אז כמו שהבטחתייייי הינה עוד סיפורררר
מקווה שתאהבו אותוו..=]]
אה..ו.....
תגיבו ה-מ-ו-ו--ן-ן-ןןןןןןן
ה-מ-ו-ו-ו-ו-ןןןןןןןן
@+**+@ אה2ה גד!לה לכK2 נ!לדה @+**+@
-1-
"איזה פאקק זה...!! מחר חוזרים ללימודים!! אוףףף...חוזרים לבית הכלאא....ועוד לכיתה י'?! אוף..חחח"
אמרה מעיין לחברתה שני..
"כןןן..וואייי הולך להיות שווההה מלא כוסונים נימצא לנו חחח" אמרה לה שני
הן המשיכו לדבר עד ששני הלכה לביתה..וכעבור שעה מעיין הלכה לישון..
++++++++
בוקר
++++++++
"בוקר טוב חמודה..האוכל שלך והשתייה על השולחן..אני הלכתי לעבודה ביי מתוקה" אמרה גברת שבתאי לבתה מעיין..
"ביי אמא עבודה נעימה" נופפה לה לשלום ואמא יצאה מהבית..
מעיין הלכה לחדרה התלבשה, לבשה מיכנס שחור עם חולצת בצפר התאפרה קלות שמה בתיק שלה את האוכל השתייה הספרים והקלמר ויצאה לביתה של שני..
כעבור כמה דק' הגיעה אליה והן הלכו שתיהן לתיכון שלהן..
"מעניין איזה בנים יתחילו איתנו!!" אמרה שני...
"לה...לא בראש שלי אף אחד עכשיו..." אמרה מעיין.......
מעיין הייתה ילדה ממש ממש יפה...היא הייתה עם שיער שחור מדורג, גלים ועיניים כחולות כמו הים..
חברתה שני הייתה גם ילדה ממש יפה, עיניים ירוקות ושיער בלונדיני
הן היו החברות הכי טובות!
הן הגיעו לבצפר והכירו שם את הרוב..
הן ראו מלאא כוסונים מ-יא' ומ-יב'.....ואת כל הידידים שלהן והחברות
אח"כ היה צילצול הן עלו לכיתות שלהן..שני ומעיין היו באותה הכיתה.
השיעורים בשבילן היו עינוי אחד גדול..!!
כעבור שעתיים ניגמרו שתי שיעורים והייתה הפסקה.
הבנות יצאו לעבר הקפיטריה וראו שם יושבים ילדים מכיתות יא' ילדים ממש יפים....
******
''נו איתי..על מה נתערב הפעם?'' שאל חברו של איתי את איתי....וכל חבריו הסתכלו על איתי מחכים לתשובתו..
"אתם רואים את הכוסית הזאת שעומדת ליד הכוסית הבלונדינית השנייה....אני מתערב איתכם שתוך חודשיים היא כבר תהיה איתי במיטה.." אמר איתי לחבריו......
"אוקייי....על כמה מתערבים?....ועל מה?" שאל חברו
"אמממ.......אם אני מפסיד אני מזמין את כולכם לאן שבא לכם..על חשבוני!" אמר איתי בביטחון מלאא והיה בטוח שהילדה שהתערב עליה (מעיין) תשכב איתו..ואז הוא יזרוק אותה..
"אוקיי!! יש לך רק חודשיים!! לא יום יותר!" אמרו חבריו..
"אל תידאגו...היא כבר תהיה שלייי חחח" איתי חייך חיוך זדוני......
אח"כ שני ומעיין הלכו לכיוון הכניסה לבניין (הקפיטריה בחוץ).
איתי וחבריו התקרבו אליהם ואיתי הסתכל מתי שני ומעיין נכנסות......הוא ראה שהן תכף נכנסות והלך לעברן הוא הלך ועשה את עצמו לא מסתכל לאן הוא הולך והוא ניתקל במעיין..היא נפלה לזרועותיו..
"יוואוו מאממי סליחהה את בסדר??" איתי שאל ועשה כאילו הוא דואג.
מעיין הייתה מהופנטת מאיתיי...איתי היה ילד חתיךך מהמם...
שיער חום כהה קוצים ועיניים ירוקות-כחולות כאלה..
היא הסתכלה עליו וחייכה..
"כן תודה..ואתה?" היא שאלה
"בסדר..מה שמך?" הוא שאל
"מעיין ושלך?" היא שאלה כולה מהופנטת
"איתי..יש לך שם ממש יפה מאמי!" הוא אמר ונשק לה ללחי..
"תודה.."היא אמרה כולה מאושרת..
"ביי נשמה" אמר לה איתי והלך לכיוון חבריו.....
הוא התחיל לצחוק..
"באמא שלי..חחח...הבנות כאלה תמימות...איך היא הסתכלה עלי כאילו אני האביר על הסוס הלבן שלה חחח אני אומר לכם...היא עוד תתאהב בי!! ועוד תיתן לי לדפוק אותה חחח" צחק איתי
חבריו צחקו איתו......
איתי שעשה את זה למלא בנות..כי כולן הופנטו ממנו כי הוא היה ממש מהמם
לא הזיז לו לעשות את זה גם למעיין....
******
"שיואוו ראית איזה כוסון הוא?!" שאלה מעיין את חברתה שני..
"כןןןן משהו בן זונה!! אבל מאמי...תיזהרי הוא ניראה אחד מסוכן!!" אמרה לה שני כחושדת בכוונותיו של איתי לגביי מעיין!
"אל תדאגי מאמי!" אמרה לה מעיין מנסה להרגיע אותה..
הן נכנסו לכיתה ולאחר מספר שניות המורה נכנסה!
כך עברו ימים כל יום איתי שני מעיין והחברים של איתי דיברו עם שני ומעיין בהפסקות היו איתם כל הזמן!!
******
"שיוואו אני מתחילה להתאהב באיתייי הוא כזה מושלםם" אמרה מעיין לשני..
"מושלם מושלם..חכי תיראי איזה מושלם..ממש!! הוא ניראה לי ממש לא אחד שרציני!! תיזהרי ממנו!!" אמרה לה שני מודאגת..
"יהיה בסדר" אמרה מעיין...
*****
חלפו הימים והם גם התחילו לדבר באייסייקיו להיפגש אחר הצהריים בהפסקות להיות ביחד..
מעיין ואיתי יותר התקרבו..
עד שיום אחד מעיין הלכה לאיתי ואמרה לו.......................................................
++++++++++++++++++++++++++++++++
אהבתם/ן?
לא אהבתם/ן??
תציפו תגובות!!
אוהבתת פוללללל
בתאלושששששש =]]





