתי..... לא הבנתי למה אבל בכיתי..
אני אחותי הגדולה ואחי נישארנו לבד בבית
את אבא איבדתי כי הוא ניהל רומן עם חברה מחול
ועכשיו גם את סבתא ביכלל תאונת דרכים?!
ניחנקתי מדמעות ורצתי לחדר הנחתי את הראש על הכרית
והיתפרקתי מדמעות פשוט..
נירגעתי קצת ויצאתי מהחדר לשתוף פנים
אחותי ואחי ניראו לי די רגילים כאילו לא מזיז להם
אבל אני הרגשתי מועקה בפנים
החלטתי ששום דבר לא יהרוס לי את המצב רוח
ניכנסתי לחדר של המחשב להישתחרר קצת מהמחשבות הרעות
ואת מי ראיתי שם???
את אחותייי במישתמש שלי...
קוראת את השיחה שלי ושל אושר!!!!!
ישר צרחתיי " רותםםםםםםםםםםםם " מה את חושבת שאת עושה?!?!
רותם צחקה עלי " אז מה?? יש לך חבר?? "
כולי הסמקתי ואמרתי לה בביטחון " כןן! לפחות אחת מהמישפחה הזאת יצאה מ=ו=ש=ל=מ=ת כאילו דהה!!! "
רותם עוד שניה השתינה מרוב צחוק.. חחחח ואני הצתרפתי
" רותם.. תגידי כבר היתנשקת? "
" הופה קדיי מה קרה את מיתענינת??? "
" סתם פשוט... חשבתי...... ש.... חח עזבי! "
" נו תגידי לי!!!! מה חשבת?!? "
" חשבתי שתוכלי ללמד אותי קצת אבל בלי להדגים כן?!?! "
" חחחח הינה זאת אחותי שאני מכירה!!!!!
בארור שאני יכולה ללמד אותך קצת.. "
אני ורותם דיברנו שעות
על אושר אהובי כמה שאני אוהבת אותו
וכמה שהוא אוהב אותי..
היא לימדה אותי איך מיתנשקים מה עושים עם הלשון והכול
ואני.. אני הרגשתי שסופסוף אני יכולה לסמוך עליה
ולדבר איתה על הכול!! =]]
אבל מהר מאוד הבנתי שהכול טעות............
יאלה אנשים רוצים המשך?! תנו בתגובות
יותר תגובות.. יותר המשכים! =]
לאב יו אולל
קדיי
חחחח עוד תגובות! ואני ממשיכהה =]]]]]]
יייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני במתח תמשיכי נשמתי
יייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני במתח תמשיכי נשמתי
ווואי מאמי סיפור מהם!
תמשכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
יאאאאא איזה מתחחח
המשךךך ומהררררררר
חיחיי רק ביגלל שאתם מתוקים והשארתם לי תגובות אז קלו ת'המשך
" ואני.. אני הרגשתי שסופסוף אני יכולה לסמוך עליה
ולדבר איתה על הכול!! =]]
אבל מהר מאוד הבנתי שהכול טעות............ "
אושר היתקשר אלי אחר הצוהורים ואמר לי
" שקדי אני מיצטער אבל אני חושב שזה לא ילך בינינו... "
" למה אושר? מה קרה נישמתי????? "
" עזבי נשמה אני לא רוצה לפגוע בך עדיף שננתק את הקשר מהתחלה וזהו.. לפני שהמצב ידרדר "
" אושר אני אוהבת אותך! תגיד לי מה מה קרה!
אני לא יתוור עלייך ככה אתה יודע!!! "
" קדי אני אוהבת אותך והכול תזכרי את זה תמיד אבל אני לא רוצה שתיפגעי "
השיחה נותקה.. רציתי לחדר של אחותי
" רותםםםםם י'זונההההההה אחרי הכול זה מה שאת עושה לי?!?
תוקעת לי סכין בגבבבבב?!??!?! אעעע.?!?! אעע??!?!?!
מה כבר אמרת לאושר?!?!? "
רותם פתחה עלי בצעקות
" שקד סתמי ת'פה שלך לא אמרתי לאושר כלום!!!!!
מה קרה?! אושר לא אוהב אותך יותר אז את באה אלי?!?
אני לפחות יודעת דברים שאת לא הכי יודעת....! "
" מה למשל???? " כולי סקרנית!!!
" עזבי אני לא יגיד לך! "
" נו רותםםם מה את כבר יודעת שאני לא?! "
" שקד עזבי די חאלס אין לי איך להגיד לך את זה וזהו!
אני יכולה רק להגיד לך דבר אחד! שכחי את אושר!!! "
" נוו רותם!! למה לשכוח אותוו?? מה אני לא יודעתת????????? "
תזרימו בתגובות אנשים!
לאב יוו
קדיי
לעיסטר את מפחידה אותי...חחחחחחח
איזה מותח יאללה תמשיכי
ותקראו גם תסיפור שליייי "הסיפור העצוב שלי-סיפור בהמשכים"
איככככ אף אחד לא מתייחס לסיפור שלי איזה באסה איתכם 😢
לא פייר...אני מתייחסת לסיפורים של כולםםםםםםםם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הינה כפרה אני ניכנסת
תודה עם התגובה מאמיי =]