פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אהבה או אובססיה?

✍️ קדייי 📅 25/02/2005 01:34 👁️ 1,336 צפיות 💬 58 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 4
למה אני לא חושבת שזה אובססיה זאת כמו שהרבה אמרו פשוט אהבה של מישהו שאת רוצה להשיג אני מאמינה שאחרי שתשיגי אותו תיהיה הבנאדם הכי מאושר וזה יעבור לך גם ותיפרדו ורק אז יירד לך ממנו בגלל זה אני מאמינה שאת צריכה להשיג אותו כי המשפט אומר שאת צריכה להשיג את מי שאת אוהבת אז אל תשכחי לכי על זה!! 😊
חחחחחחחח נשמה..! =]].. אבל אני לא ישיג אותו בחיים אני צריכה לרדת מזה כבר..
ואוויייי סיפור כזה שומעים פעם ב...
טוב "גברת מאוהבת" עם כבר אמרת לו שאת אוהבת אותו
עם כבר את יודעת עליו הכללל
את פשוט צריכה לשבת ולחכות!!
תחכי שבוע שבועיים עם את רואה שהעניינים לא זזים יעני הוא לא שולח הודעות לא אומר כלום...
תתחילי לפעול!!
שלחי לו הודעה אחת בלבד! באייסי וכתבתי לו כך:
"{השם שלו} אני רוצה להגיד לך משהו למרות שכבר אמרתי לך ואתה יודע מזה !
אני א-ו-ה-ב-ת אותך! ואני לא רוצה שנריב שוב ונחזיר את המצב הקודם שלנו כמו בהתחלה שהיינו ידידים טובים יותר ואפילו להתקרב יותר אתה ממש חשוב לי ואני מקווה שלקחת לצומת ליבך את מה שכתבי כי אני ממש רצינית בקשר לזה!
מקווה שתענה לי בהקדם כי אני מחכה המון זמן לתשובה ממך! באהבה: {שמך}"

בהצלחהההה 😊

ואל תשכחי תמיד לחייך 😁
חחחחחחחחחח נשמה אני רואה את קצת לא מעודכנת אבל תודה בכול זאת.. =]

http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=21203

רשום שם את כול הסיפור אחרי שתיקראי תקראי שוב את התגובה שלך.. ותביני נכול..
ביו'ש לאב יוווו 😊
מכירה תשיר "אם זאת אהבבה אז למה היא.. לא טובה "
זה ככה
תקשיבי..
נניח שזאת אהבה ..
אהבה= טירוף...
אז תאמת זה די קשה להבדיל בין אהבה לאובססיה.. אני כמעט בטוחה שזאת אובססיה
לפעמים אנשים לא מבדילים בין אהבה להידלקות...
אני כמעטו בטוחה שאת רק דלוקה עליו ואולי אפילו מחבבת אותו רק..
אבל בטוח את מרגישה אליו מש'ו אני בטוחה שזאת לא אהבה אבל..
ולפעמים כשאתה כל כך בטוח שזאת אהבה ולא הידלקות אתה מרגיל את עצמך לבן אדם הזה...
נגיד שתיההי איתו.. את באמתת תקבלי את מה שרצית?? תחשבי אם את באמת רוצהה להיות איתו...
או שאולי כל זה סתם בשביל הקטעע ...
או שאולי.. את דלוקה עליו ומפתחת אהבה בכל מקרה את תיראי שאם את תכירי אותו יותרר ותיהיהו ממש ידידים טובים..
את תרגישי שונה א ת פחות תרדפ אחריו וכזה..
קיצרר נשמהההה שיהיה לך בהצלחה מותק 😊
נשמה תקשיבי מאמו'ש לפי דעתי זאת אהבה שהפכה לאובססיה אין לי בכלל ספק שאהבת אותו מעוד ושאת עדיין אוהבת אותו אבל לפי מה שאת מספרת, זה נראה לי יותר כמו אובססיה.
אל תדאגי רוב הבנות בעולם אם הן לא מצליחות להשיג משהו אז מתחילה האובססיה ולאט לאט האהבה דועכת בלי לשים לב אפילו.....
אז אני מציעה לך שתנסי להיות איתו בלי שום קשר לאהבה שתראי לו שזאת רק ידידות מבחינתך...
ותראי לו שאת לא אוהבת אותו יותר בכך שתכתבי באווי באייסי דברים כמו: עלייך התגברתי אותך כבר שחכתי מצאתי אהבה חדשה ................(והמשך איזשהו....חחחח)...ותהיי עם בנים אחרים בהפסקות וכאלה...
וככה תהיי ידידה שלו תראי אם הידידות תתפתח אולי כבר יעבור לך..ואם לא אז אולי הוא ישים לב שהוא מאוהב בך ואז אם זאת באמת אהבה אז\ תהיו ביחד ואם זאת אובססיה ותגעלי ממנו אז את לבד לא תרצי להיות איתו...תאמיני לי זה מנסיון!!!

