אני אוהבת ילד אחד כבר11 חודשים.. והסיפור ביננו הוא מסובך
הוא כיתה מעלי.. ויש לו ת'חברים שלו והכול.. והינו פעם ידידים
ורבנוו.. ליפני איזה שלוש או ארבע חודשים.. ואני עדיין אוהבת אותו אבל בצורה ממש מוגזמת
יענו אנשים מישתגעים ממניי ושלשום אמרתי לו שאני אוהבת אותו והכול
אחרי אלף שנה שלא דיברנו.. והוא ניסה להיתחמק כזה... אולי כדי לא לפגוע בי אני יודעת שהוא לא מרגיש כלום
והוא אמר לי שהוא מבטיח שנדבר פנים מול פנים ולא דיברנו..
ואני מרגישה כאילו שנאי אובססיבית אליוו!!!
אפחד לא מבין עד כמה אני אוהבת אותווווווווווווווווווווווווו
אני חולמת עליו הדבר הראשון שאני חושבת עליו שנאי פותחת 'עיניים זה הואאאאאאאאא , הוא בראש שלי 24 שעות ביממה יוצא לי לדבר עם 7 אנשים לפחות עליו ביום!! טוב שלא כתבתי אלף שירים עליוו ות'שם הבאדוי שלו בכול מקוםםםםםםםם הפרטים שלי האוואי שליי השירים שאני שומעתת! גם פעםם שמעתי שהוא בצופים הלכתי נירשמתיי צילמתי אותו בסתר שמרתי כול שיחה שלי איתוו אני יודעת ת'מערכת שלו בע"פ באיזה שיעור הוא עכשיו ואיפו ואני יוצאת משיעורים מלא ביגלל זההה גם אני יודעת איפו הוא גר באיזה קומה וכאלה איך קוראים לאמא שלו במה אבא שלו עובד פעם היתי מדברת עם אחותו בטלפון שהיא בת 21 עזובבוו אני לא יכולה בילעדיווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ומרוב שאני כולכך אוהבת אותוו אני מרגישה כבר אבודה ומבולבלת בקשר להכולל
זה מפריע לי לחיות את החייםם.. ואני גם לא רוצה להציק לו עוד יותרר
כ נימאס לי מזה..! שאני צריכה לרדוף אחריוו והכולל..
מישו פה יכול לעזור לי??? ואתם לא יודעים הכול הסיפור עצמו מסובך מאוד מאוד... =[[
אז זה אובססיה או אהבה מטורפת לגמרי?!
תודה לכול מי שיעזור אני יעריך את זה מאוד..
לרוב לא מגיבים לי בנושאים וזה די מעליב..
היתי שמחה עם יהיה שינוי..
אוהבת מלאא קדיי
מכירה את המשפט...
אנחנו אוהבים את מי שלהשיג אנחנו לא יכולים...
אז נראה לי שזה קורה לך את כבר 9 חודשים אוהבת אותו יכול להיות שמרוב שהתרגלת
לחשוב עליו כל ה9 חודש ולראות אותו זה כבר נראה לך נורמלי
אבל את לא תדעי אם את באמת אוהבת אותו עד הרגע שתיהי איתו באמת..
בנתייםה או משוך אותך כי הוא לא מתייחס אלייך אתם לא מדברים והוא לא מרגיש אלייך משהו
לדעתי זאת אובסייה אבל זאת יכולה להיות גם התאהבות ואף אחד לא יכול להגיד לך מה זה
בגלל שרקר את יודעת מה הלב שלך מרגיש ומה הרגשות שלך
מקווה שעזרתי...
אני דווקא חושבת שעם אני יהיה איתו בא'מת
אני יהיה הבאנדם הכי מאושר בעולםםםםםםםםםםם!!!!
נגיד שניביתי לדבר איתו ליפני כמה ימים ושראיתי שהוא מחובר
הלב שלי התחיל לדפוקקקקקק ולצאת מהמקוםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
וביכלל שהוא ענהה ליי.. כולי רעדתי והלב שלי דפק וזהה..
והרגשתי פרפים בבטןן והיתרגשתי מלאא וזהה..
אוףףף 😢
אתה אתם אומרים??
כמו שאמרתי לדעתי זה אהבה
כי אובססייה גם מתפתחת מאהבה,כי מה זה אהבה רצון להיות עם מישהוא שאתה אוהב רצון לראות אותו תמיד לידך וכשאתה לא יכול להשיג את זה אתה מנסה לעשות את זה במחשובותייך
ולנצל כל אפשרות פשוט לראות אותו
גם נכוןן...
עכשיו היתי לי שיחה איתו קשה..
יענו אפשר להגיד שלא נחזור להיות ידידים
והוא גם ילד זבל הוא התחיל להגעיל אותי במשך השיחה..
אני חייבת לשוכח אותו איכשהוו
מאמי גם לי יש מישהו שאני ממש אוהבתת והיינו פעם ביחד ובגלל שהיו סיבוכים ובעיותת נפרדנו...
אני עדיין אוהבת אותו ואני כל יום מתקשרת אליו ואנחנו מדברים והכל אבל אני יודעת שהוא לא רוצה אותי...
אני חושבת שזאת אהבה אמיתית.... וזה באותו זמן גם אובססיה...
כי את גם מאוד רוצה להיות איתו וזאת אובססיה ואת מאוד רוצה אותו כי את אוהבת אותו...
אבל מה שכן מאמי את צמריכה לנסותת לרדת ממנו ולא לחשוב עליו...
אני יודעת שזה הדבר הכי קשה בעולם... אבל אין מה לעשות.... אני גם מנסה לשכוח אותו... וזה אחד הדברים הכי קשים העולם כל פעם אני מבטיחה לעצמי שאני לא יתקשר אליו וכל פעם מחדש אני מתקשרת שוב..... אז אל תהייי כמוני מאמי תנסי לשכוח...
מקווה שעזרתייי
תודה אחותי..
אני מנסה כמה שאני יכולה
אבל אז אני חושבת על כמה שאני אוהבת אותו
וכול מה שניסיתי הכל בום! ואז אני לא מצליחה....
מאמי.. אני חושבת שאת אוהבת אותו מעל הראש וזאת לא אובססיה..
את פשוט נורא נורא נורא רוצה להשיג אותו.... מה שלצערך לא קורה לך!!
וכמו ששירן אמרה לך.. אנחנו אוהבים תמיד את מי שקשה לנו להשיג!!
וזה כזה נכוווווווון!!
בקיצור מאמי..
תנבסי להתקרב לדבר.. אולי גם הוא מרגיש אלייך משו ואת לא יודעת..
תמיד אפשר לנסות משו ביחד ולראות איך זה הולך אם אוהבים!!
חולהה עליךךך
ובהצלחה!!
מקווה שעזרתי לך =]]
~אורוש~
חחחחחחחחחח חימשליי תודה מאמי..
ולא אין סיכוי שאנחנו ניהיה ביחד ולא ידידים ולא כלום
דיברתי איתו
ואני רק צריכה לשוכח אותו ו=מ=ה=ר
תודה על התגובות
אז כבר יש הלחטה לשכוח??
מקווה שתצליחי מאמי!!!
בהצלחה!!!
ובבקשה........
חחחחחחחחח
תמיד היה ת'החלטה הזאת
אבל פשוט לא כזה צלחתי
אבל עכשיו אני רוצה יותר מתמיד
תכירי בנים אחרים יש עוד הרבה לא חסר בנים עם אופי טוב בעולם...
ותחשבי על כל מה שהוא עשה לך ולאט לאט ירד לך בגלל ההתנהגות המגעילה שלו
אולי זה יקח זמן אבל בסוף ירד לך ממנו
ואת תמצאי מישהו להיות איתו שיאהב אותך ואת תאהבי אותו
נישמתי אני מנסה כמה שאני יכולה..
אבל תאמינו לי שאחרי כולכך הרבה זמן זה כבר קשה.. =[
QUOTE (קדייי @ 24/02/2005)
ואני מרגישה כאילו שנאי אובססיבית אליוו!!!
לפי דעתי את עונה לעצמך... זטת פשוט אובססיה תתגברי עליו ותעברי הלאה..
המון המון בהצלחה..
מורן 😉