בתאללללללללללללללללללללללל אההההההההההההההההההה
מה זה הדבר הזה????? הייתי במתח ועכשיו עוד יותררררררררר
אהההההההההההה שימי המשךךךךךךךךךך מהרררררררררר פליזזזזזזזז
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
בטח היא....בהיריון מטלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואואואויוואויאללאליואואויואויואויוווו 😮 😮 😮
המשך דחווווווווווווווווף!!!!!!!!!!!!!!!
וואי רק שלא תהיי בהריון מטללל 😢
סיפור מהמם!!
תמשיכיייי
אוהבת*-*אולוש*-*
וואיייייייי דווקא כולם חשבו על הריון אני חשבתי על איידס... בעע אמאאאא..
קיצצצצצצצצצווווווורררררררר הממממשךך איזההה מתחח אמאאמאמממאא
מה הייתה התוצאה????? יואוו פליז טובה!!
שימי המשךך דחוףף
מוואה ענקיתתת 😛
עוד 5 תגובות המשךךךךך..
בתאלוששש =]]
בתאלוש+בתאלושקה= רווקות יפות ומשועממות לנצחח
יאאא שלא תהיה בהריון... ובטח שלא יהיה לה איידס...
אני במתחחח חבל"ז...
המשךךךךךךךךךך!!!!!!!
יואווווווווווווווווווווווו תמשיכייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך דחוףףף!!!
יאללה רק שלא יהיה לה איידס!!
תמשיכי מאמי..
לוב יו
גל!ש
יאלללה נוווווווווו תעשי המשךךךך
אני כבר משתגעגעעתתתתת
אוףףףף יא מוכשרת אחתתת תמשיכי !!!!!
אוהבת אותך הכי בעולםםםםם אישתי היפהההההההההה
מואהההההההה ענקיתתתתת
בת-אלוש =]]&בת-אלוש= רווקות משועממות לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךך
ואני תגובה מספר 5 !!!! 😯
מוואה ענקיתתת 😛
חחח יש 5 תגובות....יאללה תמשיכי
שנייה כבר המשך!!
-18-
" רק נישארה התוצאה של הבדיקה!!
לאחר יומיים הם קיבלו תוצאההההה והיא הייתההההההה........"
הרופא ניכנס לחדרה של מעיין ועל פניו הייתה הבעה עצובה..
איתי היה עם מעיין והרופא אמר להם..
"אני מצטערר מאוד...מעיין..יש לך איידס........................"
איתי היה המוםםםם ירדו לו דמעות..
ומעיין גם ירדו לה דמעות..
איתי חיבק אותה חזק חזקקקק.......
ואז נכנסה האחות......
"דוקטור סובסקייי התוצאה היא לא שלההה היא של מישהי אחרת שגם לה קוראים מעיין..
שמך מעיין שבתאי?" שאלה האחות..
"כן.." אמרה מעיין..
"אז הינה התוצאות חמודה.." האחות הביאה למעיין את המכתב עם התוצאות
והיה כתובבבבבבבבב................................
+++++++++++++++++++++++++++
סורי שקצרר..זה למתחחח חהחה חהחהה =]]
בתאלושש&בתאלוששש רווקות יפות ומשועממות לנצחחחח
חחחחחח איזה דפוקים......
בהריוןןןןן נכון?!?!?!
תמצ'יכייי..
בת-אלוששששששששששש רווקה משועממת יפה שליייייייייי
איזה המשךךך קצר מזה?!?!?1;
שום מתתחחחחח אני רוצה המשךךךךךךךךךךך 😠
אוהבת אותך הכי בעולםםםםםםםםם
בת-אלושקה&בת-אלוש רווקות משועממות ואחיות בנשמהההההההההההההההה
אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולםםםםםםםםם נשמתיי
מואהההההההההההה ענקיתתתתתתתתתת