לדעתי אובססיה..
קרה לי משו דומה..
תמשיכי הלאה,
תצאי עם אחרים
ותפסיקי לעצור את החיים בגלל אף אחד.
לדעתי את מאוהבת בו כל כך עד שאת לא יכולה להרפות!
אני גם הייתי במצב שלך ובשלב מסויים חברה ממש ממש טובה
שלי אמרה לי: "מורן, את לא יכולה להמשיך ככה יותר
את חייבת ללכת לספר לו שאת אוהבת אותו..."
הלכתי וסיפרתי לו
הוא לא הרגיש אותו דבר, לקח לי זמן לקבל את זה
והיום אנחנו ידידים הכי טובים
למרות הכל למרות שהיה לי נורא קשה להסתכל לו בעיניים אחרי
זה, זה עבר ופגשתי את אהבת חיי!
זה יכול לקרות גם לך במידה ותתני לעצמך לחיות את החיים
ולא לשקוע בתוך תהום ולטבוע!
תוציאי את עצמך משם כמה שיותר מהר!
תצאי, תבלי, תהני מהחיים!
אחרי הכל בשביל מה אנחנו חיים אם לא בשביל להיות מאושרים?!?!
בהצלחה בובה!!!
מקווה שעזרתי במשהו!
תקשיבי מאמיי..
זה קרה לי..
אני אהבתי ילד במשך שנה וחצי.
ובדיוק כמוך..
כשקמתי בבוקר חשבתי עליו.. הייתי מסמיקה כשהייתי רואה אותו...
כתבתי עליו מאות שירים.
כל שיר שהייתי שומעת הייתי חושבת עליו.. כל היום הייתי מדברת רק עליו .. ואם הוא היה אומר לי אי פעם איזה משפט... לא הייתי ישנה שלוש לילות... פשוט אהבתי אותו גם כל כך הרבה ואפחד לא הבין אותי.. כולם אמרו לי שכחי ממנו את אובססית אליו..
ותאמת.. לדעתי זה אהבה...
יש דברים שבאמת הגזמתי קצת..
כל היום הייתי מסתכלת עליו
ולא מקשיבה בשיעורים והדרדרתי בשיעורים.. הדפסתי את כל השיחות שלנו מהאייסיקיו ובאמת הייתי אובססיבית בזה.. אבל אהבתי אותו..
את אוהבת את הילד הזה..
רואים..
אבל את צריכה לדעת שלפעמים את מגזימה..
מקווה שעזרתי
אוהבתת..
גללל
תודה נשמות שליי.. אני מנסה ומנסה ומנסה ומנסה והופ ופלא הזמן עובר טססססס
זה כבר הפך להיות 10 חודשים.. וזה ככה.. עוד יום ויום יום ויום יום ועוד שבוע ועוד ועוד..
ועוד חודש ועוד חודשים ועוד שלום וזה לא ניגמררר עוד מעט זה כבר שנה אחת! שלמה!!!!!!
אני לא מאמינה זה פשוט לא קורה לי
אני יודעת שהוא מגעיל וכבר נישבר לי ממנו ומחלשוב עליון ונימאס לי לכתוב עליו פה בפורום
ושאני ידועת שהוא לא שווה חצי ממה שאני רושמת פה והוא לא שווה כלום בישביליי
בעעעעע פשוט נימאס ללייייייייי !!!!!
אז תשכחי אותו מאמי...
תראי תתגובה למעלה שכתבתי לך
זה בול מה שאני הרגשתי
זה פשוט מה שאני חשבתי והכל הכל...
היום אני מבינה כמה שהוא לא שווה את זה...
יש עוד אלף בנים בעולם ותאמיני לי שאת תמצאי אחד יותר טוב ממנו ויותר מושלם..
אוהבת,
גלושק'ה
קראתי מאמי
ואני יודעת שהוא לא שווה כלוםפ ולא ת'אהבה שלי ולא שום דבר אבל אני לא יכוןלה להפסיק
תקשיבי נשמה..
אם את תכניסי לך תראש שהוא לא שווה את זה הוא באמת לא יהיה שווה את זה..
אני הכנסתי לי לראש הוא ככה והוא ככה ואני בחיים לא יפסיק לאהוב אותו..
ולא הפסקתי..
ועד שחברות שלי פתחו לי תעניים אוואוו את לא יודעת כמה גם הם סבלו
כל היום הייתי מדברת עליו הוא היה החיים שלי....
עד שהכנסתי לי לראש שהוא סתם זבל שמנסה רק לפגוע בי ועד היום הוא כזה!!
מואה
גלושק'ה
חחחח כן הא !!? הכול רק בראש.. אבל לפעמים קשה להישתלט על המחשבות........
ואני בת 13.. כפרה ואת?..
אבל ת'אמת זה לא הוא גורם לי לא להיות מאושרת..
זה דברים אחרים.. עם הכול היה מושלם והבעיה היתה רק איתו היתי מסכימה!!..
כי אני מעדיפה לסבול מאהבה ולא מדברים אחרים שאני לא יפרט..
QUOTE אנחנו אוהבים את מי שלהשיג אנחנו לא יכולים...
זה ממש נכון 😢
גם אני אהבתי מישהו במשך שנה וחצי והוא היה אסור עבורי חח לא משנה למה
בקיצור היה בינינו כמה רגעים אינטימיים וזהו
בחיים לא הצלחתי להיות איתו לגמרי
והאמת אהבתי אותו מאוד מאוד
ורציתי אותו בכל מחיר
ולא ידעתי אם מה שאני מרגישה זה אובססיה או אהבה
אני אומרת לכם זה ממש מבלבל
אשכרההההה...!
מקווה שעכשיו בסדר מאמי..
ותודה =]