מקווה שעזרתי נשמה.....מואהההההההההה לוב יווווווו
***ענתו'ש***

😊 😊

-tinkerbel-


מאמי אני כן אוהבת אותו! חח אין ספק ביככלל


ענת, מאמי את חייה בסרט לגמרי!!! אנחנו ביכלל לא מדבירם ליק הלאוו
הוא כיתה מעלי הוא חסם אותי באיסיי ובמסןן מה קורה איתך? חחח
עזבי
חחח... אולי אני באמת חייה בסרט..............חח
יוווווואווווווו נשמה את לא יודעת כמה אני מצטערת... רק מלחשוב שזה קורה למשהי זה גורם לי להתעצב...
אבללללללללללללללללללל הוא ל-א הבנאדם היחיד בעולם!!!!
יש מלא אנשים...
אני חושבת שבגלל שאת כל הזמן חושבת שאת אוהבת אותו ואת חושבת שאת חייבת להשיג אותו...אז זה לא גורם לך להפתח, להכיר בנים, להינות מהחיים את כל הזמן חושבת עליו..תנסי להיות אם בן שאוהב/דלוק עלייך (כי אני בטוחה שיש המוןןןןן) ואולי תראי שלא רק הוא החיים שלך .........

אוהבת המון המוןןןןןןןןןןןןןן ביגגג קיססססססססססססס

ואף פעם לא לשכוח: "בחיים אל תפסיקי ל- 😁 אולי משהו יתאהב ב- 😁 שלך"....

לובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן **ענתו'ש**
אני מבינה אותך גם אני מרגישה ככה
ברוך הבא למועדון 😉
אז תתחילי עם בנים אחרים וככה זה יגרום לו לקאנות!
זה עוזר תאמיני לי
או שאל תתיחסי אליו ואז הוא ירדוף אחרייך! אפילו שזה ממש קשה לא להיתייחס למי שמטורפים עליו...
חחחחחחח ענת מאמי תודה נישמתיי =]]

אמממ.. HILUSHA , חח סליחה מאמי אני לא הנבתי כולכך מה השם!
אבל תודה בכול זאת אחותייי... חח אני ינסה אבל בכול מיקרהההההההההההההההההההה

היווווווום היה לו יומולדתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת 8.5 חיחיחיחחייייי
ולמרות שאנחנו ביכלל לא מדברים תפסתי את עצמי ואמרתי לו מזל טוווב 😊😊😊😊😊
יופי עכשיו החופש הגדוווול לא לרואת אותו חודישם וחציייי.......
ועוד שאולי החופשה תתיארך ביגלל כול הועדת דוברת או אנערףףףףףףף יהיו עיקובים! 😢😢
שלום..
אני מאוהבת בילד אחד כבר שנה וחודשיים בערך..
[והוא כךל הזמן אומר שמרוב אהבה אני אובססית אליו כבר..
אבל זה לא נכון
לדעתי זה אהבה זה ממש ממש לא אובססיה...
הבנים פשוט לא מבינים...אני אומרת לך מניסיון
QUOTE (אור_המתוקה1 @ 25/02/2005) מאמי.. אני חושבת שאת אוהבת אותו מעל הראש וזאת לא אובססיה..
את פשוט נורא נורא נורא רוצה להשיג אותו.... מה שלצערך לא קורה לך!!
וכמו ששירן אמרה לך.. אנחנו אוהבים תמיד את מי שקשה לנו להשיג!!
וזה כזה נכוווווווון!!

מצטרפת לדעה שמעליי..במאה אחוז!!

המון המון המון בהצלחה!!
תעדכני מה קורה..
אוהבת מורן!
אני חושבת שאת מאוד אוהבת אותו ויש לך כול כך את הרצון שיהיה שלך כבר..
זה אהבה..
וב'מת כמו ששירנוש אמרה "אנחנו תמיד רוצים להשיג את מי שאנחנו לא יכלים"..
ועם את כול כך רוצה לשכוח אותו תנסי להכיר מישהו אחר..
אוליככה תצליחי..
כי עם את חושבצ שחא יהיה בינכם כלום אז פשוט צעזבי את זה ותכירי מישהו אחר..
לא חסרים בנים בעולם...
אני חושבת שזאת אהבה שהפכה לאובססיה מרוב זה שהוא הדבר היחיד שיש בראש שלך..
< מדברת מניסיון אישי בלי הרחבות..>
אני בטוחה שעם הזמן את תשכחי אותו כי הזמן זה הדבר היחיד שיכול לעזור אבל בינתיים תצאי עם חברות,תעסיקי את עצמך במשהו כדי שתחשבי עליו כמה שפחות..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך