אווווף בא לי לשיםם כאפהה למיתלהב הזההה טפו עליו
מאמי אני מציעה לך לשכוח אותו
אני יודעת שאת מנסה ושיהיה לך המון בהצלחה 😊
אבל אני חושבת שאת צריכה ממש להפסיק אפילו לדבר עליו.
גם לי זה קרה, הייתי מאוהבת באיזה אחד עם אופי זבל
ולקח לי זמן להבין את זה וכשבסוף הבנתי,
הייתי ממש שבורה לא יכולתי להפסיק לבכות
ומלא זמן היה לי מצב רוח על הפנים אבלללל
התגברתי ומצאתי לי מישהו יותר טוב פי אלףףףף
שיהי לך בהצלחה מתוקה! 😊
קדיי למי אתה מתכוון?
אתה מתכון אלי?
אם כן תגיד לי אני לא יפגע או משו..
נשמה דבר ראשון אני ב-ת
דבר שני לא הבנתי למה אתה מיתכוון......
מזתומרת מיתכוונת אלייך???
QUOTE (קדייי @ 19/07/2005) אווווף בא לי לשיםם כאפהה למיתלהב הזההה טפו עליו
דבר ראשון סליחה
דבר שני - את רשמת בא לי לשים כאפה למיתלהב הזה
התכוונת אלי? שאני המתלהב?
המממממממממממ... לא!
מה אתה קשור חחח
את הנושא הזה פתחתי על הילד שאני אוהבתת..
אז משום מה אני רושמת פה עליוו
אז כיאלו היה בא לי לשים כאפה למיתלהב הזה
חח ומה קשור אתה.. אתה אפעם לא הגבת לי פה אני לא מכירה ואתך ניראלי
שמעי כבר אמרתי לך מה לעשות...
כולם אומרים לך את זה
חחחח
וזה לא עוזר לך בגרוש
רחוק מהעין רחוק מהלב
ככל שתראי אותו פחות ככה תפסיק האהבה
קדי נשמתי גם לי זה קרה..😢
את צריכה לצאת לבלותת להכיר בניםם..לעשות הכל כדי לשכוח אותוו..
😊 מקווה שעזרתתיי
😊 ~מורוש~
QUOTE (קדייי @ 28/07/2005) המממממממממממ... לא!
מה אתה קשור חחח
את הנושא הזה פתחתי על הילד שאני אוהבתת..
אז משום מה אני רושמת פה עליוו
אז כיאלו היה בא לי לשים כאפה למיתלהב הזה
חח ומה קשור אתה.. אתה אפעם לא הגבת לי פה אני לא מכירה ואתך ניראלי
אוקי סבבי 😊
בהצלחה..
חחיחיחיי יפים שליי אתםםםם
אבלל ת'אמתת
אני גם לא הכי רוצה לשכוחח אותוו......... =\\\
שומעיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!?@?#?$??%?%?$?@?!??!
הישלמנוווווו הרגעעעעעעעעעעעעעעעעע
אינליי כוח אפילו לספר איךך ולמה בהיזדמנות אחרתת
אני כולכך מאושרת שכלום לא מעניןן אותייייייייייייי
בייבייי