מושללללםםם...
בןן זונה טללל איככככ שימווווותתת..!
ותרגישי טובב בובהה 😊
תודה =]]
הינה המשך..!!
-15-
" אחרי 5 דק' היה צלצול בדלתת.
מעיין הלכה לעבר הדלת ופתחההההההה......................................"
"ט..ט...ט...ט..ל..לל...טלל?!"
"מה אתה עושה פה?!?!" מעיין שאלה המומהה..
"באתי לעשות משהו...." הוא אמר וסגר תדלת במפתח
ומשך את מעיין לכיוון החדר..
הוא זרק אותה על המיטה ונשכב מעליה.......
"מה מה מה אתה עושה??!?!!!!" מעיין צרחההה
"מה את לא רואההההההההה?!?!!" הוא צעק והדביק לה נשיקה..
מעיין ניסתה להשתחרר אבל הוא אחז בה בחוזקה..
הוא החל להפשיט אותה ואז זה קרה..............הוא אנס אותהה..
ואז אמר לה בסוף.."חחחח...תלמדיייייי לאא לזרוק אותי בשביל אחרים!!! אני אוהב אותךךך בייוש נשמה שליי......ושלא תעזי לפתוח ת'פה שלך הבנת!??!" הוא אמר והתלבש..
הוא הלך ומעיין נישארה בוכה, לבד ערומה.......
מעיין לא ידעה מה לעשות..
מה להגיד..
היא רק ידעה שהיא טסה למקלחת.
היא נכנסה להתקלח ולא יצאה משם שעתיים........
"אני שונאאאאאאאת אוווווווווותתווווווווו" מעיין צעקה.
מעיין יצאה מהמקלחת והיה לה צלצול..
"מעיינוש חיים שלי מה קורה??" זה היה איתי..
"הכל מעולה מה איתך??" שיקרה מעיין..
"סתם..הכל טובב......רוצה להיפגש איתי בובה?" הוא שאל..
"לאא איתי..אני לא מרגישה כל כך טוב.." אמרה מעיין..
"למה בובה?" הוא שאל קצת מאוכזב..
"סתם כאבי בטןן וראש מחר אני לא באה לבצפרר.." אמרה מעיין...
"טוב אני יבוא אליך כבר יותר מאוחר ביי נשמתי.." אמר איתי..
מעיין לא רצתה שאיתי ידע את זה..
בא הערב ואיתי התקשר.."מעיינוש אהובתי אני לא יוכל לבוא אליך חיים שלי..אני בארוחהה משפחתית..אוהב אותך בובה שלי..תרגישי טוב!! אם את צריכה משהו אני פה בשבילך!!" איתי אמר..
"תודה נשמה שלי אני אוהבת אותךך..אני לא יודעת מה אני יעשה בלעדייך" אמרה מעיין ומעינייה זלגו דמעות...
"לא תצטרכי לעשות כלום!! כי אני תמיד אהיה איתך!! הבנתוש בובה?!! חולה עליייךךך
בייושש חיים שליי.." אמר איתי..
"ביי נשמתיי..תודה מאמיי" אמרה מעיין.....
והם סיימו תשיחהה..
למחרת מעיין לא הלכה לבצפרר..
ולא היה בבית של מעיין אף אחד......
ההורים שלה היו בחו"ל והם יחזרו עוד כמה ימים..
מעיין הייתה לבד......ואח שלה (שי בן 20) גר בחו"ל כיי הוא לומד שם..
היה למעיין פלא זאת הייתה שני..
"מעיינוש בובה שלייי למה לא באת לבצפר?!! מה נסגר איתך!?! אני באה אליך..ביוש בובה" אמרה שני..
וכעבור 5 דק' היא הגיעה למעיין..
שני סיפרה למעיין שהיא נפרדה מערן כי היא כבר לא אוהבת אותו..
ומעיין סיפרה לשני ההכל..
הן בכו ביחדד ושני הרגיעה אותהה...
שני הלכה כעבור שעתיים ומעיין נישארה שוב לבבד..
אחרי כמה דק' היה שוב פעם צלצול בדלת......
"מה היא שחכה?" שאלה מעיין את עצמהה....אבל זאת לא הייתה שני..אלה..........
יווו אמרתי לכם שאני יתנקם כבר בטל?!
ה=מ=ש=ך
מורוש תנקס בובה..
איזה מגעילות אתן..
מבקשות המשך ואח"כ לא מגיבות..
בתאלושששש
יאאאא איזה דוחה הוא... שימות...
המשך ומהררררררר
אמאאאאאאאא איזה מגעיללל טלללללל
בן כלבבבבב זבלללללל נבלה מנוולללל חראאאא
איכסססס בעעע בא לי להקיא עליווווו בעעעעע טפו עליוווו
בתאלוש יפה שלי שימי המשך מהררר בקשה בקשה בקשה
יואווווווווווווווווווווווווווו איזה בן בן בן בן בן בן בן בן בן זונה טל !!!!!!!!1 😠
שימי המשךךך דחוףףף
מוואה ענקיתתת 😛
אמאאאא בת-אלוששששששששש נשמתיייייי
איזה מתחחח יאאאאאאא מי זה?!!?!?!
תמשיכיי מהרררררררררר
אוהבת אותך הכי בעולם אישתיי
מואהההההההההה ענקיתתתתתתתתת 😁
איזה נאציייי אני ייהרוג אותוווווווווווו 😠 😠 זבלל איככסס בעעעע 😠 😠
בובה המשךךךךך והכי חשוב תירגישי טוב מאמי מואהההה 😛 😛
אמאאאאאאאאאא בנזונההההההההההה מה הוא דפוווווווווקקק
מי זה היההההההההה ?#@$?@#?$
😛
המשךךךךךךךך דחוווווווווווווווווווווווף
בתאלללללללללללללללל!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!
סיפור מהמהמהמהמהמהמההםםםם!!! 😂
איזה בן זוניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אמןןןןן שחתולה תדרוס אותו....!!!!!!!!!!!!!!!
שיקבל מחזור ביום שהוא צריך לשחק כדורגל!!!! 😠
שיחנק,שיפול מבנייני עזריאלי,שיטבע בים...שכלב פיטבול יקרע אותו לרסיסים
😠